8. června 2010

22. týden 31.5 - 6.6.2010

Počasí si snad dělá srandu, zase polovina týdne propršela a rapidně se ochladilo, ale na sobotní závod se zase oteplilo, řekl bych až  až moc :-). Týden ladící, o víkendu závod :-).

Plán na tento týden byl následující :

po- volno
ut- P: co Jarda vymyslí 
st- P: co Jarda vymyslí 
     C: 50km volne, max. 28km/h ne rychleji!!!!!!!!!!!!
ct-  P: co Jarda vymyslí 
     B: klus 10km 5:20'/km ne rychleji, setri se na zavod!!!!!
Pa- rozjeti pred zavodem kolo a beh cca 20min kazda
so- závod Mělice
ne- volno

Pondělí 31.5..
Plavání 3,5 km za 1:20:00 min. Vzbudil jsem se, tak jsem vyrazil na bazén. Plavci zřejmě ladí na sobotní závody, takže to bylo dnes hodně o rychlých úsecích :-). Pocitově to moc lehce nešlo, ale kupodivu jsem na mé možnosti stíhal :-).    
Úterý 1.6. : Plavání 2,3 km za 50:00 min. Dnes jsem si vzal na vyzkoušení neopren, ještě jsem nikdy v něm neplaval, tak jsem to chtěl před sobotním závodem vyzkoušet. Nasoukal jsem se do něho, Jarda vzal stopky a prý vyzkoušíme, jaký bude čas na 400 m. Bez rozplavu hned na tvrdo, dobrý. Skáču do bazénu, první padesátka rychle za mnou jde to dobře, po první stovce se začínám už zadýchávat, a jelikož nejsem zvyklý na stáhnutý hrudník druhá stovka je taková divná, ale postupně si na to zvykám, ale raději závěr nijak nehrotím i tak je čas na čtyřstovku 6:08 a osobáček to samé u stovky 1:20, dvoustovku za 2:50 :-). Více jsem neplaval, ke konci už mi v něm bylo celkem teplo, takže na závěr jsem vyzkoušel po padesátce plavání a běhu sundávání a mám to za sebou. No jsem zvědav jak to zaplavu, neopren pěkně nadnáší, nohama není potřeba skoro vůbec kopat a je v něm teplo :-). Byla to sakra změna, když jsem skočil do vody jen tak. Dnes to bylo zase o krátkých rychlých úsecích :-).      
Středa 2.6.Plavání 3,6 km za 1:20:00 min. Hned ráno byl ten samý scénář jak včera, bez rozplavání 400 m na čas, tentokrát bez neoprenu. Před závodem se také nebudu mít možnost extra rozplavat, tak ať sjem na to připraven :-). Nehce se mi ani věřit, jak blbě se plave bez rozplavání. Po první stovce jsem toho měl plné zuby a druhou jsem lapal po vzduchu a až ke konci jsem se dostával do tempa. Čas se zastavil na 6:27, o 20 s pomaleji než včera v neoprenu. Ale i tak je to osobák, v březnu jsem to plaval, sice několik za sebou, ale i tak kolem 7:25. Ale tím trénink nekončil a hned jsem se zapojil do vláčku za ostatní :-).
Reganerační běh 10,53 km za 57:26. Prší prší jen se leje, zase se nám zvedla hladina řeky Bečvy, naštěstí ve větší části zústala voda v korytě. Odpoeldne už přestalo a mohl jsem vyběhnout, spíš byl problém kudy běžet, stezka kolem Bečvy pod vodou, všude vody, tak jsem se nějak musel motat kde to jen šlo :-). A bylo to opravdu pomalu, žádné honění :-). Celkově byla průměrná TF 126 a max. byla 137 a průměrné tempo 5:35 min/km.
Čtvrtek 3.6.Plavání 1,8 km za 50:00 min. Taková klasika, rozplav a pak rychlé úseky :-).   
Kolo 50,35 km za 1:50:07. Nějak mě začíná lehce bolet v krku, takže zvyšuji přísun vitamínů a sand to nebude nic hroznýho. Odpoledne se udělalo pěkně, teda pěkně, nějaké mraky byly, ale hlavně nepršelo a bylo teplo, že šlo vyjet v krátkým to jsem snad ani letos nejel. Ze začátku to bylo s větrem v zádech a pěkně to frčelo, a to jsem skoro vůbec nešlapal :-), pak se nějak zatáhlo a raději jsem to otočil k domuvu, zmoknout jsem nehodlal. Bylo to proti  mírnému větru a s vypětím všech sil se mi podařilo průměr na stanovených 28 km/h stáhnout :-). Celkově byla průměrná TF 106 a max. byla 133, nastoupané metry 206 m a průměrná rychlost 27,4 km/h.
Na večer ještě manželka objednala hodinu ve whirpoolu skvělá hodinová relaxace :-).  
Pátek 4.6. : Volno.  Krk je o něco lepší, ale raději bazén vynechávám. A jelikož se odpoledne nepodařilo skloubit plánované rozjetí před závodem, hlídání kluků a logistické zabezpečení na zítřejší závod, nebylo z toho nic, snad to nebude vadit :-). 
Sobota 5.6. : Závod 4.ročník 1/2ironman CZECHMAN 2010  za 5:05:44. Více zde :-).
Neděle 6.6. : Volno. Ráno se cítím celkem v pohodě, ale nedělám nic, venku konečně letní počasí, ale já si tepla užil včera dostatek a spáleným zádům se slunce moc nelíbí :-).      

 KmČas
Běh30,532:35:29
Plavání13,14:57:03
Kolo143,354:40:45
Celkem 12:13:17

Zhodnocení :  Co bych hodnotil, týden byl spíše odpočinkový, a úspěšně zvládnutý závod je popsán v samostatném článku :-).

Za květen jsem zvládl uběhnout 149 km za 12:42:35, v průměrném tempu 5:07 max. TF 168 průměrná TF 136, odplaval 42,60 km za 15:40:00 a ujel na kole 993 km za 35:14:01 průměrnou rychlostí 28,2 max. TF 174 a Avg. TF 124. Celkově to dělá 63:36:36.  

Žádné komentáře:

Okomentovat