25. dubna 2011

16. týden 18.4 - 24.4.2011

Pěkný týden strávený od čtvrtka v Rakousku.

Pondělní ráno bylo takové divné, špatně se mi spalo a cítil jsem se docela unaven, sám jsem byl zvědav co na bazéně předvedu. A kupodivu to nebylo vůbec špatný, docela to plavalo. A křeče do lýtek jsem začal chytat až v závěru, kdy se plavaly kraul nohy. A to byla pro dnešek jediná sportovní aktivita :-).
V úterý se asi nikomu nechtělo vstávat a byl jsem jen já, vždy přítomná Eliška a Jarda, soukromá hodina :-). Jarda po rozplavu vymyslel pěkný kraulový motiv, který jsem celkem obstojně zvládl a pak už musel utíkat do práce. Odpoledne už celkem teplé počasí, škoda jen toho větru, ten mi při běhu docela vadil. Čtyřstovky jsem neběžel snad tři roky :-), a i když to jsou kratší úseky, daly mně zabrat, hlavně proti již zmíněnému větru. Večer jsem ještě vyčistil pořádně kolo, jelikož zítra jedu na výlet :-).
Ve středu velká to změna, dnes plný bazén :-). Motivově jsme se do toho hodně položili v polohovkách :-). Závěr už jsem ale hrabal z posledního :-). A odpoledne jsem nedělal nic, jelikož jsem odjížděl do Rakouska - Niedernsillu nedaleko Zell am See, kam jedu s Jardou a dalšími jeho svěřenci ( Michal a Gábi, David přijede až v sobotu) na takové menší tréninkové soustředění :-). Cesta proběhla bez problémů a v devět jsem byli na místě. Ubytovali se, povečeřeli a šli spát zítra nás čeká náročný den :-).
Ve čtvrtek jsme se probudili do jasného, i když trochu chladného rána.  Já moc dobře nespal, ale to je u mě normální, první den v jiném prostředí nikdy nespím dobře :-(. Po snídani jsme dali kola dohromady a vyjeli na první vyjížďku. Ze začátku to šlo dobře, spíše jsme hledali optimální trasu a rychlost se musela přizpůsobit Gábi :-). Ale v okamžiku, kdy to Gábi otáčela zpět a my zůstali jen s Jardou končila veškerá sranda :-). Prioritou nebylo mastit kopce, ale spíše najet objemy po rovině, ale jeďte úplnou rovinu v Alpách. Naštěstí jsem měli motorku Jardu, za kterou jsme vláli a byli rádi, že jsme ji uviseli, ale první stovka byla za námi :-). Po krátkém odpočinku, byl na odpoledne naplánován běh, bohužel bez Jardy, ten ještě běhat nemůže, takže jel opět na kolo. Sám jsem byl zvědav, jak mi to poběží a mile jsem byl překvapen, s Michalem jsem drželi docela solidní tempo, Michal to měl kratší, takže se dřív odpojil a zpět už jsem, běžel sám, ale i když to bylo proti větru tempo se mi povedlo udržet :-). Pak už následovala jen večeře a podívali se na hokej a šli spát.
V pátek stejné počasí jako včera, ale už jsem se i vyspal :-). Po snídani opět kolo. Scénář byl v podstatě stejný jako včera, s tím rozdílem, že už jsme tolik nebloudili :-). Odpoledne bylo také kolo, ale s tím, že začátek bude rychlejší a pak dojedeme na pohodu. Tentokrát s námi jel i majitel penzionu Petr, který byl ale po nemoci, takže to prý nebude moc honit. Za to na nás to rozbalil Jarda, jeho rychlejší jízda, byla pro nás natolik rychlá, že jsme neměli šanci uviset ani 10 km :-). A proto dalších deset už jsem jeli s Michalem sami a jak nás dojel i Petr už to bylo na pohodu a po místních cyklostezkách, které nám Petr ukázal. Ale i tak jsme toho měli za dnešek dost a po večeři jsme lehce relaxovali v sauně :-).
V sobotu už začínala být znát únava, a to na dnešní dopolední kolo měl přijet i divočák David :-). A tak se i stalo a jel s náma i Petr, který naplánoval trasu. Opět byla pohoda, do doby, než se odpojila Gábi :-). Já to ještě do Kitzbühelu uvisel, pořídili jsme foto, občerstvili a frčeli dál, no frčeli, Jarda s Davidem jo, ale já už tempu nestačil a stejně na tom byl i Michal, Petr ten si jel svoje :-). Bylo to stále do kopce s prudším stoupáním na Passthrun, kde na nás Jarda s Davidem počkali :-). Následující sjezd byla lahůdka, po kterém to už bylo jen kousek domů. Měl jsem toho celkem dost a to mě čekal ještě běh. Po hokeji jsem vyběhl s Michalem, Jarda jel na kolo. Mě to nějak běželo rychleji než Michalovi, takže jsem se brzo odpojil a hodinku odklusal sám v docela solidním tempu. Po večeři, už jen krátká procházka, protažení a den je úspěšně za námi.
Neděle už tak pěkná nebyla, v noci pršelo, a ráno bylo zataženo, naštěstí bez deště a cesty už oschly. Já už únavu cítil a byl jsem zvědav, jak to vůbec dnes zvládnu. Jarda se včerejším odpoledním kolem docela zničil, takže toho měl také dost :-). Jel s náma i David, ale asi po třiceti kilometrech jsme míjeli skupinku, ve které jel Faris-Al-Sultan tak si je dojel a jel trénink s nima :-). Nám s Michalem úplně stačil trénink s Jardou :-). Poslední kolo jsme nakonec ve zdraví přežili a tím i ukončili naše tréninkové snažení. Následovalo balení a odjezd domů.
Musím smeknout před Jardou, 99% kola odtáhl a pro mě s Michalem byl hlavní úkol se Jardy udržet. Jet to všchno sám, tak rychle by to určitě nebylo. Byl to moc pěkný prodloužený víkend, tréninkově se poved a i celkově bych řekl, že byla pohoda, že Jardo :-). A hlášku, to už zase ležíte, neležte budete malátní, si budu dlouho pamatovat :-).

Km Čas
Běh 41,10 3:33:13
Plavání 7,90 2:40:00
Kolo 477,07 16:10:23
Tělocvična 0:00:00
Celkem 22:23:36

1. pěkně jsi to kolo namastil, fakt pěkně. Za to by se nestyděl ani Pepa Vrábel:-)

2. Nestyděl ... toto bol fakt tréningový týždeň ironmana

3. Inak na názvy ako Kitzbuhel, Pass Thurn, Mittersill ... a nakoniec aj to gíčové Zell am See si nostalgicky spomínam ... kedysi strašne dávno som tam preháňaval svojich 80+ kilov na zjazdovkách ... dokonca som sa v Mittersille vysypal zo sedačkovej lanovky ... to boli časy, už ani tie kilá nie sú to čo bývali ... :)))

4. Dobrej nářez to kolo. Já dal minulý týden jen 230 a to jsem si myslel co jsem nenajezdil :-D

5. JM: příště pojedeš s náma :-).
    IronJosef: Na ledovci v Kaprunu ( to je kousek od Zeel am See) se ještě lyžovalo :-).
    Peca, tady bych to po práci asi těžko najezdil 230 km je slušných.

6. jen tiše závidím.kdyby jste mě někdy vzali budu rád.Do Rakouska bych jel hned.Michal s tebou jezdil po horách a já musel za něj na oslavě pít pivo za něj.Ha, ha,

7. můžete se kdokoliv přidat, někdy kolem 20.5. by se mohlo jet znovu. dá se ujet 630km za tři a pul dne, já to dal, na pohodu:-). všechny etapy průměrem nad 31, mimo teda té poslední, ta byla na vyjetí ,půměr 29,1. kdo se přidá :-), :-), na pohodu???

8. 20.5 je jediný rozumně volný květnový týden, třeba bych se přidal:)

9. Čufa: a nejen pivo, ale i to sele ne :-) ?
    Jen malá poznámka, na pohodu bych dal do uvozovek :-D. Ale ujet se to dá, to je pravda :-).

10. Pěkně jsi pojezdil, mimochodem nestčím se divit, jak jsi zpracoval drahou polovičku. Vloni jsem od ní dostal kartáč na grilovačce po Moraviamanu, že nejsi furt doma, jak trénuješ a najednou i několika denní vejlety :D

11. IM : to víš jsem doma moc hodnej, tak se odměna dostavila :-))). A neboj tento rok to slízne Jarda :-)))))

12. Proto von každej rok střídá ty trenéry. :))
    Nemůžeš bejt doma moc hodnej, když vlastně doma nejseš. Jestli ono to není tak, že jseš hodnej, protože nejsi doma. :)))