16. července 2012

Olympijský triatlon Sobáčov 2012

Loni se mi v Sobáčově moc líbilo tak proč se nezúčastnit i letos. Na vylepšení času z loňska jsem se necítil, navíc po včerejším závodě jsem byl lehce unaven, ale v rámci tréninku si raději zazávodím, než běhat a nebo jet na kole sám. Tentokrát jela se mnou opět komplet celá rodina i se psem :-), ráno sice zataženo, ale nepršelo tak jsme vyrazili směr Sobáčov.

Cesta v pohodě a do Sobáčova jsme dorazili mezi prvními. Žena sice brblala, proč jsme zde tak brzo, ale raději brzo a vše si zařídit v poklidu, než pozdě a stresovat se. V pohodě jsme zaparkovali, já se opět bez problému zaregistroval, vyfasoval jsem číslo 5, což opravdu svědčí o tom, že jsme zde byl mezi prvními :-) pokecal se Martinem Kňávou, který zde už také byl :-) a v klidu si dal kolo do depa.

Šup s kolem do depa
A mohl sledovat přijíždějící závodníky. Žena občas fotila, takže ze závodu je i nějaké foto :-).

Tak nějak to uteklo, že po rozpravě jsem se začal soukat do neoprenu, který byl naštěstí díky studené vodě povolen. Krátké rozplavání a už se všichni shromáždili v místě startu.
A je tu start :-)
Start, mačkám stopky a jdeme na to. Jelikož není startovní pole extra početné a první bójka je celkem daleko, není skoro žádná bitka. Jak bych svůj plavecký výkon popsal. Od Regensburgu jsem poprvé uplaval v kuse 1,5 km, start super k první bójce jsem se celkem držel, ale to je tak cca 130m, pak už to šlo se mnou z kopce. Jednak mě bolely ruce, hlavně ramena. Takže celý první okruh a částečně i druhý bylo velké trápení, pak jako by si ruce vzpomněly na to, že jsem kdysi plaval a ve třetím okruhu už to bylo lepší, ale zase se přidaly lýtka a náběhy na křeče, takže jsem se musel sakra hlídat, abych křeč nedostal. Naštěstí se tak nestalo a plavání jsem zdárně dokončil  v čase 29:25 ( dle garmina, neměřilo se čipy, takže opět mezičasy nejsou). To by mě zajímalo jak dlouho bych to plaval bez neoprenu, možná ještě teď :-). Super bylo, že jsem vždy v každém kole viděl na břehu ženu i s klukama jak fandí, já jediný ze startovního pole jsem měl oranžovou čepičku :-).

Cestou do depa rozepínám neopren u kola se ho snažím sundat což se daří a přichází vleká chyba. Tentokrát jsem se rozhodl, že nepoužiji jen návleky, které jsem sebou měl, ale kompresní podkolenky, které si nasadím po plavání. To byla snad větší dřina než samotné plavání, potvory nešly nasadit :-(. Pěkně jsem se s tím trápil celkový čas strávený v depu byl skoro dvě a půl minuty, hrůza :-(. No aspoň zkušenost, kompresní podkolenky značky Force, na mokrou nohu jdou hrozně špatně nasadit. Konečně, za povzbuzování manželky :-), sedám na kolo.
 V dohledu nikdo za mnou také nikdo, závod má být bez hákový, tak třeba někoho dojedu. Samotné kolo není opět nic jednoduchého, v podstatě od začátku se stoupá až k otočce, a pak se klesá a tohle 2x. Začátek se mi jede celkem dobře, ale hned v prvním  těžším stoupání je mi jasné, že dnes to nebude ani na kole žádná pecka. Nohy tuhý a včerejší závod jde hodně znát. Ale nejsem jediný, kdo včera závodil, tak se snažím co to jde. Až do první otočky , kde končí stoupání se trápím, nejede to, ale statečně se s tím peru, teda aspoň si to říkám :-).
 Po otočce  už se tolik netrápím, aby jo, když je to z kopce, v serpentinách u Nové Vsi má problémy momentálně druhá žena Denisa Vraštilová ( po závodě zjišťuji, že to zde položila) já je projíždím v pohodě, z kopce to jede solidně, ale stejně není nikdo v dohledu :-(. Před další otočkou zjišťuji, že jsem se lehce ke skupince přede mnou přiblížím, je zde i další žena, momentálně první Slováčková Hana, tu bych snad mohl dojed. Najíždím do druhého kola, celé první kolo se mi nepodařilo nikoho sjet, jediné pozitivum je, že na otočkách zjišťuji, že se aspoň o něco přibližují k závodníkům přede mnou. Druhý okruh začíná opět stoupáním, je to o něco lepší než v kole prvním, ale to je jen pocit, jelikož v protisměru jedoucí závodníci jsou ode mne spíše dále než, abych se já přibližoval. Naštěstí se blížím k otočce a už to bude jen z kopce. Konečně se mi podaří někoho sjet a po otočce je i Hana už jen kousek přede mnou, v prvním sjezdu ji dojedu a hned ujedu :-).

Pak ještě sjedu dalšího závodníka, chvilku si měníme pozice až se mi ho podaří utrhnout, ale to už je jen kousek do cíle. Zajímavé, ke konci kola se začínám cítit celkem dobře, ale bohužel  kolo už končí a blížím se k depu, dle garmina 41 km zvládám za 1:18:20, depo i s hledáním botů zvládám za cca 48 s a opět za povzbuzení ženy, jdu na běh. Začátek opět klasika, nohy tuhý s náběhem na křeče, ale na to už jsem zvyklý, po cca 2 km to odezní :-). Cíl je jasný, přede mnou daleko nikdo, to asi nikoho nedoběhnu, takže hlavně, aby mě předběhlo co možná nejmíň závodníků. Běží se dva 5 km okruhy s otočkou na 2,5 km. Po první otočce zjišťuji, že je hodně blízko Hana, první žena, to bude ještě zajímavé, jestli náskok uhájím, pak dlouho nic, ale Michal Dvorský běží dobře, pro něho asi nebude problém mě doběhnout. Na trati celkem nic zajímavého, jen lehce závidím čelu závodu jak jim to běží, jednou bych tak také chtěl běhat :-). První okruh za mnou odstup od Hany stejný Michal se hodně přiblížil, snaží se trochu zrychlit, ale moc to nejde nohy už toho mají dost a nejenom nohy, celý Alda toho má plný zuby, ještě že je tu už otočka, Michal už kousek za mnou, ještě že od Hany se vzdaluji :-). Michal mě dobíhá cca 1,5  km před cílem, už není sil se ho držet. Snažím se ještě lehce zrychlit, ale moc to nejde, naštěstí už je to jen kousek do cíle, hurá vidím cílovou bránu už kousek po cílovém koberci a mám to za sebou v čase 2:37:33 (běh jsem dal za 46:29 ). Uf, to byla zase dřina, ale pusa od ženy a konstatování, že jsem dobrý mě hodně potěší :-).

Uff už to mám za sebou :-)
Tentokrát mě Michal porazil :-)

Po chvilce jsem se odebral k občerstvení, meloun přišel vhod i svatební koláčky byly super, pokecal,  vzal si věci z depa odnesl do auta, převlékl se, dal si jídlo, pivko a rozebrali jsme závod a po vyhlášení frčeli domů.
Už  jen malé zhodnocení na závěr, že to bude bolet a nebude to žádná hitparáda, jsem věděl předem. Ale jako trénink více než dobrý, jeden den bych rozhodně nezvládl uplavat 1,5 km, odjet tak rychle takto  kopcovité kolo a odběhnout v tomto tempu desítku. Samotná organizace závodu opět bez problémů, vše klapalo jak mělo.  Počasí také super, příští rok se zde snad opět ukážu :-). Celkové výsledky budou zde a data z garmina zde.

1. Ty snad závodíš i za Jirku Večerku. :D

2. No jo zkusil jsem takový závodní víkend :-)). Já to mám zase opačně než Jiří. Raději si zazávodím, než osamocen trénovat :-)).

3. No ale Jirka už mám letos bednu, tak má splněno. :D

4. To ty také ne ? :-)). Já mám do bedny daleko, ale zkouším to pořád :-)). Blbě jsem se narodil, v mé kategorii jsou samí dobří závodníci :-(.

5. Aldo, člověče, to plavání je s ohledem na poslední 2 plavecké roky šílená mizérie. Pořádně ruce rozhýbej, ať je to v Hulíně lepčí, protože tam už pojedu normálně :-)))!!!!

6. Alda: Ještě mi chybí bedna v jednotlivcích. :)

7. Rozhýbej,to se lechce řekne,ale marto ty asi víš co říkáš,jinak Aldamana musím pochválit jak šel pěkně v neděli po sobotním závodě.Jak je rodinné zázemí na závodě tak to jde skoro samo.Aldaman má pro letošek taky splněno - uspěšně dokončený Regensburg.čufa

8. Že je plavání mizérie to vidím sám. Jak sjem psal od Regenu jsem neplava a asi jsem ten typ, který není 2 dni ve vodě a neumí palvat :-(.
    No nevím, zda se dají ruce za týden rozhýbat, ale každopádně se do Hulína těším :-). A že poplaveš rychleji, s tím počítám :-)). Když se zadaří, tak bych ale mohl být dřív v cíli :-)).
    Advid : to chybí, když nebudeš padat na kole, třeba se budoucnu dočkáš :-)).

9. dřív v cíli nebudeš, kdybych se měl jet registrovat v 6 ráno. Rychleji možná, ale dřív ne :-))

10. Ale ty už registrovaný jsi a jako "Hujer" mezi prvními (9) tak to je jasný :-). Třeba se, ale nebude řadit do rozplaveb podle pořadí kdy se kdo přihlásil :-). A třeba bych přemluvil pořadatele, že chci plavat s tebou :-)).

11. Jak trénovat osamoceně, já mám teď tréninkových parťáků že je musím odhánět vidlema ... stejně jako ženskejch :-))

12. Tak ty máš jednu ženskou, tak to zase těch tréninkových parťáků moc nemáš :-)).

Já, když vyjedu, tak jedu sám, málo kdy se dokážeme domluvit, aby to všem vyhovovalo :-(.

13. Nojo, to máš špatný kamarády :-))

14. tak se konečně dívám na výsledky a nějak mě u tebe nesedí časy kola a běhání.Na kole vím že jsi zabral a zrychlil ale i tak jetvuj čas na kole je o 20s horší než Medka,měl by jsi druhej nejlepší čas na kole,ale zase ten běh 56.44 to by jsi musel běžet po zpátku, tak azi se někde vloudila chybička.Jinak kamáradi v sobotu v Hulíně.čufa

15. Máš pravdu Čufo, je to špatně, už jsem jim psal ať to opraví. Kolo má být 1:21:11 a běh 46:44. Já myslel, že jedeš na 4. ročník Opavského cross triatlonu ?

16. no tak to jo,nejprve mě spadla brada když jsem viděl to kolo,to by byl ůlet!!! Do Opavy nejedu jelikož 800m plavání,tak to je hotovo už předem ale hlavně si nemohu odpustit v Hulíně ten velký řízek na který se těším celý rok.čufa

17. I got this site from my pal who informed me about this
    website and now this time I am visiting this web site
    and reading very informative articles at this place.
    My web site: pizza games st louis mo

18. Pretty! This was an extremely wonderful article. Many thanks for supplying these details.
    Also visit my homepage :: pizza games make your own pizza