7. listopadu 2010

44. týden 1.11 - 7.11.2010

Tak mám za sebou první týden z přípravy na novou sezónu. 

V pondělí jsem oficiálně zahájil přípravu na novou sezónu. Vrchol sezóny bude opět Moraviaman, ale tentokrát už nemám jako hlavní cíl jen dokončit, to už mám za sebou, ale určitě dokončit pod dvanáct hodin a co nejvíce se přiblížit jedenáctihodinové hranici a kdyby vše šlo úplně super dostat se i pod ní :-). Ale zatím jsem na začátku, a vše bude záležet, jak se bude dařit plnit tréninkový plán a hlavně, jak to bude po zdravotní stránce. A začali jsem opravdu stylově, po krátkém rozplavu, jsem nejdříve myslel, že jsem špatně slyšel, ale ono ne opravdu je v plánu osmistovka motýlem :-). No nějak jsem to odplácal, styl děs, ale co se dá dělat. Pak ještě nějaká poloha, kraul a trénink je za mnou :-). Večer ještě hodinka pomalého běhu. Nevím, jestli to bylo z ranního plavání, nebo ze včerejšího fotbalu, ale vůbec mi to neběželo, nohám se vůbec nechtělo, byly nějaký tuhý :-(. Ještě, že jsem nemusel běžet nic rychlého. Ale nějak jsem to zvládl a první tréninkový den je úspěšně za mnou :-).
V úterním plavání jsem měl zmatek, nestíhal jsem, takže se mi motivy trochu plantaly, ale hlavní je, že jsem pořád plaval :-). Odpoledne nejdříve procházkou do nemocnice pozdravit tchána, pak zapálit svíčky na hřbitov a jelikož kolo venku nevyšlo oprášil jsem tedy rotoped a sedl na něj :-). Docela jsem si odvykl, vůbec to neubíhalo, potil jsem se jako dveře od chlíva a celkově se mi šlapalo nějak ztěžka. Ještě, že ke konci byl v televizi animáček a u Rychlé roty a Šmoulů to trochu uteklo, příště pustím nějaký film :-).
Středa to zase byl pěkný plavecký trénink, měl jsem toho plný zuby a dlouho mě tak nebol celý člověk. Hlavní motiv, osm dvoustovkek byla lahůdka a následná technická cvičení, kdy při některých jsem se pěkně topil to už byla jen třešnička na dortu :-). Po dnešním tréninku jsem toho měl dost. Večer opět pohodový výběh s trenérem a dnes už jsme byli dohromady čtyři, pěkně se to rozrůstá :).
Čtvrtek už jsem trochu unaven a jde to poznat i v bazénu, po chvilce mě bolí docela ruce, ale patnáctistovku s proloženým motýlem jsem skoro celou zvládl a dnes jsem si vyzkoušel poprvé i packy, zajímavé plavání :-). Večer jsem si ještě skočil na fotbálek, opět jsem prohrál, ale bylo to těsně :-), chtěl jsem se šetřit, ale nějak to neumím a opět jsem si mákl, v hospůdce jsem byl jen chvilku nic se nezvrtlo, takže jsem byl brzo doma a v pořádku :-).
Pátek ráno se mi moc vstávat nechtělo, ale vstal jsem páč musím :-). Ze začátku jsem si myslel, že budu po chvilce hotovej, kupodivu to tak nebylo a odplaval jsem to co jsem měl :-). Odpoledne jsem od trenéra dostal za úkol výjezd na kole a k tomu ještě oslava padesátin. Nějak se mi nepodařilo zorganizovat kolo venku,tak nezbývalo nic jiného, než sednout na rotoped ještě před oslavou, nejdřív práce a pak zábava :-). Pustil jsem si film a hned to bylo lepší a rychleji to uteklo :-). 
Na sobotu jsem měl jít běh a pak kolo. Trošku jsem to porušil, a místo běhu jsem šel hrát malou kopanou, Kdyby nás bylo dost, tak bych šel raději běhat, ale bohužel to opět tak nebylo tak jsem šel na fotbal. V podstatě je to také běh, tak snad to nebude tolik vadit. Po páteční oslavě se mi moc dobře nehrálo, navíc jsme opět prohráli :-(. Po fotbale šup na zimák, Ádoš měl přes poledne hokejový zápas a opět vyhráli, aspoň někdo :-). Po hokeji šli kluci ke kámošovi na návštěvu, čehož jsem využil a vyjel na kole.  Bylo sice teplo, ale docela foukalo, takže to moc nejelo. Večer pak ještě jsme se šli podívat na muže, jak si poradili s Hodonínem a sobota je za náma. 
A v neděli mám volno. Nemám nic dělat, tak jsem nic nedělal, to je paráda :-).  Teda po sportovní stránce jsem nic nedělal, jinak jsem makal doma jak barevnej :-).      

Km Čas
Běh 22,75 2:08:27
Plavání 13,50 5:10:00
Kolo 140,60 4:35:06
Tělocvična +
fotbal
2:30:00
Celkem 14:23:33

4 komentáře:

  1. no to mi posol bulvu. V listopadu 14 hodin, to je fakt maso. Kolik toho bude v objemu? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To asi na rozjezd:))) To jsem taky zvědavý kolik to bude:))) Ale zae lepší než sedět doma u televize nebo PC:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Správně Juramane, asi vyměním pracovní PC za pracovní kolo... :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslel, až když má volno po pracovní době:))

    OdpovědětVymazat