10. srpna 2008

32. týden 4.8 - 10.8

Tak máme po dovolené, koleno už je relativně v pohodě, tak jsem vyzkoušel poprvé od zranění vyběhnout. A jak to dopadlo ?

Pondělí 4.8. : regenerační běh 4,5 km za 26:03 průměrné tempo 5:47 min/km. Tak jsem po měsíci lenošení díky zranění se odhodlal k běhu. Během pauzy jsem nic nedělal, což se projevilo i na váze a mám o 5 kg víc. Bylo sice horko, ale 5 kg navíc je znát a připadal jsem si jak medvěd a funěl jsem jak lokomotiva. Tepy byl i přes pomalý běh dost vysoko pořád kolem 148. Jediné z čeho mám radost je to, že koleno vydrželo a i přes pocit ztuhlosti kloubu nebolelo. Bude dlouho trvat, než se dostanu na úroveň, jakou jsem měl před zraněním, ale s chutí do toho a půl je hotovo, hlavně nic neuspěchat.
Úterý 5.8. : regenerační běh 4,2 km 24:01 tempo 5:43 min/km. Po včerejšku mě docela bolely nohy, tak jsem to šel vyklusat. Pocitově jsem se už cítil lépe, tepy už taky nebyly tak vysoké někde kolem 140, tak snad to tak bude pokračovat.
Středa 6.8. : kolo 39,74 km za 1:24:10 průměr 28,3 km/h. Po práci jsem dostal propustku a místo běhu jsem zvolil kolo a musím říct, že mě mile překvapilo. V neděli jsem se na kole docela trápil, ale dnes i přes mírně kopcovitý profil jsem se cítil v pohodě. Krize nepřišla žádná, ke konci bylo dost sil a posledních 15 km jsem po rovince svištěl v průměru neskutečných 32 km/h, s čímž jsem po neděli  vůbec nepočítal.
Čtvrtek 7.8. : volno. S rodinou byl domluven bazén, vzal jsem si aspoň plavecké brýle. Bohužel v Chropyni bylo tolik lidí, že jsme by rád, že šlo vůbec v bazénu v klidu stát.
Pátek 8.8. : volno. Odpoledne taková pěkná akcička, při které se trochu (moc) pilo a jedlo. Bohužel se protáhla do ranních hodin.
Sobota 9.8. : volno. Po pátku jsem rád, že žiji, a tak sport sleduji jen v televizi.
Neděle 10.8. : volno. Dopoledne bylo potřeba něco podělat doma a odpoledne jsem se věnoval dětem.

 KmČas
Běh8,70:50:04
Plavání00
Kolo39,741:24:10
Celkem 2:14:14

Zhodnocení : Začátek týdne vypadal docela solidně, koleno při běhu docela v pohodě, z kola jsem měl dobrý pocit, ale bohužel pátek rozhodl o tom, že jsem víkend nedělal nic.

Žádné komentáře:

Okomentovat