27. srpna 2007

Týden 20.8 - 26.8

Tak a máme tu další týden. Konečně jsem po dlouhé době byl schopnej aspoň z větší části dodržet svůj tréninkový plán.

Pondělí 20.8. : volno. Po sportovním víkendu jsem si dal volno.
Úterý 21.8. : Souvislý běh 22 km 2:02:35. Čekal jsem teda lepší čas, ale vzheldem k počasí musím být spokojen. Docela teplo a na zpět velmi silný vítr mě dal zabrat.
Středa 22.8. : odpoledne regenerační běh 10 km 1:00:05.
Čtvrtek 23.8. : intervalový trénink 10x400 m MK 2 min. Už dlouho jsem 400 nebežel a tak jsem se docela těšil a byl zvědavej jak to dopadne. Nešel jsem na dráhu, byl jsem hned brzo ráno a kousek od domu mám takovou pěknou rovinku. Nejdříve jsem s časem nebyl moc spokojenej, ale pak po přeměření jsem zjistil, že jsem si to asi o 30 m prodloužil a tím pádem i čas musím být horší.
Pátek 24.8. : volno. Odpoledne jsme se sbaili celá rodina a hurá na chatu. Musel jsem, ale slíbit, že tento víkend nepůjdu běhat ani na fotbal :-(.
Sobota 25.8. : volno. Držím slib a běhat nejdu, šli jsme jen na procházku do lesa s úmyslem sběru hřibů. Bohužel nic jsme nenašli.
Neděle 26.8. : Opět jsem na chatě běhat nešel. Po návratu z chaty jsem dostal propustku. Souvislý běh 23 km za 2:12:06. Měl jsem toho celkem plný zuby. 

  KmČas 
Běh  63 6:09:46

Zhodnocení :  S naběhaným objemem jsem celkem spokojen. Opět jsem si, vyzkoušel jak může nepříjemné počasí zhoršit celkový výkon při běhu. Úterní silný protivítr a celkem teplé počasí se podepsalo značnou měrou na výsledném čase. Víkend vypadal sportovně nevyužit, ale naštěstí v neděli v podvečer se to změnilo. Ale i víkendový běh sice už bez větru, ale za docela teplého počasí mi dal pěkně zabrat.

Žádné komentáře:

Okomentovat