19. srpna 2013

HC Zubr Přerov pořádal letní školu bruslení - já byl také u toho :-)

Školy bruslení se zúčastnilo skoro padesátka mladých hokejistů, od předškoláků až po druháky. Kluci byli rozděleni do dvou skupin starší a mladší. Filda se této akce také účastnil a jelikož jsem ve funkci vedoucího u druháků byl jsem požádán, zda bych při této akci nepomohl jako dozor ( čti taková holka pro všechno :-)  ).
Souhlasil jsem, aspoň to bude zajímavá zkušenost, většinu kluků znám, tak to snad nebude nic hrozného. Od pondělí do pátku byl naplánován tréninkový program s výjimkou středy kdy se jelo do ZOO v Olomouci na Svatém Kopečku.  Do toho jsem ještě chtěl něco málo natrénovat, abych Pilmana vůbec zvládl v časovém limitu :-). Řeknu vám týden to byl hodně výživný a v neděli  už jsem toho měl dost. Abych skloubil trénink a kemp musel jsem vždy ráno v šest něco odtrénovat, pak v osm na zimák, kde se končilo ve čtyři a na večer opět něco málo odtrénovat.
Výběh Lemura :-)
Věděl jsem, že to nebude úplná pohoda, ale než fyzicky, jsem byl vždy po celém dni unaven psychicky. Den probíhal asi následovně, hned v osm jsem šel s klukama do tělocvičny, kde kluci necelou hodinku měli různá cvičení, návrat na zimák, svačina, pak trénink na ledě a po tréninku odchod na oběd, po příchodu  krátké video s ukázky bruslení, svačina a opět trénink na ledě a po čtvrté odchod domů. To co jsem namluvil za celý den, nenamluvím v práci za týden  a stále být na pozoru, jelikož kluci stále něco vymýšlí a vše je potřeba opakovat 2x, 3x ... :-). 
Krmení malých koz se líbilo snad nejvíce
Zážitku bylo hodně a to hlavně z návštěvy ZOO, při čekání na zaplacení vstupného se kluci shromáždili při výběhu Lemura, najednou ke mě jeden klučina přišel, a řekl mi, že mu do výběhu spadla peněženka, tak jsem si říkal, co nás bude čekat uvnitř :-). Naštěstí vše dopadlo dobře, přežili to kluci a snad i všechna zvířata :-).  Z návštěvy ZOO je krátká reportáž zde s odkazy na fotky a krátké video :-).  
 Celý týden se, ale po všech stránkách povedl a nejdůležitější bylo, že všichni kluci byli spokojeni a to potěší nejvíce jak trenéry i nás všichny okolo co se podíleli na fungování kempu.  


Celá výprava v ZOO

Žádné komentáře:

Okomentovat