30. srpna 2009

35. týden 24.8 - 30.8

Posledení prázdninový týden, tak je načase se pomalu začít hýbat :-).

Pondělí 25.8.Souvislý běh 15,01 km za 1:23:19. Je potřeba se trochu hýbat, nebo bych se už za chvilku nemohl ani předklonit :-). Tentokrát jsem zvolil jinou trasu, než obvykle s většinou po polních cestách. Docela to šlo, a na nízkých tepech :-).  Celkově byla průměrná TF 133 a max. byla 146 a průměrné tempo 5:33 min/km
Úterý 25.8.Kolo 55,30 km za 2:01:56. Po práci chvilku na kole. To je pech, zrovna když chci jet na kole musí tolik foukat. Trochu jsem zabrousil do kopečků, ať to není pořád jen rovina. I díky větru to moc nejelo, musel jsem šlapat i z kopce, abych vůbec jel :-(. Celkově byla průměrná TF 137 a max. byla 148, průměrná kadence 81 a průměrná rychlost 27,4 km/h.
Středa 26.8. : Souvislý běh 12,02 km za 1:04:56. Musel jsem vyběhnout ráno, jel jsem se synem na zápas do Blanska a bylo mi jasný, že navečer se mi už nebude chtít. Sice kila moc dolů nejdou, ale aspoň pocitově se mně začíná běhat lehčeji, i když pořád pomalu. Celkově byla průměrná TF 137 a max. byla 148 a průměrné tempo 5:24 min/km. 
Čtvrtek 27.8. : volno. Nějak jsem se k ničemu neodhodlal. Odpoledne hnusné horko, hlídal jsem děti a na zahrádce pod stromy s houpačky bylo nejlíp :-). 
Pátek 28.8.volno. Opět ideální počasí tak na návštěvu bazénu, což kluci uvítali s nadšením. A já měl další volný den. 
Sobota 29.8. : Souvislý běh  20,42 km za 1:45:16. Ječmínek místo společného výběhu měl v plánu zúčastnit se závodu v dálkovém plavání, takže opět jsem vyběhl sám. Nějak jsem se nemohl vykopat z postele a vyběhl později. Sice už bylo zataženo, ale pořád bez deště, po cca 3 km jsem musel odložit přebytečnou zátěž a za mírného pokrápění jsem běžel dál s vírou, že pršet nebude. Bohužel se tak nestalo, a asi od 7 km začalo lít jak z konve. Vracet se mi nechtělo, stejně už doběhnu mokrý tak co a třeba přestane. Bohužel nepřestalo, ale začalo do toho docela foukat, no psa by ven nevyhnal a já si v takovém počasí běhám :-). A kupodivu mně to jde, na mé poměry docela dobře, tempo i průměrné tepy na pěkných hodnotách :-). Celkově byla průměrná TF 143 a max. byla 161 a průměrné tempo 5:09 min/km.  A v poledne byl odjezd do Humpolce na hokejový turnaj.
Neděle 30.8. : volno. Příjezd z Humpolce byl až navečer a opravdu se mi už nikam a nic nechtělo dělat. 

 KmČas
Běh47,444:13:31
Plavání0,00:00:00
Kolo55,302:01:14
Celkem 6:14:45

Zhodnocení : Tentokrát jsem aspoň něco dělal, moc toho sice nebylo, ale zaplať pánbůh za to málo, hlavně sobotní delší běh mě překvapil v počasí jaké bylo, jsem ¨to zaběhl celkem slušně na mé poměry. Příští týden už začíná škola a ranní plavání, tak se snad dostanu i na bazén :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat