13. února 2011

6. týden 7.2 - 13.2.2011

Už zdráv, ale zatím jsem to moc nehrotil.

V pondělí jsem ještě měl volno, sice jsem už fit, ale plavat se ráno nedá, jsou prázdniny a po práci nějak nebyl čas :-).
V úterý už jsem se začal opět hýbat. Přes poledne jsem si byl zaplavat. Po rozplavu jsem si zkusil dát nějaké dvoustovky a všech pět se startem v 3:45 jsem stihl odplavat v průměru kolem 3:30, teda až na první, ta byla ještě o deset sekund rychlejší :-). Což není zas tak špatný :-). Večer jsem si chtěl jít zaběhat, ale návštěva u babičky se protáhla a následně jsme se přesunuli k nám a už se běhat nešlo.
Ve středu po práci jsem už, ale vyběhl, jen tak lehce na pohodu :-).
Čtvrtek jsem přes oběd stihl odplavat, hlavní motiv byly tři pětistovky s pauzou minuta. Zvládl jsem je v průměru kolem 8:40 což je na mě docela dobrý :-). Odpoledne bylo nádherné počasí, hřích nevyjet na kole, tělocvična přes jarní prázdniny není, tak proč ne :-).A byla z toho příjemná projížďka, škoda, že se má počasí opět pokazit, kolo venku je daleko lepší než rotoped :-). 
V pátek jsem si byl opět přes oběd zaplavat. Nic se mi nechtělo vymýšlet, málo lidí,  tak jsem si po rozplavu dal 2x1,0 km. Pocitově dobrý a i čas (17:15, 17:30) není zas tak špatný. Večer jsem si ještě skočil na spinning a ke konci jsem toho měl celkem dost.
Sobota ráno nešlo odtrénovat nic, jelikož jsme jeli s Fildou do Uníčova na jeho první hokejový turnaj :-). Kluci sice všechno prohráli, ale bylo to vyrovnaný a Filda si dal čtyři góly a byl hodně spokojenej, což je nejdůležitější -). Návrat byl až pozdě odpoledne a už se mi nic dělat nechtělo, lehl jsem si k TV a odpočíval. Ale pak mi to nedalo, další den bez pohybu to by tak nešlo :-), oblékl se a vyběhl. Běželo se mi kupodivu dobře a byla z toho pěkná patnáctka a spokojen jsem si otevřel lahvinku vína :-). 
V neděli jsem si chtěl dát volno, dopoledne jsem uklízeli a po obědě jsem se díval na hokej. Venku, ale bylo docela solidní počasí i slunce vysvitlo, což byl pro mě impuls a neodolal jsem a vyjel na kolo. Vzal jsem to směr Lipník a pak přes Týn do Bystřice, kde se to mírně vlní a zpět do Přerova, myslel jsem, že to bude horší, ale i do kopečků to nebylo zas tak špatný a opět pěkná projížďka, už aby bylo jaro :-). 

Km Čas
Běh 24,51 2:10:29
Plavání 9,00 3:30:00
Kolo 110,85 5:00:20
Tělocvična 0:00:00
Celkem 10:40:49

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat