2. června 2008

22. týden 26.5 - 1.6

Tento týden byl ladícím  na sobotní tritalonový závod. A jelikož jsem nikdy na takový závod neladil dopadlo to takhle.

Pondělí  26.5 : bazén 1,5 km za cca 45 min. Ráno jsme se cítil trochu unaven z nedělního kola, a tak jsem to pojal spíš regeneračně, navíc jsem si zapomněl stopky, tak je čas odhadnut. Při prvních 10 bazénech jsem ze začátku dost citěl ruce, proto byly opravdu na pohodu, před druhými 10 už to bylo v pohodě, tak to bylo trochu svižněji, a dalších 10 zase na pohodu. Večer jsem chtěl sednout ještě na rotoped, ale přišla hrazda na kolo a nová videokamera a nemohl jsem odolat, a nejdříve jsem namontoval hrazdu, a pak si hrál s kamerou a najednou bylo mooooc hodin, tak akorát na spánek.
Úterý 27.5.
: bylo velmi pěkné počasí,  bohužel nejmladší syn onemocněl, manželka v práci, nezbývalo teda nic jiného než vše sledovat z balkónu. Večer jsem si sedl aspoň na chvilku na rotoped a bylo z toho 36,91 za 1:10:00 průměr 31,6 km/h.
Středa 28.5. : souvislý běh 12,1 km za 1:05:31. Ráno jsem měl naplánovanou pravidelnou kontrolu u zubaře, tak jsem si před ní na chvilku vyběhl. Bylo opět pěkné počasí, ale ten vítr to bylo opět něco, naštěstí proto foukalo cestou tam, kdy bylo ještě dost sil a nazpět pěkně do zad, takže mi to moc nevadilo. Tepy jsem se snažil držet kolem 140 ( 67%TFmax. ). Ke konci to bylo trochu více, ale doběhl jsem v pohodě.
Čtvrtek 29.5. : ráno odjíždím na školení na Rusavu. Původně jsem chtěl jet na kole, ale po radě od Ječmínka jsem raději jel, tak jako ostatní autobusem, a tak jsem ráno mohl zvládnout bazén. Jen tak lehce jsem si odplaval 1,5 km za 37:00 min. Samotná přednáška trvala do pěti, večeře až v sedm, tak jsem se byl trochu proběhnout. Bylo docela teplo, ale naštěstí cesta k přehradě je kryta stromy, tak se to dalo vydržet a kousek nad přehradou jsem to otočil. Celkem mi to dalo 11 km za 58:34. Tep jsem se snažil držet někde kolem 140. Večerní posezení se sice protáhlo něco přes půlnoc, ale s alkoholem jsem se držel zpět, takže jsem odcházel spát realtivně střízliv !
Pátek 30.5. : ach jo, opět se objevil můj problém spánku v cizím prostředí. Holt jsem zvyklý na svoji postýlku a první den v cizí posteli se nemohu vyspat. Celou noc jsem se jen převaloval a pořádně nemohl zabrat. Dopoledne opět přednáška, pak už jen oběd a odjezd domů. Dnes bylo opravdu nádherné počasí, teplo a slunce pěkně opalovalo, což jsem využil a trochu si v přestávkách a čekání na autobus opálil mou chlupatou hruď :-). Po příjezdu domů, jsem se na chvilku natáhl a na hodinku si zdříml, manželka jela autem s dětima za babičkou do Čekyně a já slíbil, že se tam přijedu podívat na kole. Potřeboval jsem vyzkoušet hrazdu, tak mi to vyhovovalo. Byl to opravdu pomalý výjezd, ještě s malými pojížďkami po městě. Celkem 15,7 km za 44:54.
Sobota 31.5. : závod Grafilit Halfironman : plavání 1,9 km za 40:13, kolo 90 km za 3:26:37, běh 21,1 km za 3:07:03. Celkově jsem skončil 86 z 86 v čase 7:13:53. Jak budu mít čas, bude více zde. Dokončil jsem poslední a byl to mazec !
Neděle 1.6. : volno. Zaměstnavatel pořádal v rámci dětského dne celodenní zájezd do westernového městečka Šiklův mlýn. Po včerejším náročném závodě, jsem měl trochu obavy, jestli budu v pohodě, ale kupodivu jsem celý výlet v pohodě zvládl.

 KmČas
Běh44,25:11:08
Plavání4,92:02:13
Kolo142,615:21:31
Celkem12:34:52

Zhodnocení : Tak jsem si poprvé zkusil, delší triatlon, závod to byl pěkný, akorát ten můj výkon byla tragédie, ale co nevzdal jsem a dokončil. V současné době si nedokáži představit, že bych mohl někdy v budoucnu vůbec absolvovat ironmana celého. I když na trénink mám času dost. Rok 2010 je daleko :-).

10 komentářů:

  1. Prokázal jsi velkou odolnost a dokončil. To se počítá.

    OdpovědětVymazat
  2. Byl\'s jediný kdo v závodě vydržel poctivých 7 a více hodin. Máš můj obdiv.
    Do Otrokovic se přijeď podívat, atmosféra Tě strhne. My jedeme s rk jen štafetu (tým Staro-Brno), takže bude čas pokecat.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš můj obdiv. Dokončil jsi. Já zatím jen tak popojíždím na kole a o triatlonu si čtu.

    A celý ironman? Vzpomeň si, jak jsi začal s během, maraton bylo něco neskutečného. A už jich máš několik. S plným IM to je stejné. Držím palce a vážně uvažuji, že se přidám.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, a ta kamera je moc pěkná. Vychytaný kousek. I cena není nejhorší. Dobrý tip.

    OdpovědětVymazat
  5. milan,rk,dan67: dík, dokončení bylo s vypětím všech sil, ale vzdát se mi to nechtělo, když už jsem měl toho tolik za sebou.
    dan67: kamera je super, měl jsem ji v neděli na výletě, bere to v pohodě 16GB kartu přes 3 hodiny záznamu v nejlepší kvalitě. ( třeba tuto http://interlink.tsbohemia.cz...597 ), je malá vleze se v pohodě do ruky nikde nezavazí, solidní obraz, koupil jsem ji za 11 800. Za tu cenu a co to má myslím dobrá volba a na příležitostné točení, mi to úplně stačí :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Je to obdivuhodný výkon, hodný Buldoka (nebo Tora apod.):)

    OdpovědětVymazat
  7. Aldaman: Za jak dlouho po objednání ti přišla ta hrazda? A koupil jsi si si ten můstek? Já si ji totiž dnes taky objednal a zatím bez můstku, protože bych se na něj stejně bál cokoliv přidělat.

    OdpovědětVymazat
  8. Já to přes tento obchod neobjednával. Bráchův kolega z práce má bratra, co má obchod někde v Praze, a přes něj mi to poslal se slevou :-). A zatím to mám bez můstku a objednávat ho zatím nehodlám, stejně se s tím musím naučit jezdi, v sobotu jsem to měl poprvé :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Bez můstku půjdou líp napichovat in-linisti. :-)

    OdpovědětVymazat