13. srpna 2007

Tak mám po dovolené...

Tak a už mám po dovolené. Před dovolenou jsem měl takové předsevzetí, že trochu více potrénuji, jelikož jsem byl na chatě nedaleko Hranic na Moravě v lesích a je zde super terén na běhání. V pondělí a úterý nebyl čas na běh a tak jsem si dal před odjezdem ve středu 1.8. intervalový trénink 8x800m, se kterým jsem byl vcelku spokojen. Po příjezdu na chatu jsme s bráchou a kámošem naplánovali trasu na čtvrteční ranní běh. Bylo to 17 km v dosti náročném terénu, ale zvládli jsme to v pohodě a já byl spokojený jak to pěkně jde. To jsem ale ještě nevěděl co bude dál.

Odpoledne jsme navštívili  hospůdku nedaleko chaty  s názvem "Na tý louce zelený". Mají tam výborné pivečko a tak bylo potřeba vyzkoušet, jestli je tomu stále. S uspokojením,  jsme konstatovali, že pivo je stále jako křen . Posilněni lahodným mokem jsem se vrátili k na chatu a dali se do grilování. Manželka naložila vepřovou kýtu proloženou špekem a okurkem, a kdo nechtěl vepřové ještě se dali na oheň pstruhy. Musím říci, že to byla bašta a pošmákl jsme si. V tak dobře rozjetém večeru kamarád navrhl, že si můžeme dát panáčka a vytáhl whisky HillBilly (pro gurmány i odkaz co to bylo vlastně za pití  http://www.kbliker.cz/sp_hb.asp )HILLBILLY, bohužel nezůstalo jen u jednoho a z ničeho nic byla flaška prázdná. Ráno to bohužel na plánovaný jen tak lehký 10 km výběh nebylo, velmi těžko se vstávalo  a tak byla jen taková pěkná procházka s dětima lesem. V sobotu už bylo vše v pohodě a tak jsem vyzkoušel fartlek. K vytipovanému kopečku jsem lehce doklusal rozcvičil se hurá na to. Šlo to celkem dobře, kluci co ve svahu zrovna káceli dřevo na mě volali ať toho nechám, a jdu si raději zapálit. Jelikož už jsem na tyhle řeči zvyklý, nijak mě nerozhodily a dál jsem se věnoval svým výběhům. Celkem jsem byl spokojený, a těšil se jak si je znova zopakuji. Bohužel večer se objevili střevní potíže, celou noc jsem proseděl na záchodě a navíc se objevila i teplota a z ničeho nic mě bolel celý člověk. Následující den jsem jen proležel a skoro nic nejedl, nacpal jsem do sebe nějaký prášek a čekal co bude dál. Následující den už záchod akutní nebyl, ale bolel mě celý člověk, takže jsem opět jen ležel. No, když to shrnu až ve středu, jsem se cítil v pohodě, ale běžet jsem raději nebyl, s dětima jsme si opět udělali takovou výživnou procházku po okolí a naštěstí vše už bylo v pohodě. A tak ve čtvrtek před odjezdem jsem to, už nevydržel a opět jsem si vyběhl ke svému kopečku a dal si několik výběhů tentokrát bez obecenstva.

Když to tak shrnu, tak jsem toho moc nenaběhal, rozhodně jsem chtěl toho zvládnout víc, ale co se dá dělat, s nemocí jsem nepočítal. Ale na druhou stranu, měl jsem dovolenou, a dovolená je na to, aby si člověk odpočinul .

Teď už je po dovolené a opět se těším jak se vrhnu do tréninku.