27. září 2009

39. týden 21.9. - 27.9.

Teď to budou spíš odpočinkové týdny, v plánu nic není, tak si aspoň trochu odpočinu.

Pondělí 21.9. : Plavání 1,5 km za 45:00.  Opět tu máme ranní plavání njedříve jsem zvládl 100m za 1:44 trochu jsem se rozcvičil a chtěl jsem dát v kuse 1500m, ale po 450 m za 9:24, mě zastavil Jarda Chýzl jestli může poradit. Plavci dnes trénink neměli, tak sledoval jak plave veřejnost :-). Rada od zkušeného plavce se neodmítá, mám se snažit ruku co nejdýl držet nataženou, až do doby kdy ji druhá vystřídá. A hlavně se na to soustředit při nádechu hodně to prý pomůže, že se nebudu tolik vyklánět a potápět. Jinak prý styl není zas tak špatný což mě trochu potěšilo a jak dopiluji i toto bude to ještě lepší. Prý se díky tomu člověk drží více nad hladinou, tím pádem je menší odpor vody a plavání by mělo být rychlejší. Tak jsem to v podstatě zbytek plavání zkoušel. Byl jsem i pochválen, za dobře odplavanou padesátku :-), ale pocitově se mi zdá, že i když záběrů je míň, tak je to namáhavější, a že plavu pomaleji. Ale to je prý normální nezbývá než plavat a pilovat techniku :-).    
Úterý 22.9 : V rámci týdne mobility Magistrát města Přerova pořádal opět cyklistický závod pro své zaměstnance. Jedná se o trať kolem řeky Bečvy částečně po asfaltu částečně v terénu v délce cca 19 km. Loni jsem to jel poprvé a i letos jsem si půjčil horáka od Baldy a vydal se na trať. Včera navečer jsem byl zapíjet narození kamarádovy dcery a akce se bohužel protáhla do ranních hodin a celý den mně nebylo moc dobře :-(. Takže priorita pro mě bylo dojet ve zdraví :-). Trať dlouhou 19,12 km jsem zvládl za 40:37 asi o 20s líp jako loni :-) což stačilo na třetí místo. Celkově byla průměrná TF 160 a max. byla 169 a průměrná rychlost 28,3 km/h. 
Přežil jsem i když asi v půlce jsem měl docela krizi po závodě, jsem si dal na zkoušku pivo, pak ještě gulášek, a jel domů, už jsme pomalu usínal :-). 
Středa 23.9. : Plavání 1,8 km za 45 min. Moc se mi vstávat nechtělo spánkový deficit z pondělka byl znát, ale donutil jsem se a na bazén šel. Nic jsem nevymýšlel a opět jsem hlavně soustředil na techniku. Ječmínek mně poradil, ať zkusím zařadit kraul jednou rukou: kopat kraulové nohy bez desky, jednu ruku nataženou před sebou a druhou dělat tempa. Moc jsem si na tento cvik nevěřil, myslel jsem, že se budu moc potápět, ale nebylo to tak hrozný a ani jsem se tolik nenapil :-). Takto jsem zvládl 400m a zdálo se mně, že takhle mně to jde daleko líp :-). Pak ještě 2x500 m za 11:12 a 11:46. Je to sice výrazně pomalejší, ale nikam jsem nespěchal spíš se soustředil na techniku. Na závěr už jen 100 m výplav.      
Čtvrtek 24.9. : volno. Odpoledne nějak nebyl čas :-)
Pátek 25.9. : volno. V plánu sice byl běh, ale okolnosti tomu chtěli jinak a večer už se mi nechtělo.  
Sobota 26.9. : volno. Dnes to bylo o tom, zda ráno vyběhnu, ale bohužel jsem nevstal, pak šel s mladším synem na zimák na trénink a následně se starším jsme jeli do Valašského Meziříčí na zápas, po návratu jsem zůstal na zimáku v Přerově, kde hráli muži a večer už jsem jen usedl k TV :-).  
Neděle 27.9.: Souvislý běh 12,06 km za 1:04:32. Tak dnes jsem ráno vstal :-). Zítra mám jít delší běh s Ječmínkem, tak to bylo jen tak na rozklusání. Taková pohoda. Celkově byla průměrná TF 137 a max. byla 157 a průměrné tempo 5:21 min/km. 

  KmČas
Běh12,061:04:32
Plavání3,301:30:00
Kolo19,080:40:35
Celkem 3:15:07
 

Zhodnocení : Teď to bude celkem o ničem, v říjnu oprava bytu a stěhování a samotnou přípravu zahájím až v listopadu, takže teď to bude jak se mi zrovna bude chtít a jak to nemám striktně dané co mám udělat, tak se mi moc nechce :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat