23. října 2011

42. týden 17.10 - 23.10.2011

Po plavecké stránce zničující týden :-).

Pondělí, bazén a už to není žádná sranda, začíná se do toho pěkně bušit. Večer ještě krátký výklus s bráchou. Úterní plavání opět maso, těch stovek bylo hodně a ke konci už jsem byl marnej :-(. Odpoledne jsem na chvilku vyjel na kole, bylo pěkné počasí tak jsem toho využil, doma si trenažéru ještě užiju :-). A nebýt hnus větru, byla by to i pěkná vyjížďka :-). Středa byla plavecky pro mě zničující :-). Z vody jsem lezl hotovej, ruce jak opičák a ke konci jsem lehce bojoval s křečema. Po práci jen krátký výběh na pohodu. Ve čtvrtek na fotbálku jsem tentokrát prohrál, ale byla to smolná prohra, nebylo vůbec štěstí a nebýt fatálních chyb, co spoluhráči předvedli, byla by z toho výhra. :-). Bylo nás tentokrát málo, na střídání jen jeden, opět jsem se pěkně zpotil :-). A ani v hospůdce jsem dlouho nevydržel, padla na mě únava, tak jsem šel raději domů :-). V pátek jsem byl ze včerejška hodně dolámanej, ráno se mi nechtělo, ale nakonec jsem šel :-). A byl to opět hodně výživný trénink, ještě, že to bylo tento týden naposledy. V sobotu ráno jsem vyběhl s bráchou, po rovině, trošku rychlejší delší běh :-). Pak jsme jeli na chatu zazimovat, podívat se na Ádoša do Zlína na hokej a byl večer. V neděli jsem nedělal nic :-). Dopoledne jsem sledoval finále mistrovství světa v ragby mezi Novým Zélandem a Francií. Pěkný zápas a "All blacks" po dlouhých 24 letech se stali opět mistry světa. Moc jsem jim to přál, na Novém Zélandu je to sport číslo jedna, většinu turnajů vyhrávají, jen ten titul jim stále unikal :-). Odpoledne jsem uvažoval o projížďce na kole, ale na chvilku jsem se s Fildou natáhal a vytuhl jsem tak, že z kola nic nebylo, jen procházka s pejskem :-D.   

  Km Čas
Běh 35,66 3:11:21
Plavání 12,20 4:15:00
Kolo 51,77 1:51:00
Tělocvična   1:30:00
Celkem   10:47:21

 

9 komentářů:

  1. Na kole mám více, na běhu mám více, jen tu vodu jsem viděl akorát ve sprše :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám taky víc naběhaný:)))))))

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem pravý opak, já nemám opět nic, ostatně jako za poslední tři měsíce. :)) Ale tuším, že v listopadu se to konečně zvedne, zatím se to těžko zvedá z gauče. :)

    OdpovědětVymazat
  4. mám míň ve všem, kromě ostatní, což je jediná nenulová hodnota :-)
    Šewy, co na to Kačka, že se to zvedne až v listopadu? U nás by to byl teda průšvih :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ono je to pořád jen takové udržovací takže se ani nedivím, že toho máte více :-))).
    Šewy : a když se to nezvedne v listopadu je tu ještě prosinec a vánoce :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Ječmínku, co blbneš listopad je už za týden. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. aaaa, listopad je tu!!! :))

    OdpovědětVymazat