17. prosince 2007

Týden 10.12 - 16.12

Tak dost bylo flákání, už bych zase mohl trochu více trénovat. Bohužel bylo i jiných aktivit, které mě omezovaly ve výběhu a  tak to dopadlo, jak to dopadlo.

Pondělí 10.12. : volno. ještě jsem se dával dohromady ze soboty a nebyl odpoledne ani čas. V úterý pálíme, tak jsem musel pomoci s chystáním.
Úterý11.12. : neplánované volno. Ráno jsem chtěl vyběhnout, vzbudil jsem se, ale při pohledu z okna na vydatný déšť jsem raději zůstal doma. Sice už je mi po zdravotní stránce dobře, ale nechtěl jsem riskovat. Odpoledne jsem strávil v pálenici, takže to bylo bez běhu.
Středa 12.12. : souvislý běh 15 km za 1:19:49. Po dlouhé době ranní běh, nepršelo, tak jsem toho musel využít. Běželo se mi v pohodě, první půlka byla kolem 40:20, druhá o něco rychlejší, ale to bylo asi zrychleným závěrem :-). Průměrný tep byl cca 144 tepů. Maximálka sice 163, ale to jsem nahonil asi posledních 500 m, jelikož se mi začaly značně ozývat střeva :-).
Čtvrtek 13.12. : tělocvičnu nemůžu vynechat. Od října do dubna chodím pravidelně do tělocvičny od 18:30 do 20:00. Do naběhaných kilometrů si to nepíši, ale je to docela makačka.  Tentokrát, to bylo ještě horší, protože některé asi více lákají předvánoční nákupy a nebo zrovna byly vánoční firemní večírky a tak nás bylo akorát, nebyl nikdo na střídání, takže jsem si pořádně mákl. A po fotbálku následuje zasloužená odměna v podobě zlatavého moku.
Pátek 14.12. : volno. Ještě že ho mám plánované, v práci máme vánoční večírek, takže bych odpoledne stejně nemohl jít. V poledne jsme si zahráli dvě hodinky bowling, první nához jsem dal 161 a pak už jsem se nepřekonal. Docela slušný na amatéra, který to hraje jednou do roka :-). A pak už byla jen zábava. Musel jsem se se, ale krotit, protože v sobotu ráno jsem jel autem se synem na hokej, a tak jsem byl něco po půlnoci doma.
Sobota 15.12.
: syn má dopoledne hokejový zápas v Kroměříži, jelo se už v 8:00 ráno, a tím pádem ranní běh padl. A odpoledne jsme šli popřát mamince k narozeninám, takže taky nic.
Neděle 16.12. : souvislý běh 19 km za 1:55:26. Opět jsem byl domluvený s Ječmínkem Máselníkem a bráchou na společném výběhu. Nejdříve to nevypadalo moc nadějně na společný výběh, když mi Ječmínek v 5:16 napsal sms, že nejde, že je nějakéj marnej, ale v 5:20 přišla další zpráva, beru zpět jdu. Takže nakonec jsme se v 6:00 seběhli všichni i brácha. V sobotu dost foukalo, tak jsem si tajně přál, že by už v něděli nemuselo, bohužel opak byl pravdou a docela solidně foukalo, což jsme pocítili hlavně v první půlce běhu, kdy foukalo přímo do ksichtíku. Naštěstí se Ječmínkovy prognózy, že cestou zpět se vítr otočí a zase to bude proti větru nesplnily a nazpět už to bylo s větrem v zádech, a už se dalo i v pohodě trochu pokecat. Opět jeden vydařený výběh s Ječmínkem a bráchou,  jelikož mi doma po doběhu bylo sdělo, že se odpoledne pojede na nákupy, byl  jsem spokojenej, že už mám běh za sebou, ani mi to tak nevadilo :-).

 Km Čas
Běh 34,0 3:15:15
Tělocvična
1:30:00

Zhodnocení :  No nic moc, ale co už. Nechává mě to, ale v klidu, minulý rok to bylo před vánocemi to samé. A je potřeba si i trochu odpočinout :-).

4 komentáře:

  1. no fouklo nám slušně, jen co je pravda. Fakt ale je, že cesta zpět byla přepychová:-).

    OdpovědětVymazat
  2. fajn ze odpocivas, ale zaradil bych vic kratsich behu. takle telo dostane \"vytrvalecky\" sok, 3 dni nic a pak zase. je jasne, ze cas se hleda spatne a kdyz zrovna je snazi se ho kazdy do maxima vyuzit.
    a zkus si jit obcas zaplavat ;)

    OdpovědětVymazat
  3. 2Ječmínek: Nazpět už to bylo, opravdu přepychové :-). Ale celkově jsme běželi rychleji než minule !

    2Luckyboy: Vytvrvalecký šok, to si myslím u mě nehrozí:-). Jako kratší běh by mohla být kažodpádně brána čtvrteční tělocvična :-).
    Jo zase to plavání, hmm zkusím si jít zaplavat o vánocích :-). Ale už tak je málo času na běh, a ještě jít plavat, uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  4. beh nemusis nijak hrotit. kdyz pujdes 3x max 4x tydne do 10km tren. jednotku, tak ti porad zbyde jeden den na fotbal a min. jeden den na bazen :P

    jeden podobny tyden jako tenhle delat jde, ale kdyz se to bude opakovat tak si tim spis uskodis. podle me je lepsi pravidelnost nez narazovitost...

    OdpovědětVymazat