10. května 2010

Lokomotiva Nymburk - Co tak klubové dresy?

Nedávno jsem se ptal předsedy oddílu, zda se neplánuje koupě společných dresů, ať všichni vím za koho jedeme :-).

A když jsem se zeptal, tak jak už to tak bývá, byl jsem pověřen tím, abych zjistil, zda by byl z řad členů o společné dresy zájem. A jelikož nemám na nikoho kontakt a většina chodí na můj blog, tímto vyzývám členy oddílu Lokomotiva Nymburk, ať se ozvou a sdělí svůj názor :-).

35 komentářů:

  1. Jak nemam kontakt, co to je za bordel? Ja navrhuju, abychom te udelali tajemnikem oddilu, ktery bude takoveto veci na starosti, hodis se na to idealne ;)
    No a k otazce spolecnych dresu: ja jsem pro, zvlast kdyz to za me nekdo poresi :))))

    OdpovědětVymazat
  2. návrh na tajemníka se nepřijímá :-). K tomu se hodí někdo svobodnej, bezdětnej :-).
    Pořešení to bude druhý problém, kdo se toho ujme :-). A nemusíte se hlásit všichni, stačí jeden :-).

    OdpovědětVymazat
  3. a jako logo na dres navrhuju parní lokomotivu poháněnou jalovcovým dřevem :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Navrhuju tritlon dres od Atexu s nickem na zádech + ještě něco podle čeho se pozná , že patříme k sobě. Ovšem se slovem Nymburk mám problém se ztotožnit ( prostě tam tudy jednou za rok projedu a nic víc)

    OdpovědětVymazat
  5. Tu je zajímavý odkaz http://www.atexsport.cz/dresy/

    ... jo a já mám děti dvě, takže hledáme dál bezdětnýho¨, který má teoreticky více času :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak s Nymburkem asi toho nemá více lidí moc společného, já tam třeba ještě nikdy nebyl :-).
    Nymburk by se mohlo napsat jen menším písmem, Třeba na prsa velkým LOKO a pod to Nymburk a na záda nick a nějaké logo :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím, že by stačilo asi i jen to LOKO, ale to te nechám na tajemníkovi Aldamanovi, pokladníkem bych pak navrhl Honzu :P

    OdpovědětVymazat
  8. Tajemníkem bych navrhl Jirku Večerku, ten se na to bude hodit více :-).
    LOKO velkým na prsách a Nymburk by byl samozřejmě už jen menším písmem ne ?.
    A kombinézu a nebo triatlonový top a kalhoty?
    Já jsem za kombinézu bez rukávů :-).
    A co sponzory máme?

    OdpovědětVymazat
  9. No nevím nevím, jednotný dres by byl určitě pěkný, ale loni jsem koupil dvoudílný od Atexu a to by pak byly vyhozené prachy, protože trénovat v něm nebudu. A myslím, že všichni to mají podobně.

    Co třeba nějaký jiný společný prvek výzbroje. Třeba přehazka (nebo tetování). :-)

    Jo a kdyby něco, tak jsem svobodný a bezdětný a mám stejně málo času a v práci nesmím na internet. :)

    OdpovědětVymazat
  10. jó tak tohle by mohlo být nadlouho... navrhuji hlasovat o variantách, které se nám sejdou ( organizační věci budeme řešit později).
    Varianta č.1: kombinéza bez rukávů, barva libovolná, na prsou nápis LOKO, na zadní dole Nick,

    popř. pro známé z fóra, kteří nejsou členy LOKO jen Nick.

    Na le tošní sezónu to asi nestihnem, udělal bych to na podzim

    OdpovědětVymazat
  11. Jeste do toho jednou vstoupim a pak uz to necham na vas kluci :) Podle me je idealni cyklodres bez rukavu, viz treba to co vozi Craig Alexander. Ma kapsy, je dobre kdyz ma delsi zip (do vedra) krije zada (nespali se a neprochladnou.
    Pri behu je pohodlny v ramenou. Kombineza je naprd z hlediska wc. Tak toliko muj nazor, jsem sam zvedav, co vyberete :) IM

    OdpovědětVymazat
  12. Asi bude nejlepší nejdříve vybrat variantu, a pak se zabývat grafickou stránkou ne ?
    Michale to máš na mysli něco jako tohle http://www.sport3.cz...inglet-modry ?

    Varianta č. 2 Zvlášť vrch a kalhoty.

    Atex, bohužel nabízí jen krátký top a tílko. Od firem 2xu nebo Orca je to zase v jiné cenové skupině :-).

    Já mám zatím zkušenosti jen s kombinézou a do vzdálenostech 1/2IM :-). Celého jsem ještě nešel.
    Ale pokud by mě v průběhu dlouhého přepadlo wc, rozepnutí kombinézy a skok do křoví to zas není takový problém :-). To když mě to chytlo v zimě, když jsem měl na sobě bundu mikinu a elasťáky s kšandama to bylo daleko horší :-)

    A pokud nebudu mít asistenciv Otrokovicích, tak budu muset stejně jet kolo v cyklo dresu, protože to má vzadu velký kapsy do kterých si dám bagetky :-).

    OdpovědětVymazat
  13. Má kombinéza od atexu má zip vepředu až k pasu, tj. WC bez problémů a v zadu dvě kapsičky na gely... prosím označovat návrhy varianta č.X s jednoznačným popisem :)

    OdpovědětVymazat
  14. IM: co kby jsi sem hodil aspoň seznam členů kterých se to týka :-).

    Varianty jsou zatím dvě :
    č. 1 kombinéza
    č. 2 vrch zvlášť a kalhoty zvlášť

    Jiný návrh tu nepadl :-).

    OdpovědětVymazat
  15. Mě se to týká :-) . Jsem pro variantu č. 2.

    OdpovědětVymazat
  16. No mě osobně vyhovuje víc varianta č.2 (vrch a spodek zvlášť).

    OdpovědětVymazat
  17. no varianta č. 1 je třeba tady
    http://www.facebook.com...705857207

    to je, ale šikovnej kluk :-))

    no vida ve variantě č. 2 je vlastně Advid tady :-)

    http://advid.rajce.idnes.cz...0.JPG

    OdpovědětVymazat
  18. Varianta č.3 pro hlasování: libovolný střih, libovolná barva, jednotící znak by byl Nick na zádech a vepředu LOKO. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jeden technický dotaz, na stávající oblečení se dá udělat potisk ?

    OdpovědětVymazat
  20. Jedna technická poznámka. Problematiku vyprazdňování (teoretická nevýhoda kombinézy) asi řešit nemusíme. Nevím totiž o nikom, kdo by byl ochotný jet s tenkou cyklovložkou, která je v TT dresech a kombinézách celých
    180km. Takže cokoliv vybereme, bude do vzdálenosti 1/2IM.

    OdpovědětVymazat
  21. Aleše nebrat v debatě vážně, příští rok už bude oblečení fasovat. Otázka je, který profi team po něm sáhne. Za stržený peníz se pak oblékne celý klub do obou variant.

    OdpovědětVymazat
  22. Ja sem taky klidne pro variantu c.2. Ale pokud to nechate az po sezone tak je mozny, ze uz do toho nebudu mit co kecat...

    OdpovědětVymazat
  23. to advid: že o nikom nevíš neznamená že to tak je. Nesouhlasím ani s jednou částí Tvé technické poznámky..nemám s tím problém . Teď prosím varianty. \"Špinavá\" volební agitace bude následovat :)

    OdpovědětVymazat
  24. Sokolík: A tedy ještě tebe.

    Jinak jsem pro variantu číslo 3 - cyklodrez bez rukávů s kapsičkama a nápisem LOKO na hrudi a nickem na zádech. Chci být jako Crowie. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Chci byt jako Crowie, vyborny :D

    OdpovědětVymazat
  26. Predloni tusim daval Jirka Danek lehky cyklodres bez rukavu s kapsama jako bonus za predem zaplacene startovne. Je volnejsi, ma kratke rozepinadlo vepredu, ale nema zapinaci kapsu(y) (coz je jedina vec ktera mi vadi). Mam ho na sobe tady (pod nim jeste ultratenky Craft): http://vecerka.net...k.php?zavod=38 Neco takoveho by se mi i libilo :-)

    Jinak zkusenosti s na miru dresy bude urcite mit nekdo z Jecminkovy skvadry (TTS Osek) a nebo i Olda (TTC Olomouc). Je zajimave ze oba tymy volili radeji kombinezy, asi jezdi jenom kratke triatlony :)

    OdpovědětVymazat
  27. To je, ale variant, každému se líbi něco jinýho :-). To vypadá na patovou situaci :-))).

    OdpovědětVymazat
  28. Je potreba, predsedo, abys to nejak rozsoudil :)

    OdpovědětVymazat
  29. No a zase je to u me ten predlonsky dres z Moraviamana je super, jel sem v nem Roth, kdyz je hezky tak v nem i trenuju, navrhuji aby Jirka zjistil od Jirky Danka kde ty dresy nechal delat a za kolik a podle toho bych se zaridil.

    OdpovědětVymazat
  30. Souhlasím s IM, cyklodres bez rukávů by byl myslím dobrý kompromis :-).

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to bych ho (cyklodres) měl jen jako památku nebo na trénink. Když je teplo, tak závodím v kombinéze a když je zima, tak musím mít něco s dlouhým rukávem. To už by potom bylo lepší triko.

    OdpovědětVymazat
  32. Jsem též pro variantu č. 3. Kdo chce co chce + nick + LOKO, popř jiné LOGO :).... bránit nařízenému se ovšem nebudu

    OdpovědětVymazat
  33. Jirka psal, ze dresy nechal delat v Atexu. Na kolik to vyslo nenapsal, ale pry jich nechal delat 120 naraz a ma s nima dobre vztahy, takze urco mel nejakou peknou slevu :) Psal ze se za nim mam stavit pro podrobnosti, v sobotu to udelam a dam pak vedet co jsem se dozvedel...

    OdpovědětVymazat