17. dubna 2011

15. týden 11.4 - 17.4.2011

Docela náročný týden...

A je tu opět pondělí, které jsem zahájil na bazéně 2,8 km. Myslel jsem, že po víkendu budu více zničen, ale nebylo to tak hrozný a dokonce ani křeč na konci plavání nepřišla:-). Trénink byl o rychlých úsecích, opět to nebyla nuda :-). Zbytek dne mám volno.
V úterý jsem si ráno odplaval, opět zaměřeno na rychlé úseky a i když jsem mezi plavci poslední, zdá se mi, že už to opět trochu plave. Odpoledne výjezd na kole, počasí se má koncem týdne pokazit, tak ať aspoň něco stihnu odjet. Tentokrát už mám povoleny, nebo spíš nařízeny, kopečky, tak jsem zamířil směr Hostýnské vrchy. Sice bylo oblačno, ale nad Tesákem to vypadalo o.k. Do Bystřice vše v pohodě, foukalo do zad, takže to super jelo :-). Stále nepršelo, tak jsem to vzal na Tesák, buď jsem se zlepšil, anebo docela solidní čas výjezdu má na svědomí vítr, i když mě se zdálo, že skoro nefoukalo :-). Bohužel počasí se pokazilo a při sjezdu z Tesáku se rozpršelo, tak, že pod Trojákem jsem byl durch mokrý, začínala mi být zima, tak jsem to stočil na Rajnochovice s tím, že jedu domů i mě napadal myšlenka, aby pro mě někdo přijel, ale auto je v servisu a brácha v práci, takže nezbývalo než se dostat domů na kole. Dojedu do Rajnochovic, kde přestalo pršet a v další dědině už byly suchý cesty. Už mi nebyla ani taková zima, toš jsem pokračoval sice k domovu, ale směr Opatovice a přes Paršovice, kdy jsem si po dvou letech projel úsek, kde jsem měl osudový pád, vše se mi okamžitě promítlo, ale tentokrát jsem vše v pohodě zvládl i sjezd do Týna a z Lipníka, bohužel proti větru, ale už  po cyklostezce frčel domů :-). Dnes jsem si otestoval i nové sedlo Selle Italia SLR a super, nikde netlačí, ani když jsem se položil a otvor uprostřed taky dobrý :-).
Ve středu se mi nějak nechtělo vstávat, celou noc jsem nějak špatně spal  :-(. Ale vstal jsem, páč musím :-). Opět super trénink, Jarda je snad bezedná studna na vymýšlení různých motivů :-). Ze začátku jsem se cítil trochu unaven, ale pak už to šlo :-). Celý den počasí hnus fouká je zima a občas spadnou nějaké kapky, většina by asi zůstala doma, ale šel běhat :-).  A měl jsem dnes i asistenci v podobě manželky, která jela vedle mě na kole :-). V plánu byly tři desetiminutové úseky naplno, mezi deset minut na pohodu. Dnes to bylo o pár sekund pomalejší než úseky, které jsem běžel naposledy, ale po včerejším kole jsem měl hned od začátku trochu tuhý nohy, což se projevilo hlavně při posledním úsek. Potěšitelné je, že všechny tři úseky jsem zaběhl stejně rychle :-).
Ve čtvrtek jsem hned ráno vyběhl, jen lehce na pohodu. Po včerejšku to ze začátku vůbec neběželo, nohy tuhý, ještě, že to nebylo nic dlouhýho :-). Odpoledne měl Filda plavání a protože je část bazénu volná, Jarda mně umožnil plavat také. Je to sice na šířku, ale to mi vůbec nevadilo. Sice jsem musel improvizovat co plavat, ale hlavní je že jsem plaval :-).  Večer ještě fotbálek v tělocvičně, bylo nás celkem dost, to mám rád, zamakat a jít střídat, když není kdo na střídání tak se člověk podvědomě šetří, aby vydržel až do konce :-). A dnes byla konečně i výhra. Pak chvilku na pivko a domů.
V pátek bylo volno, odpoledne měl Ádoš ukončení hokejové sezóny, v rámci které byl fotbalový zápas rodičů proti klukům, kdy jsem slíbil , že budu hrát :-). Pak bylo posezeni a návrat až za tma :-).
V sobotu ráno jsem s manželkou musel do města, takže na kolo jsem vyjel až v poledne. ze začátku dobrý, byl jsem s manželkou domluven, že za tchánem do Pasek dojedu do tří hodin. Vše jsem směl super naplánováno a vše vycházelo jak mělo, až na objížďku v Nákle, kde někdo vyměnil značku a objížďka mě navedla mezi pole, kde asfaltová cesta najednou skončila. Nedaleko byla vesnice tak po polňačce jsem se k ní vydal. Bohužel z vesnice pořádně žádna cesta nevedla, jen cyklostezka po které jsem se dostal už na správnou cestu a jel dál. Jen to kličkování abych se do Pasek dostal bylo zajímavé i po hlavní cestě. No dojel jsem s menším zpožděním a už jsem měl najetou stovku. Chvilku jsem poseděl s tchánem doplnil pitivo a vyrazil k domovu. Naštěstí foukalo lehce z boku, takže to celkem jelo, ale i tak už jsem toho měl plné zuby, stehna hotovo a byl jsem rád, že už jsem měl své druhé nejdelší kolo za sebou :-). Večer ještě na oslavu narozenin, z které jsme naštěstí přišli brzo a ve slušném stavu.
V neděli hned ráno jsem vyběhl, kdoví jak to potom bude doma, tak ať to mám za sebou. A po včerejším dlouhém kole jsem měl nohy jak beton a v kopečkách to extra rychle neběželo a vůbec mě to nešlo :-(. Ale nezabalil jsem to a odběhl to co jsem měl :-). Hned po běhu jsem měl vytočit nohy na kole, ale doma nebyla příznivá situace a proto jsem v rámci zachování klidu v rodině, od svého záměru odstoupil a pomáhal jsem doma, přidělal garnýž, umyl okno, vyčistil akvárko. A za odměnu jsem aspoň na hodinku mohl po obědě vyjet :-). S větrem v zádech to jelo pěkně, ale proti to bylo pěkné trápení :-). Odpoledne jsem si ještě mákl při čištění, a leštění auta a byl večer :-).

  Km Čas
Běh 39,37 3:36:50
Plavání 11,10 4:00:00
Kolo 270,67 10:05:41
Tělocvična 1:30:00
Celkem 19:12:31

 

4 komentáře:

  1. to je hodně povedený týden! A to kolo, koukám, že už začínáš najíždět :) Taky musím... :) s těma hodinama fakt smekám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sobota pěkná délka, pěkný průměr, pěkný tepy... Aldamane, pěkný. :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Duben je o najíždění kilometrů na kole, tak jsem aspoň něco najel :-).
    Šewy doufám, že jsi měl na mysli sobotní kolo, i když i do toho ostatního jsi se trefil :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Psal jsem sobota. Takže jsem myslel sobotní aktivitu, teda sportovní aktivitu. Co dalšího jsi v sobotu dělal nevím, takže to komentovat nemůžu. ;) :D

    OdpovědětVymazat