20. června 2010

24. týden 14.6 - 20.6.2010

Tak a máme tu poslední týden před Moraviamanem. Už je to takové volnější asi ladění formy :-).

Plán na tento týden byl následující :

Po- P: co Jarda vymyslí
So- B: delsi klus 16km max 5:30
ne- C: dlouhe kolo 130km na ujeti, max 28km/h

Pondělí 14.6.
Plavání 3,0 km za 1:10:00 min. Jarda, Richard, Pavel a Tomáš se přes víkend zúčastnili Mezinárodního mistrovství ČR v plavání Masters v České Lípě a vedli si opravdu velmi dobře, dovezli celkem devět medailí, tímto jim ještě jednou gratuluji :-). A s takovýma borcama já plavu :-). Medailisti to měli dnes volnější a já si dával padesátky v různých motivech se snahou dýchat na tři :-). A už se mi to i daří, teda pokud to není moc rychle a udýchám to :-).
Úterý 15.6. : Plavání 2,1 km za 50:00 min. Docela dobrý, až na ty kraul nohy, oproti ostatním si připadám, že couvu :-( .
Kolo 61,96 km za 2:07:23. Odpoledne je v plánu projížďka na kole, vzal jsem to směr Břest a Kroměříž, že si projedu část tratě kola Moraviamana :-). Foukalo do zad takže to pěkně jelo, ale dle rad trenéra jsem do toho moc nešlapal :-). Pro ty co trať neznají, tak asfalt celkem ujde, jen bych si dal pozor na úsek za Kvasicemi ( ve směru na Otrokovice), za mírným kopečkem, ( na vrcholu bývá občerstvovací stanice při běhu) je položen při krajnici nový pás asfaltu, ale je o několik centimetrů níže a povedlo se mi do něho najet a přední kolo se málem kouslo a já měl co dělat abych se zde nepoložil. V zatáčce, jak je odbočka na Bělov, jsem potkal, oddílového kolegu Jirku Večerku, ale jen mávl rukou a jel dál. Volal jsem, pískal jsem, ale jel dál, asi mě nepoznal :-). Za touto odbočkou, až k mostu přes Moravu je to hnus samá díra, je to tak 500 m.  Z Otrokovic jsme valil už směr Přerov, bylo to proti větru a moc to nejelo, divné že :-). Naštěstí to trenér ani nedoporučoval extra honit, takže jsem to s radostí dodržoval :-).  Celkově byla průměrná TF 109 a max. byla 136, průměrná kadence 78, nastoupané metry 242 m a průměrná rychlost 29,2 km/h.
Plavání 1,4 km za 30:00 min. A aby toho pro dnešek nebylo málo,  ještě jsem jel vyzkoušet neopren na Osecký Jadran, odvoz byl zajištěn, tak proč toho nevyužít. Ze začátku to bylo podobné jako v Mělicích, pěkně jsem se motal, ale postupem času se to zlepšovalo a když jsem dýchal na tři, i ten směr se dařil udržovat :-).
Středa 16.6. : Volno. Po včerejšku jsem raději volno dodržel se vším všudy a ani ráno na bazén jsem nešel :-). A jelikož celý týden jsme bez dětí, odjeli na školu v přírodě a tento týden máme s manželkou výročí svatby, šli jsme na dobrou večeři.
Čtvrtek 17.6.Plavání 3,1 km za 1:10:00. Po včerejší dobré večeři a pár plzničkách to ze začátku moc nešlo, ale rychle stopadesátky, stovky a padesátky mě rychle probudili a následná preventivní kontrola u zubaře dopadla také dobře :-).
Běh 9,09 km  za 48:17. Odpoledne krátký klus. Tyhle rychlé stovky mám rád :-).  Takový pohodový běh za slunečného a trochu větrného počasí :-). Celkově byla průměrná TF 128 a max. byla 149 a průměrné tempo 5:19 min/km.
Pátek 18.6. : Plavání 2,0 km za 45:00 min. To byl dnes pěkný trénink, po rozplavu dvoustovky proložený stovkovou polohovkou a já sám samotinký na konci vláčku :-).
Sobota 19.6. : Souvislý běh 16,17 km za 1:27:34. Opět to nešlo jinak, než brzo  ráno. Ale běželo se mi v pohodě, možná tempo bylo až moc pomalé, ale snažil jsem se ho dodržet.  Celkově byla průměrná TF 125 a max. byla 136 a průměrné tempo 5:25 min/km.
Neděle 20.6. : Kolo 141,76 km za 5:29:37. Původně jsem měl jet s Martinem, ale ten se zdržel na Karlově při Keltských dnech a na ranní kolo jsem nikoho jinýho nesehnal, musel jsem před šestou ranní vyrazit sám. Včera celkem hezky, dnes bohužel ráno 13 C, a foukal dost silný nepříjemný vítr. Konec června a člověk musí vyjet s dlouhým rukávem a s návleky. Vzal jsem to směr Tesák a pořád foukalo proti a moc to nejelo :-(. Z Tesáku, přes Hošťálkovou to je pořád z kopce, ale pořád proti větru. Dnes to bylo celkově s tím větrem nějaké divné, stále foukalo proti :-(. Následně sjem si to namířil směr Valašské Meziříčí a přes vesničku Špičky do Bělotína a směr Odra, pořád proti větru :-(. A ve stoupání k Potštátu na mě přišla nějaká krize, naštěstí rohlík a musli tyčinka vše zažehnala a po klesání za Kozlovem to už zase dobře jelo, ono aby také ne, když konečně fouklo do zad :-). Díky uzavřené silnici z Prosenic přes Žebračku jsem to musel natáhnout a proto to byl o něco delší než mělo. Abych řekl pravdu, moc mě kolo nenadchlo a ještě to bude hodně příští sobotu zajímavé :-). Celkově byla průměrná TF 118 a max. byla 136, průměrná kadence ??, nastoupané metry 1359 m a průměrná rychlost 25,8 km/h

KmČas
Běh25,262:15:51
Plavání11,64:25:00
Kolo203,727:37:00
Celkem 14:17:51

Zhodnocení :  Zvládl jsem, to co jsem měl, takže dobrý, i když nedělní delší kolo bylo hodně zajímavý a jsem zvědav, jak to v Otrokovicích dopadne :-).

A už mám i prognózu od trenéra, jak bych, dle jeho vidění :-), měl dopadnout na MČR v Otrokovicích ( Moraviaman ). Plavání bych měl zvládnout někde kolem 1:10 hod., kolo někde kolem 5:55 a běh to prý je otázka, nedostatek zkušeností asi bude znát a čas pod 4:00 by byl prý úspěch. Celkový čas 11:05. Sám jsem zvědav, jak to bude. Plavání to by tak odpovídalo mým představám, kolo to jsem počítal tak někde kolem 6:20 a běh to bude velká neznámá i pro mě, maraton po 180 km na kole to bude zajímavé, proto jsem přemýšlel nad časem kolem 4:30. Trenér mně na moje počty odpověděl, že nad tím nemám moc přemýšlet, nepočítat a jelikož je to vrchol sezóny pořádně máknout :-).  No pojedu co to jen půjde, je to přece závod, ale tak abych viděl cíl :-).

1. Maňa říkala, že se s tím kolem fakt podceňuješ. Když jsem v roce 2007 byl v Otrokovicích poprvé, a to byl můj první triatlon vůbec, měl jsem najeto 1950 km a kolo jsem dal za 5:46 (čistý čas dle cyklocomputeru). Loni jsem měl najeto 1400km a dal jsem to za 6:04. Těch tvých doposud najetých 3400km nenajezdím ani za rok.

2. Tak velké finále se blíží, tolik očekávaný vrchol. Tož budu držet palce, ať se vše podaří tak jak má. Nadřeno máš jak barevnej, není čeho se bát.

3. Taky se pridavam s drzenim palcu, podle aktualnich predpovedi by nemelo bejt vedro, tak treba Ti tam spadne 11h...;-)

4. Richarde asi máš pravdu, ale mám trochu k tomuto závodu respekt :-). Uvidíme jak to bude po závodě :-).
    Šewy : natrénováno by mělo být, teď už to jen prodat :-). Škoda, že tam nebudeš.
    Majk: No nevím, podle nových předpovědí kolem 28 C, ale to je asi to jediný co neovlivním :-). A kolik tam spadne to se uvidí :-).

5. Né že by mělo být, natrénováno je. :) A prodat, to je taky dost důležitý prvek. No já doufám, že Otrokovicema nekončíš, že bude řada jiných závodů kde se potkáme.

6. Šewy Otrokovicemi to rozhodně nekončí a nějaký ten závod si určitě ještě dám, třeba v Olomouci se uvidíme :-).
    Advid: To u nás nehrozí, co si poctivě nenatrénujeme to není :-).

7. No chlapci já bych vám ukázal talent. V sobotu mě převálcoval jak horkej asfalt. Johny Růžička a jeho první trialton, místo plavek šortky, místo bika trekový kolo a odběhl to v pláťenkách.

8. Ještě k dresům - Jsem pro nějakou světlou barvu. Jinak ta cena kolem 300Kč je fantastická.