4. dubna 2010

13. týden 29.3 - 4.4.2010

Trochu jsem nedodržel plán, ale byl z toho vydařený týden :-).

Plán na tento týden byl následující :

po-P: co Jarda vymyslí 
     C: kolo venku 2-3h volne 
ut- P: co Jarda vymyslí 
     C: kolo venku 2-3h volne
st- P: co Jarda vymyslí 
     B: 3R, 12 km 4:50´/km, V3
ct- P: co Jarda vymyslí 
     C: kolo vykmih 1,5h
pa- volno
so- 2R, 2x8km za 37:20' / mezi 5', V2
ne- kolo venku 2-3h

Pondělí 29.3.
.
: Plavání 3,5 km za 1:20. 3x(200K, 100 polohovka)-800m, 6x (25mKN,75K), 6x (polohovka 25m ostře, 25m volně) atd., prostě všechno jsem si nezapamatoval :-), lepší ale bude, když se Jardy na konci vždycky zeptám, kolik toho bylo celkově a hotovo :-). Já to měl samozřejmě upraveno při rozplavu jsem polohovku dal, ale pak jsem ji neplaval a jel to kraulem. začátek dobrý, ale pak se opět po včerejším náročnějším kole ozývaly lýtka a musel jsem zredukovat kopy, abych vůbec ve vodě celý trénink vydržel :-).
Odpoledne jsem si vzal dovolenou, bylo docela solidní počasí tak jsem vyjel na kole, bohužel asi po 1,5 km mi na zadním kole praskla špice, osmice na kole, že kolo se samo brzdilo o brzdu. Nešlo to jinak nastavit, a nechtěl jsem riskovat, že to bude ještě horší, tak jsem to otočil a bylo po jízdě :-(. Kolo hodil do servisu a mělo by být zítra spravený. Docela nasranej, ale zase jsem sithl ve školce barvení velikonočních vajíček .-).              
Úterý 30.3. : Plavání 2,3 km za 50:00 min. Všemi styly 100m pak - 50nohy a 50m ruce, 18x50K start 50´, 100m znak volně soupaž, 12x50 K start 1´ to jsem stíhal :-). Začátek jsem opět kromě motýla jel poctivě, padesátky mělo jich být dvacet, ale opět mě neřádi dohonili, ale držel jsem se asi půlku. Další padesátky se prokládaly motýle, což jsem já nedělal, a proto jsem to dcoela stíhal :-).   
Kolo 77,14 km za 3:03:13. Kolo spravený tak dnes snad už nedbue žádná závada. Naštěstí nebyla, ale vítr jak prase. Rozhodl jsem se, že nejdříve pojedu proti větru, ať zpět jedu s větrem v zádech. Nabral jsem směr Holešov a pak se uvidí. Vichr jak prase, za hodinu jsem ujel dvacet kilometru, to jsem zrovna prodával kolo, navíc jsem si to trochu protáhl a jelikož jsem zapomněl odbočit musel jsem dojed až do Fryštáku a přes Zlín, mimochodem asi jsem byl jediný cyklista co si to valil po hlavní třídě, do Otrokovic, kde jsem nabral směr Přerov. Až do teď jsem měl průměr cca 21 km/h, a začal jsem přemýšlet, jestli má cenu na Moraviamana vůbec jet a trápit se na kole devět hodin, ale naštěstí od Otrokovic fouklo do zad, a hned to bylo o poznání lepší, což mi zvedlo náladu a v průměru 38km/h jsem dofičel domů :-). Celkově byla průměrná TF 114 a max. byla 134, průměrná kadence 80 a průměrná rychlost 25,3 km/h.
Středa 31.3.Plavání 3,5 km za 1:20:00 min. Na začátek 400K, 300P, 200Z, 100M, kromě jedné stovky znak a motýl jsem dal jen padesátku pak kraul splněno :-). Následně chuťovka 30x50K start 45´ prý na pohodu, ha ha ha vydržel jsem 4 a pak byly nenávratně všichni pryč, takže jsem to dával s pauzou 5´ a stejně mě dvakrát předběhly a měl jsem to o to kratší, ale i tak jsem dokončil hotovej :-). A to nebylo všechno, 8x100m (50Z-50P), prsa jsem odjel poctivě, ale znak jsem občas proložil kraulem, a zase o stovku kratší :-). Na závěr už jen bonbónek v podobě 6x50 ( 25m ostře-25m volně). To už jsem ani nevěděl, jak to tahám, ruce jak opičák :-). Naštětí to bylo pro dnešek vše, už jen výplav a dnes hotovo.
Souvislý běh 18,05 km za 1:32:00. Celý den počasí hnus, prší a ochladilo se. Což se projevilo i na chuti po práci vyběhnout, vůbec se mi nechtělo. Ale je středa a ještě nic uběhnuto, to by tak nešlo a proto jsem vyrazil. Rozklus nic moc nejak to neběželo a to mám běžet rychle dvanáct kiláků, to zas bude trápení, jsem si říkal. Po krátkém rozcvičení a protažení jsem vyrazil, začátek kupodivu dobrý, sice stehna a lýtka z plavání byly cítit, ale pořád bylo tempo solidní, nakonec bylo prvních šest kiláků v tempu 4:52 min/km což jsem ani nečekal a co víc pořád jsem se cítil celkem v pohodě, a i když zpět to bylo proti mírnějšímu větru, než co obvykle poslední dobou fouká, podařilo se mi zrychlit a poslední 4 km byly v tempu 4:44 min/km na průměrných 149 tepech :-). Super po dlouhé době se mi podařilo zaběhnout tak, jak bylo v plánu, což je super a snad to tak půjde dál :-). A i když stehna sakra bolely, spokojeně jsem doklusal domů a to se mi tak nechtělo :-). Celkově byla průměrná TF 137 a max. byla 155 a průměrné tempo 5:06 min/km

Délka
úseku
ČasTempo
úseku
Avg. TF Max. TF
12,0057:484:49 143 155
  
Čtvrtek 1.4.Plavání 3,0 km za 60:00 min. Ze včerejšího běhu mě solidně bolely stehna i lýtka, tak jsem byl zvědav, jak to dnes zvládnu.  Prvních cca 30 minut bylo na šířku a opět samé sprintérské chuťovky, ale dobrý. Pak se plavalo na délku a pokračovalo se v nastaveném trendu kratší a delší úseky naplno :-). To už jsem nestíhal a opět vlál na konci pole, ale tentokrát mě nedojeli :-). Nohy to zvládly a až při konci výplavu jsem začínal mít náběhy na křeče, ale to už byl konec takže dobrý :-).        
Běh 12,80 km za 1:08:43. Bohužel kolo nešlo odjed, manželka v práci a na mě zbylo hlídání. Po včerejším běhu, mě docela bolely, tak jsem to vyřešil tak, že kluci jeli na kole a já klusal za nimi. Aspoň něco :-). Celkově byla průměrná TF 127 a max. byla 134 a průměrné tempo 5:22 min/km. 
Pátek 2.4. : Plavání 2,6 km za 55:00 min. Rozplav 200m za 3:28, 3x600m pauza 1´ ( 11:07, 11:16, 11:09), 600m výplav. Sice mám mít volno, ale to jsem uměle přesunul na pondělí, jsou velikonoce a to určitě sportovat nebudu :-). Ráno jsem nestihl plavání s plavcema, a tak jsem musel počkat až bude otevřeno pro veřejnost :-). Opět bazén poloprázdný takže žádné kličkování. Dnes jsem to pojal tak rekreačně, po rozplavu jsem se při šestistovkách zaměřoval na techniku, Jarda mě upozornil, že tahám ruce z vody těsně nad vodou a měl bych se snažit dělat větší oblouk a tím i protáhnu záběr, neodborně popsáno :-). Takže jsem to nikam nehonil a piloval techniku :-).      
Běh 20,52 km  za 1:44:07. Počasí kolu moc nepřálo, tak jsem provedl malou redukci a sobotní běh přesunul na pátek. Moc jsem si nevěřil, ještě ze středy nohy bolely a celkově jsme se cítil unaven. Takže jsme šel do toho s tím, že první úsek se budu snažit tempo udržet a dál se uvidí. První úsek celkem v pohodě, v pauze, ale nohy ztuhly a při vbíhání do druhého úseku nohy už dost bolely, ale i když jsem toho ke konci už měl plný zuby, podařilo se mi i druhý úsek k mému překvapení zaběhnout ve stanoveném tempu. Domů jsem, ale doběhl úplně hotovej a musel jsem se naložit do teplé vany :-). Celkově byla průměrná TF 144 a max. byla 165 a průměrné tempo 5:04 min/km.

Délka
úseku
ČasTempo
úseku
Avg. TF Max. TF
8,0037:124:39 151 158
8,0037:254:41153165

Sobota 3.4. : Kolo 71,30 km za 2:55:05. Ráno to moc na výjezd nevypadalo mlha a zima, ale po obědě se vyjasnilo a oteplilo a byla z toho super vyjížďka s Pavlem Novákem, který sice trochu nachlazen také vyjel. Celou cestu jsme prokecali a uteklo to jak voda :-). Celkově byla průměrná TF 114 a max. byla 136, průměrná kadence 72 a průměrná rychlost 24,4 km/h.
Neděle 4.4.Kolo 92,65 km za 3:27:38.  Dnes opět kolo, díky tolerantní manželce jsem mohl vyjet později, ale tentokrát sám. Počasí až na hnusný vítr super. Ze začátku foukalo z boku a ještě to šlo, ale od Bedihošti až do Otrokovic cca 45 km to bylo proti hnusnému vichru, a i když jsem se snažil jet v hrazdě byl to boj. Od Otrokovic konečně fouklo do zad a konečně to opět trochu jelo. Celkově byla průměrná TF 118 a max. byla 143, průměrná kadence 82 a průměrná rychlost 26,8 km/h.     

 KmČas
Běh51,374:24:50
Plavání14,95:25:00
Kolo241,089:25:56
Tělocvična 0:00:00
Celkem 19:15:47

Zhodnocení : S tímto týdnem jsem spokojen, i když jsem trochu nesplnil co bylo dáno, ale více takových a o tom, že se to v Otrokovicích povede nebudu pochybovat.  A mohlo to být ještě lepší, nebýt prasklé špice při pondělním výjezdu.   

Za březen jsem zvládl uběhnout 216,58 km za 18:54:09, v průměrném tempu 5:14 max. TF 177 průměrná TF 140, odplaval 52,50 km za 19:50:00 a ujel na kole a konečně i venku 469,44 km za 17:27:50 průměrnou rychlostí 26,9 max. TF 168 a Avg. TF 117. Ostatní aktivity 4:00:00. Celkově to dělá 60:11:59. Docela povedený měsíc. 

60 komentářů:

  1. Si zas někdy stěžuj na časový problémy! V pondělí půlden dovolené bez výjezdu a i tak stihneš 2x dvacku běhu a jednou 80km odpoledne. Asi budu muset jít dělat do státní správy, abych Ti mohl stíhat ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jesteze jsem byl v Loretu, mam vic na kole a v behu :) Jinak velmi peknych 60h, coz je skvely treninkovy cas. Jinak doma to chce mit nahradni drat, ja tento tyden ve stredu a v patek 2x praskly drat, takze po kazde oprava, sice jsem to take nevycentroval dokonale, ale trenovat se na tom dalo.IM

    OdpovědětVymazat
  3. náhradní drát je dobrej, ale chce to mít náhradní kola. Sezóna je tady a těch, co Ti vycentrují na počkání je jak šafránu a třeba já nikoho takového neznám.

    OdpovědětVymazat
  4. Počkejte další týden, to tak ideální nebude, bohužel, manželka bude o víkendu v práci :-(. Neumím centrovat, takže by mi navíc drát doma byl k ničemu.
    A na náhradí kola nejdou finance, jsem z chudé chaloupky :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Jako nejlepší hlášku považuju: \"více takových a o tom, že se to v Otrokovicích povede nebudu pochybovat\". S takovým tréninkem nemůžeš přece považovat dokončení Moraviamana jako úspěch, ikdyž to tak úplně řečeno není. Pod 12 hodin to musíš dát s přehledem.
    Chlapi co vy jste dělali na základce v dílnách, to by mě fakt zajímalo. Asi vám napíšu nějakou kuchařku centrování kola. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. SEWY dokonceni uz neresime, my resime, zda to Ales da pod 11h ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Hmmm, nastavte mu laťku pořádně vysoko a jsem zvědav, kam s takovým očekáváním dojede...

    OdpovědětVymazat
  8. Já se držím stále na zemi a diskuze kolem konečného času mě nechávají úplně klidným :-). Dokončit pod 12, nebo dokonce pod 11h by bylo skvělý, ale zatím jsem ještě ani jeden nedokončil !! A jak kdysi psal vl001 dokončení IM je také o hlavě. Navíc mě po kole můžou chynout známé křeče do lýtek a z maratonu bude pochodové cvičení a budu rád že dokončím v limitu :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Důležité je si neklást nízké cíle :-) Tak tak, o dokončení bych vůbec nediskutoval, otázka je za kolik to bude... já si myslím, že s trochou štěstí (bezvětří a né moc horko) by těch 11 mohlo padnout.

    OdpovědětVymazat
  10. Jirko i ty? Nezblbněte ho všichni:-) Přes ty krásné tréninkové objemy Aleš kolo pod 6 nedá (leda by se svezl v balíku) a maraton pod 4 taky ne. Jak to pak chcete pod 11 poskládat?;-) Ale uznávám, dvanáctka by padnout mohla :-)

    OdpovědětVymazat
  11. No to je jednoduchý - zaplave pod hodinu o:)
    Formu má jako zvon a Michal ho vyladí. Těch 11 je vcelku reálných.

    OdpovědětVymazat
  12. Ani omylem:-) Ale jen do něj šijte, jednou se na to dal, tak proč ho šetřit, že? :-)

    OdpovědětVymazat
  13. vl001: ty jsi jedinej rozumnej :-). Neboj, mě nezblbnou, už jen ze zajímavosti, by mě také zajímalo jak by to chtěli poskládat :-). Plavání pod hodinu nehrozí tak 1:15, Kolo pod 6h nehrozí, spíš 6:30 a maraton pod 4 také nehrozí, spíš někde kolem 4:20 :-).

    A taky se můžu někde vysekat na kole a pojedu se podívat jako divák :-).

    OdpovědětVymazat
  14. Aldo, loni jsem měl od ledna naplavaných cca 25km a z vody jsem lezl za 1:15, s tvým naplavaným objemem bys na tento čas musel plavat prsama :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já Ti to poskládám takto: plavání 1:08, kolo 5:50, běh 3:55. Zbytek depo a rezerva. Ale je to jen hra s čísly, vše bude záležet na momentálních podmínkách. Nicméně zcela reálně podle toho, co máš natrénováno a ještě do Moraviamana stihneš si myslím, že to rozhodně v Tvých silách pod 11 je. Pokud se vše sejde optimálně, tak určitě.

    OdpovědětVymazat
  16. Koukam, ze sem pustil slovo do pranice :D

    OdpovědětVymazat
  17. Už jsem to někde psal, ono se to optimálně rozhodně nesejde, protože to bude moje premiéra a při mých premiérách bývá super teplé počasí což mně vůbec nevyhovuje a při triatlonech i větrné. Takže musíte počítat s tím, že bude jasno a min. 30C a foukat silný vítr.
    IM: řešíme čas pod 11h, ale zapomněl jsi dodat, že až na konci pětiletky :-D. Teď jsme na začátku :-).

    OdpovědětVymazat
  18. Bavíme se pořád ještě o Moraviamanovi s jeho ne úplně lehkou tratí, který je za méně než tři měsíce??

    Plavání třeba jo, kolo ani za ideálních podmínek, běh ani ve snu. Kde v Alešově tréninku chlapi vidíte kolo za 5:50 a běh pod 4??

    Vidím, že nás čeká období zábavných debat :-)

    OdpovědětVymazat
  19. vl001: naprosto s tebou souhlasím :-).

    Také se při těchto debatách rád pobavím :-).

    Jen abych na závěr, až budeme účtovat někoho nezklamal :-(.

    OdpovědětVymazat
  20. Taková blbost(myslím výsledný čas) a kolik lidí o tom začne diskutovat:))) Pěkný:))) Ale návod, jak by jsi měl vycentrovat kolo mu nedá nikdo:)))

    OdpovědětVymazat
  21. Právě, že to vidím v Alešově tréninku. Dává tomu dost na to, aby to mohlo vyjít. Kolo pod 6 je v jeho silách (víc by nám k tomu asi řekl povolaný trenér) a maratón pod 4 se dá zvládnout i s chodeckými vložkami (odzkoušeno). A Alešovi to běhá natolik, že by s tím neměl mít problém. Ale není to dogma, je to jen můj tip a přál bych mu, aby vyšel.

    OdpovědětVymazat
  22. Trener rika jeste je na soudy cas. Kazdopadne Ales je na tom plavecky a bezecky velmi slusne a tak bude alfou omegou vykonu kolo. Kazdopadne cas okolo 11h nepovazuji za nic extra, takze nevidim ani duvod, proc by ho nemohl zajet. Sam jsem na zacatku IM kariery jezdil casy okolo 11h a trenoval pritom mnohem mene.

    OdpovědětVymazat
  23. Přesně, na soudy je příliš brzo, 26.6 tak kolem 22:00 už bude jasno :-).

    OdpovědětVymazat
  24. Jasně, nezapomeň si nabalit čelovku :)

    OdpovědětVymazat
  25. Vidím, že jsem zůstal se svým pohledem osamocen, dovolím si proto poslední 2 otázky:

    2 PetrHal - uvádíš svůj osobák na maraton 3:35 z doby před 20 lety a dokážeš na IM maraton pod 4? Z jakého závodu je tvé odzkoušení? Proč si nezaběhneš rychlejší hladký maraton, když na to teď máš?

    2 Ironman - prostým pohledem do Advidova tréninkového deníku se jeví mým laickým pohledem jeho loňská dubnová forma lepší než letošní Aldamanova. Určitě na kole i na běhu. Advid loni Otrokovice pod 11 nedal a to byly podmínky vcelku ideální. V čem je Aldamanovo skryté eso, které my ostatní nevidíme?

    Ironmanům pod 11 zdar :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Noooo vidím, že ste sa tu poriadne rozdebatovali. Ja osobne to vidím tiež tak že pod 11 áno, ale určite nie tento rok. A Aldamane čas vôbec nerieš, je to všetko +- polhodina až hodina, stačí, že bude poriadne teplo alebo extrémny vietor a to by ťa nemalo znechutiť. A maratón po 4 hodiny je pohoda :)))) Po tohtoročnej Malajzii mám úplne iný názor, makal som ako prasa za 4:07. A stačí si spomenúť na Coganových 4:08 tento rok v Číne, alebo Vabrouchových nad 4hod tiež v Číne pred rokom :))))).
    Inak Otrokovice sú jedna z najľahších tratí, povedal by som so Slovakmanom najľahšia akú som išiel.
    Veľa chuti do tréningu, pozerám, že už bušíš aj to kolo, len tak ďalej.

    OdpovědětVymazat
  27. Přece nebudu pozadu, když to plánujeme druhejm....... Já myslím , že bude mít při podobném počasí jako loni na to, aby 11 hod pokořil. Souhlasím s Petrhalem a jeho odhady časů. U plavání bych sice 5-7 minut přidal , ale nahradí je u maratonu. Když už jsme do toho namontovali chudáka Advida :), tak Advid podle mě vždy zůstal za očekáváním co se týče cyklistiky (nehledě nato, že během Moraviamana píchal)... Aldamane, poprvé jde o to si to užít. Rozdávat úsměvy na všechny strany a na konci kouknout na hodinky (.. tam bude těch 10:59)

    OdpovědětVymazat
  28. Teda panove nejak se to tu rozjelo, tak si taky prileju trochu cyklohexanu do ohne :D Pokud se budem bavit o Otrokovicich a ne nejakych Asijskych destinacich, tak cas pod 11 tam zajelo uz spousta lidi, z cehoz napriklad jako premieru jeden zoufalej cyklista. A ten rok nebylo zrovna malo teplo a maraton pod 4 tam sel utapkat, takze tak ;) Ale tim te Alesi nejak nehecuju abys k tomuhle casu uprel veskerou svoji pozornost, proste to zajed tak jak to ten den pujde, zadny velky stres, ale taky zadny velky flakani, porad je to zavod ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Vysvětlení pro Vláďu. Ano, nejsem žádný extra běžec, můj osobák na maraton je 3:35, tuším z roku 1993. Není to nic k chlubení, ale zase tolik jsem jich nešel a nijak se na ně nepřipravoval. 10km mám za 41 minut, což také není žádný zázrak. Je to již také vousatá záležitost. Nevím, proč je moje výkonnost srovnávána s Alešovou. Řekl bych, že je na tom o dost lépe a přeji mu to. Moje poznámka k maratonu za 4 hodiny z vlastní zkušenosti vychází z toho, že jsme se v začátcích s kamarádem hecli a dali maraton po 2 měsících \"tréninku\" o objemu 130km/měsíc právě za ty 4 hodiny. Protrápené, od 30km prochozené, ale byli jsme za to rádi. Nikdy jsem neřekl, že pokud se něco při IM přihodí(počasí, forma, atd.) tak se to nedá jít i pomaleji. Snad jsem to vysvětlil dostatečně. Maratón možná půjdu na podzim, bo v sezoně mají přednost triatlony a určitě se svou současnou výkoností budu mít co dělat, abych se pod ty 4 hodiny dostal. Ale Aleš je naštěstí jinde. Tož tak.

    OdpovědětVymazat
  30. Už se budem sázet za kolik to dá, nebo je na to ještě čas? :-)))

    OdpovědětVymazat
  31. To je ovšem nápad - sázky tu ještě nebyly. Já bych do toho šel :-).

    OdpovědětVymazat
  32. A čas vedle datumu kometáře označuje tip...a pak , že mu Vláďa nevěří :)

    OdpovědětVymazat
  33. Já mu věřím. Něco :-)

    2 PetrHal - nesrovnávám vaši vzájemnou výkonnost, šlo mi jen o to, z čeho bereš svoji zkušenost. Ta má je, že pro maratonce s časem cca 3:30 je oříšek běžet to na im pod 4, obzvlášť napoprvé. Spíš znám ze svého okolí takové, kterým se to zatím nepodařilo. Navíc Aleš je podle mne dost nad 3:30, aspoň podle výsledků letošních závodů to tak vypadá...

    Dál to nebudu komentovat, klidně se povsázejte:-)

    OdpovědětVymazat
  34. Ale hezka debata se rozbehla :) Uz se tesim, co nam Ales ukaze na trati, tak hlavne aby si zase neustlal ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Taky souhlasím s Vláďou a pokud to bude mít pod 13h, tak může oslavovat úspěšný závod a každý následující rok se snažit svůj čas posunovat dopředu!!!! Hlavně ten první ve zdraví přežít:))

    OdpovědětVymazat
  36. IM: s ustláním nestraš :-).
    Debata se rozběhla pěkná, což o to, ale sám za sebe si myslím a tak jak se cítím, nejblíž k reálnému odhadu má vl001.
    Ale 2 měsíce je ještě celem dost, uvidíme kolik se toho stihne na kole najet a od toho se bude odvíjet další :-). Tréninku zdar :-D.

    OdpovědětVymazat
  37. vl001: Jakej oříšek prosim tebe? Jsem to dal s rezervou. (-:

    OdpovědětVymazat
  38. Tak, aby sme do toho vniesli trošku realizmu. Aldaman by sa dal \"teoreticky\" porovnávať s Demim, ktorý išiel prvý IM práve v Otrokoviciach 2008. Dal to za 12:51 (1:46+6:13+4:52). Je jasné, že zaplávaš lepšie, ale podľa mňa ani kolo, ani beh nebude rýchlejší. Demi je bývalý cyklista a maratón mal v tom čase zabehnutý pod 3:20. Ak sa bavíme o 10km tak okolo 37min. Takže ho nestresujte s 11 hodinami, to je totálny úlet. Úplne kašli na čas, jediný dôležitý je dobrý pocit z preteku a to taký, aby si si po preteku povedal bolo to super a nabudúce pôjdem znovu!!!

    OdpovědětVymazat
  39. tak sláva, že sem píšou Pepa a Vláďa. Myslím, že pro Aleše bude klíčové nezrušit se na kole a jet ho fakt hlavou, aby mu na běhu neodešly jeho herkulovská lýtka:-)
    Počítám, že kolo rozhodne, jestli to Aleš zasune pod 12 nebo ne. Počítám, že po Mělicích budeme o hodně chytřejší všici.

    OdpovědětVymazat
  40. V Mělicích to můžeme probrat hned po závodě, budou tam asi úplně všichni, což je dobře. I když mi to zamítnete, že to je jen půlka, tak vloni jel Grafimana pod 5:30 a letos je na tom o 3 třídy lépe. Já mu prostě věřím.

    OdpovědětVymazat
  41. IJ: Tak už jste dva realisti konečně :-)). Neboj tyhle úvahy mě vůbec nestresují, a jak říkám pořád jsem na zemi, a svého prvního IM si pojedu užít :-).

    Nemám výkonost na kole ,takže úvahy že pojedu kolo za 5:50 mě baví :-). A kdyby se tak i stalo, tak maraton nepoběžím, ale odejdu :-) snad bych to do 24:00 stihnul :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Souhlas! Mělice rozhodnou :-) Já mu věřím taky.

    OdpovědětVymazat
  43. Hlásím se k realistům. :-) Já si taky loni říkal, že hlavní je dokončit, ale když má člověk v nohách (a Aleš i v rukách) tolik kilometrů, je těžké si na nějaký čas nemyslet. Myslel jsem si pod dvanáct a vyšlo to. Aleš je si myslím lepší běžec než já, takže jak píšete - rozhodne kolo. Jeho čas tipovat nebudu, nevidím v tom smysl, ale pod 11:30 by to mohl dát s přehledem. Když se nic nepokazí.

    Jo a hledám dva lidi na pokoj, protože se letos musí zaplatit celý pro 4 lidi. Už jsme dva - ideální by byl tak pár, protože to znamená jen dvě kola a více místa.

    OdpovědětVymazat
  44. Advid: To bych právě neřekl, že jsem lepší běžec, snad teď plavec :-). Ale přesně jak píšeš, je těžké si na nějaký čas nemyslet. Já mám v hlavně momentálně čas pod 13h a vše lepší bude úspěch, bude hodně záležet, abych nepřepálil kolo. A Mělice můžou něco napovědět, ale ještě je to hodně daleko :-).

    Loni v Litovli jsem žádný čas v hlavě neměl, plavání a kolo jsem šel na \"pohodu\" jen jsem sledoval záda Téčka :-). Čas jsem vůbec nesledoval. První kolo běhu také tak, a až v náběhu do druhého kola jsem zjistil, jak na tom jsme a že když poběžím stejně jako první kolo, mohlo by to klapnout pod 5:30. A možná i díky tomu se to tak povedlo a závod jsem si užil.

    OdpovědětVymazat
  45. Opět si dovolím jít se svým názorem mimo hlavní proud a to fakt naposledy - Mělice nic moc nerozhodnou, já svůj názor na Alešův čas spíše přehodnotím po Mamutovi, pokud ho Aleš pojede:-)

    OdpovědětVymazat
  46. jasně, Alda jede dlouhou s náma Vláďo :-)

    OdpovědětVymazat
  47. Mamuta pojedu, ale jakou trať to je otázka, momentálně jsem rád když ujedu stovku, co bych dělal na dvoustovce ?
    vl001: Klidně jdi s názorem mimo proud o to je to lepší, když se ukáže, že jsi měl pravdu :-P. Kdyby mě viděli, jak jsem vypadal po středeční stovce na kole, 90% bude s tebou souhlasit :-).

    OdpovědětVymazat
  48. Já chci bejt padesátej, já, já... :))
    Na stovečky máš ještě čas. Teď to chce se k nim přibližovat, v květnu překonávat a v červnu ladit ke 150. Že se mě to kecá takle od stolu. :))

    OdpovědětVymazat
  49. Chlapci, polovička je polovička a celý je celý. Sú to totálne iné preteky, ktoré majú spoločné akurát to že sa tam pláva jazdí na kole a beží. A niekedy práve na tom celom sa nebeží :))))
    Polovička je vybavená skôr ako si vôbec pomyslíš, že by mohla nejaká kríza prísť, ale pri celom, veď viete čo sa vám honí hlavou počas maratónu :))))

    OdpovědětVymazat
  50. Tak to si vzpomínám velmi dobře :). Říkal jsem si \"za chvíli budeš železný muž, už to bude a splníš si sen\", poslední kolo mě chytali křeče do lýtek a já běžel křeče nekřeče jak jsem se tešil a dojetím se mi chtělo brečet a na poslední občerstvovačce jsem se ani nezastavoval jak jsem se těšil až to bude... tak takhle vypadal 1. maraton na celým :)

    OdpovědětVymazat
  51. Sokolíku: tomu hovorím krásny optimistický prístup. To je príspevok do bitky.

    OdpovědětVymazat
  52. To ostatní je zapomenuto :):)

    OdpovědětVymazat
  53. Jojo podobnej pocit. Nohy zkroucený jak turecký šavle, člověk by se normálně nechal odvézt, ale furt běží, že ani neví kde se to v něm bere.

    OdpovědětVymazat
  54. Jo a Aldaman jede na Mamutovi krátkou ;)

    OdpovědětVymazat
  55. Bude to prostě pěkný závod okořeněný sledováním Aldamanova času více než toho vlastního :D

    OdpovědětVymazat
  56. Ječmínku, takže je to rozhodlé na Mamutovi pojedu krátkou :-).
    Kolik nás do Otrokovic pojede, co bude sledovat můj výkon, abych ještě nedostal trému z toho velkého zájmu :-).
    Sokolíku, nejspíš to bude u mě to samé :-).

    OdpovědětVymazat
  57. No já Mamuta asi vynechám. Budu mít po PIMu a navíc tlačit tu stojku na Grapy. Spíš se na Vás pojedu někam podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  58. A nebudeš držet nějaký rekord v počtu udělených komentářů:))) 60 to je pěkný číslo:))) Z těch komentářů by jsi mohl sestavit deníček Aldamana:))

    OdpovědětVymazat