25. září 2011

38. týden 19.9 - 25.9.2011

Opět jen takový udržovací týden :-).

V pondělí plavání, zatím to je pořád ještě pohoda nikam se nespěchá jen se plave :-). Večer jsem si byl s bráchou zaběhat, na pohodu, musel jsem přece vyzkoušet novou hračku Garmina 310XT, jestli funguje jak má :-). Úterní odpoledne tak nějak uteklo, že na sport nezbyl čas :-). Ve středu bazén. Včera večer byly na večeři bramboráky a ještě ráno mi bylo těžko a ze začátku se mi pěkně blbě plavalo. Večer jsem se chtěl jít proběhnout, ale brácha dovezl z jižní Moravy burčák, tak bylo po běhu :-). Ve čtvrtek jsem se  tak jako každoročně,  v rámci týdne mobility zúčastnil cyklistického závodu, který pořádá pro své zaměstnance Magistrát města Přerova. Jedná se trať kolem řeky Bečvy částečně po asfaltu částečně v terénu v délce cca 19 km. I letos jsem si musel půjčit horáka a vydal se na trať. Trať dlouhou 19,24 km jsem zvládl za 38:22, byl z toho můj nejlepší čas a konečné druhé místo :-). Na to, že jsem seděl na biku opět po roce a zlepšení o více jak 2 min.,  to není špatný :-). Po závodě, jsem si dal pivo a kuře a nějaký burčáček počkal na vyhlášení, po kterém se chvilku posedělo, ale vše v pohodě, takže v pátek se mi ráno vstávalo dobře a mohl jít plavat :-). V sobotu jsem si byl s bráchou ráno zaběhat, lehce v terénu, ale pro mě to bylo na pohodu. V neděli, konečně po dlouhé době, klaplo společné kolo s Martinem H. a byla to opět velmi příjemná vyjížďka, probrali jsem kde co, škoda, že jsem to musel o něco zkrátit, musel jsem být dřív doma, jelikož Filda měl v poledne zápas, který bohužel nedohrál do konce, nebylo mu dobře a večer už měl horečku :-(.

Km Čas
Běh 27,99 2:45:18
Plavání 7,40 2:50:00
Kolo 82,65 3:07:39
Celkem 8:42:57

 

1 komentář:

  1. www.aboutuggshop.com ugg boots sale uk
    www.ukuggbootstore.com ugg boots uk
    www.ukuggbootoutlet.co.uk ugg boots sale uk
    www.uk-ugg-online.com ugg boots sale uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots sale uk
    www.ugg-uk-sales.com ugg boots sale uk
    www.classicuggbootshop-uk.com ugg boots sale uk
    www.uk-uggs-store.com Ugg boots uk
    www.uk-uggs-store.com ugg boots uk sale
    www.buyuggukshop.com ugg boots sale uk
    www.buy-ugg-shoes.com ugg boots uk
    www.sheepskinugguk.com ugg boots uk

    OdpovědětVymazat