5. srpna 2009

30-31. týden 20.7. - 2.8

Dovolenkový týden, který se sice sportovně moc nepoved, ale za to nabral nové síly do dalších měsíců :-).

Pondělí 20.7.Volno. Šťastný příjezd do Chorvatska, letoviska Cavtat. Cesta docela v pohodě jen těch 17 hodin na cestě nic moc, ale po 1340 km jsme úspěšně dojeli ráno do Cavtatu. Bohužel den předem, byly velké vlny a moře se nám tak promíchalo, že teplota vody z 27 klesla na cca 17 stupňů :-(. Což mě, ale nezabránilo v koupání na co jsem později doplatil.  
Úterý 21.7.Plavání 1,2 km za 25:00. I přes studenou vodu jsem si chvilku zaplaval. Je to paráda, jak voda v moři pěkně nadnáší :-). Bohužel moře bylo studený a déle se to nedalo vydržet.
Středa 22.7. : Souvislý běh 7,58 km za 43:44. V horku jaké panovalo se dalo běhat jen ráno. Sice mně bylo ráno nějak divně, ale když už jsem byl vzhůru vyběhl jsem. Bohužel už od prvních metrech to nebylo ono, nejdříve jsem si myslel, že je to ještě únava z cesty, kterou rozběhám, ale opak byl pravdou a celý běh jsem se pěkně trápil a raději jsem to už nehrotil. Zbytek dne to nebylo lepší a začalo mě bolet v krku. Celkově byla průměrná TF 135 a max. byla 157 a průměrné tempo 5:47 min/km.        
Čtvrtek 23.7.Volno. Ráno bolest v krku, ještě větší než včera dost zahleněný a navíc mě začalo dost bolet ucho. Paráda, nezbývalo než si vzít antibiotika a použít kapky do uší.  
Pátek 24.7.Volno. Nevím co to byl za lék, ale pomáhá, už je to lepší a ucho už také tolik nebolí.
Sobota 25.7.Volno. Opět zlepšení, bolest je pryč a ucho už nebolí.
Neděle 26.7.Volno. Tak snad je nemoc zažehnána, cítím se v pohodě, prášky neberu, ale nic dělat nebudu :-). 
Pondělí 27.7.Volno. Odpočívání :-)
Úterý 28.7.Souvislý běh 11,04 km za 1:07:28. Už se cítím fit, tak opět zkouším ranní běh. Pocitově o hodně lepší, sice to bylo opět z kopce do kopce ale co se dá dělat rovinas e zde hledá těžko :-). Celkově byla průměrná TF 143 a max. byla 167 a průměrné tempo 6:07 min/km. 
Plavání 1,3 km za 28:00. Opoledne jsem si i chvilku zaplaval :-).
Středa 29.7. : Volno. Po včerejším plavání mě bolí opět ucho :-(.
Čtvrtek 30.7.Volno. Po včerejší prodloužené grilovačce do ranních hodin jsem celý den odpočíval.   
Pátek 31.7. :  Plavání 1,2 km za 28:00. Zajímavé po ponocování přestalo bolet ucho tak jsem mohl opět chvilku plavat.
Sobota 1.8. : Volno. Chtěl jsem sice vyběhnout, ale po skoro probdělé noci, díky nesnesitelnému vedru, jsem neměl sílu jít ráno běhat a pak už bylo hodně velké vedro na běh.
Neděle 2.8. : Volno. Nedá se nic dělat, ale i dovolená jednou musí končit a odpoledne jsme se vydali na cestu k domovu, kterou jsem uspěšně zaznamenal garminem.

 KmČas
Běh18,611:51:12
Plavání3,701:18:00
Kolo0,00:00:00
Celkem 3:09:12

Zhodnocení : Plány, kolik toho odplavu a naběhám jsem měl, holt se to nějak nepodařilo. Za to co se týká samotné dovolené jen samá pozitiva, apartmán cca 20m od moře s výhledem na moře, kousek bylo letiště, takže z balkónku šlo sledovat přistávající letadla, celou dobu nádherné počasí, nebe bez mráčků, super opalování, dokážu se válet na slunci celý den :-), moře ze začátku studené, ale za tři dny se opět ohřálo, manželka i děti byli spokojeni co víc si přát, starší syn dokonce ulovil svou první chobotnici :-). Jen dostatek piva, kořalky a jídla mělo za následek, že jsem si dovezl zase pneumatiku kolem pasu, kterou zase budu muset shodit :-), no aspoň inspirace k tréninku :-).
Celkem jsem v červenci zvládl uběhnout 83,37 km za 7:33:16, v průměrném tempu 5:25 max. TF 167 průměrná TF 141, odplaval 11,04 km za 4:23:50 a ujel na kole 399,56 km za 13:45:31 průměrnou rychlostí 29,0 max. TF 158 a Avg. TF 128. Celkově to dělá 25:42:37. Je to sice bída, ale zase jsem si užil super dovolenou.

2 komentáře:

  1. no pošetřil ses. To bude naakumulované energie. Měl by sis střihnout ty Morkovice:-)

    OdpovědětVymazat
  2. to bych si dovolil pochybovat, jsem úplně bez energie. Morkovice v hledáčku jsou, ale syn už má přípravu na hokej a Kroměříži turnaj tak se nám to trochu kryje :-(.

    OdpovědětVymazat