8. května 2011

18. týden 2.5 - 8.5.2011

Co bolí to sílí, tak snad to tak je :-)

V pondělí bylo vstávání boj. Nemohl jsem v noci vůbec usnout a když už jsem usnul zazvonil budík, že bych měl vstávat. Dolámanej jsem nakonec na bazén dojel a v šest jsem skákal do vody, jelikož dnes vedla syna do školky manželka :-). Trénink byl opět zajímavý, ale pro mě ke konci už hodně náročný a v samotném závěru už jsem chytal křeče do lýtek :-(. A jak dlouho ne, volno na zbytek dne jsem se vyloženě těšil :-).
V úterý  jsem se probudil do chladného a deštivého rána, ale zase jsem se dobře vyspal :-). V bazénu jsem odplaval co jsem stihnul, hlavně stopadesátky byly zajímavé, a jel do práce. Odpoledne na chvilku přestalo pršet, takže plánovaný běh byl za sucha :-). A proti neděli se mi běželo velmi dobře. V půlce jsem si sice musel odskočit do křoví, ale vůbec mě to nerozhodilo, spíše naopak, zpět jsem běžel ještě rychleji a nakonec z toho bylo, na mě, velmi slušné průměrné tempo pod pět minut na kilák.
Ve  středu se počasí vyjasnilo, ale pro změnu se zase ochladilo. Dnešní plavecký trénink byl zaměřen na sprinty, holt závody se blíží :-). Dopoledne jsem vezl manželku k doktorovi do Olomouce a měl jsem dvě hodinky pauzu, tak jsem vzal kolo do kufru, každá chvilka dobrá a kdoví jak to bude odpoledne. jel jsem směr Uníčov a zpět. Cestou tam neskutečně foukalo a za teplé oblečení jsem byl rád, a to jsem potkal pár bláznů v krátkým. Zpět to bylo s větrem v zádech, ale první část mně vzal dost sil, a abych  trochu vylepšil průměr musel jsem do toho dost šlapat, takže na pohodu to moc nebylo. Zbytek dne už jsem se jen staral o manželku :-).
Čtvrtek ráno opět bazén, hlavní motiv stál za to a opět se potvrdilo kraul nohy je moje největší slabina :-). Fotbálek už nám skončil, takže v plánu bylo rychlejší, ale za to kratší kolo s přechodem na běh. Škoda nepříjemného větru, ale i tak jsem se snažil jet svižněji :-). Doma jsem se jen přezul a vyběhl, začátek měl být naplno pak už jen výklus. Myslel jsem, že budou nohy tuhý a nepoběží to, ale opak byl pravdou a pěkně to běželo, teda na mé poměry :-). Závěr už byl jen pohodový výklus :-).
V pátek jsem zvládl opět čtyřstovky na dráze a pak ještě krátké kolo na vyjetí. Čtyřstovky mi daly opět zabrat, je to taková divná vzdálenost :-). Po běhu jsem měl nohy docela tuhý, tak jsem jel jen rovinu a kupodivu to docela jelo :-).
V sobotu ráno byl na programu delší běh, opět směr Čekyně do kopečků. Na to, že je květen, byla ráno pěkná zima :-(. Ale i tak jsem to odběhl celkem slušně. Dopoledne jsem ještě stihl s kluky projet trasu zítřejšího dětského Author Šela maratonu a pomoci doma manželce s domácími pracemi a za odměnu jsem mohl jet odpoledne na kolo. Nechtělo se mi jet samotnému, Martin ten už měl odpoledne už odjeto, tak jsem zkusil Pavla Nováka, který nezklamal a jel. Odpoledne už bylo sice oproti ránu teplo, ale zase foukalo jak prase. Trasa byla naplánována do kopečků v podstatě kopírovala trasu Mamuta, kde snad vítr tolik vadit. Pavlovi to jezdí moc dobře, takže na Tesáku byl dřív, i když já to vyjel nejrychleji co jsem to kdy jel :-) a ve sjezdech zase jede bez brzd :-). Takže jsem dělal co jsem mohl, abych Pavla moc nezdržoval, což se nakonec snad povedlo :-). Stoupání na Hadovnu jsme vyjeli zároveň a Grapy byl kousek přede mnou. Ke konci už jsem toho měl, ale plné zuby a v krátkém stoupání za Hradčanama už jsem měl náběhy na křeče. Naštěstí to bylo poslední stoupání domů už to bylo z kopce a s větrem v zádech. Dojel jsem sice unavenej, ale spokojenej :-).
V neděli jsem musel opět brzo ráno vyjet na kole, jelikož odpoledne měli kluci závody dětský Author Šela marathon :-). Takže v šest už jsem byl na trase. Počasí bylo sice o něco teplejší, ale hned od rána foukal opět silný vítr a zamračilo se. Po celém týdnu jsem toho měl už plný zuby, takže žádné kopečky spíše rovina. Ale i tak to bylo zajímavé kolo, jelikož jsem musel hodně improvizovat, tak abych nezmokl, což se nakonec povedlo, ale na úkor toho, že jsem musel posledních cca 23 km jet proti prasovětru, a ať jsem se snažil sebe víc, průměrná rychlost byla jen 24 km/h a domů jsem dojel naprosto hotovej. A to mě čekalo ještě závodní odpoledne v rámci dětského Author Šela maratonu, kam jsem kluky přihlásil a už se na závod těšili. Sice jsme na bědně neskončili, ale jak Ádoš tak i Filda jeli naplno a po závodě byli spokojeni. Jen v tombole startovních čísel jsme tentokrát nic nevyhráli, ale v rodině ano, brácha vyhrál první cenu dětské horské kolo :-).

Km Čas
Běh 50,30 4:23:39
Plavání 10,40 3:50:00
Kolo 317,52 11:32:27
Celkem 19:46:06

1. Ty to tam teda sázíš fešáku, fakt moc pěkný. Ještěže aspoň na tom kole jsem najel trochu víc než Ty, když už nic jinýho nedělám:-)

2. Kurnikšopa, tak jsem byl zvědavý jestli budu mít tento týden víc (bylo by to letos potřetí, samozřejmě když nepočítám nemovi), ale chybí 60km na kole a 10km běhu.

3. Jak je člověk zdráv a má tolerantní manželku tak to jde skoro samo :-)))))))). A čas se krátí Otrokovice budou za 45 dní :-).

4. No blíží, ale přidej k tomu ještě samostatnější děti. Ty moje (5 let 1,5 roku) mi z jakýchkoliv tréninkových plánů dělají trhací kalendář (obrazně i reálně). Ale letos si nestěžuju - je začátek května mám naježděno i neběháno víc, než jsem měl loni týden před Otrokovicema.

5. Richarde, samostatnější děti Ti budou ten kalendář trhat ještě daleko ochotněji, než děti nesamostatné. Proberem v sobotu spolu s tancem (akuálně salsa:-), bude na to hromada času.

6. Pěkný Richarde, to bude Máňa v popředí startovního pole :-).
    Ječmínku jak se to veme, starší už zase můžeš nechat na chvilku doma samotný a jít si třeba klusnout :-).

To se bude v sobotu večer i tančit a kde ?

7. to sice můžeš, když to není zrovna dlouhej běh, na kolo nepoužitelné a zase na druhou stranu máš hafo kroužků, kam je potřeba zavést, přivést, případně shlédnout, to s malýma není. Kromě toho už zvládnou celodenní aktivity typu tůry a tak, což je pro rodinu super, ale plánování tréninku to zrovna neulehčuje.
    Ale možná se pletu a s druhým hokejistou doma Ti času přibylo, aspoň podle tréninkových hodin to tak vypadá :-)))

8. Ječmínku máš naprostou pravdu, na kolo nepoužitelné i další možnosti omezené :-).
    Já mám teď výhodu že hokejisti mají letní přípravu a tu mají hned po škole, takže než dojdu domů z práce je i po tréninku, ale od srpna to opět začne, to už bude opět led :-).
    A mladší, tréninky ještě nemá, má jen plaveckou přípravku v pondělí (to chodí manželka, já jsem v práci ) a ve čtvrtek to jdu já :-).

9. No chlapci nechte ty rozhovory na sobotu, možná bude pršet, tak třeba strávíme U Labuti mnohem více času.

10. nesýčkuj, sobota bude v pohodě:-)