20. září 2009

38. týden 14.9. - 20.9.

Tak snad poslední spíše odpočinkový týden :-).

Pondělí 14.9. : volno. Krk už je lepší, ale stále beru prášky, tak jen odpočívám.
Úterý 15.9. : volno. Tak poslední prášeček. Krk už je v pohodě, loket taky tak se pomalu můžu chystat do práce :-). 
Středa 16.9. : Souvislý běh 12,05 km za 1:06:36. Dopoledne jsem byl v nemocnici ukončit neschopenku, cítím se v pohodě, venku nádherné počasí, ideální na krátká běh. No neodolal jsem a před obědem jsem vyběhl. Žádná divočina, jen na pohodu. Počasí jsem trochu přechválil na mě bylo až moc teplo, naštěstí cestou zpět foukalo proti což mi vůbec nevadilo příjemně to chladilo :-). Celkově byla průměrná TF 143 a max. byla 154 a průměrné tempo 5:32 min/km.
Čtvrtek 17.9. : volno. V plánu sice běh byl, ale bohužel jsem se to nějak nestihl. Manželka v práci tak jsem se musel starat o děti :-). Odpoledne se starším pořešit školu, pak s mladším na hokejovou přípravku, nachystat večeři a najednou byl večer a už se mi opravdu nechtělo :-). 
Pátek 18.9. : volno. Ráno v pět budíček, starší syn měl trénink, odpoledne zařídit něco ve městě, pak si kluci vymysleli návštěvu u kamaráda a než jsme přišli domů byl opět večer dal jsem si pizzu a pivo a sedl k TV :-).
Sobota 19.9. : Běh 9,44 km za 51:50. Dnes to vyšlo, sice to opět bylo složité ale navečer jsem konečně vyběhl :-). 3R, 10x100m svizne/100m volne, V3. Aby byla trochu změna dal jsem si oblíbený motiv se stovkama. Chvilku trvalo, než jsem se rozběhal, ale ke konci už to celkem šlo. Celkově byla průměrná TF 142 a max. byla 160 a průměrné tempo 5:29 min/km..
Neděle 20.9. : Souvislý běh 18,79 km za 1:55:15. Na tento běh jsem se moc těšil, jelikož po dlouhé době klapl společný běh s Ječmínkem. Měl jít i Balda, ale ten přijel na kole, prý ho bolí záda :-). Martina po včerejším rychlejším, tréninku bolely nohy a ani sobotní oslava k regeneraci asi moc nepřispěla, ale dorazil a to se cení a zvládl celý běh  celkem v pohodě :-). Nikam jsme to nehonili, a tak jako vždy jsem celý běh prokecali. Já to zvládl také celkem v pohodě, na to, že jsem skoro nic nedělal, to bylo dobrý a nohy začaly trochu bolet až k samotnému konci. Celkově byla průměrná TF 133 a max. byla 152 a průměrné tempo 6:08 min/km.

  KmČas
Běh40,283:53:41
Plavání0,000:00:00
Kolo0,000:00:00
Celkem 3:53:41
 

Zhodnocení : Moc toho na zhodnocení není, opět spíš takové flákání. Opět nezklamal společný běh. S  Martinem se vždy super pokecá a běh uběhne jak voda :-). Příští týden vytáhneme stehy a už se do toho opět trochu vrhneme :-).

2 komentáře:

  1. je to tak, nebýt domluva s Tebou, tak neděli nevstávám. Není nad sparingpartnera:-) Zajímavé je, že co jsme se bavili, tepal jsi vždycky o 20 tepů níž než já, ale průměr mám 145, takže jenom o 12 víc. Zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  2. Také jen ve vyjímečných případech na společný běh nevstanu :-). A to se stane tak jednou za deset let :-).
    Hmm to je zajímavé, když se dívám v runsaturday tak většinu běhu jsem tepal žlutě, ale jak jsme se rozdělili trochu jsem zrychlil a také tepy byly výš, tak možná tím jsem si pokazil průměr :-).

    OdpovědětVymazat