30. května 2010

21. týden 24.5 - 30.5.2010

Už je voda pryč, bazén opět otevřen, počasí pořád stejně na pytel a o víkendu jsou volby, které trochu narušily trénink :-)).

Plán na tento týden byl následující :

po- volno
ut- P: co Jarda vymyslí 
     C: kolo 30km pr 29+20km pr.30+10km pr 31
st- P: co Jarda vymyslí
     B: 3R, 2x4km po 4:20/ MK1km, V3
ct- P: co Jarda vymyslí 
     B: klus 14km volne
pa-C: delsi kolo co zvladnes
so-B: dlouhy beh 10km po 5'  +  8km po 4:50
ne-C: delsi kolo co zvladnes

Pondělí 24.5.
: Volno.   Byl jsem rozhodnut, že ráno půjdu na bazén, ale v neděli večer jsem sledoval hokej s kámošem až do konce do toho nějaký to pivo a slivovice a ráno jsem zaklapl budík, že ještě chvilku a najednou z toho byla hodina a už bylo zbytečné jít. A ještě že jsem nešel stejně trénink nebyl :-).  
Úterý 25.5. : Plavání 2,4 km za 50:00 min. Plavání 2,4 km za 50:00. Moc nás nebylo, asi si někteří myslí, že ještě bazén nefunguje. ale :-). Škoda, že jsem musel dřív končit, dnes se mi plavalo nějak dobře a lehce :-).      
Kolo 67,31 km za 1:58:47. Kupodivu, odpoledne nepršelo a svítí slunce, bohužel zase fouká vítr.  Mám jet úseky a pomalu zrychlovat, pojedu směr Hranice a zpět, je to rovina tak by neměl být problém trénink zvládnout. Ze začátku je to s větrem v zádech a garmin pořád řve ať zpomalím a navíc ukazuje nesmyslné hodnoty tepu přes 220 :-). V Oseku potkávám Majlana, oddílového kolegu Martina, jede se také projet a tak jsem jeli spolu. Ve dvou to bude proti větru přece jenom lepší. Do Hranic se do toho docela opřem a jedem co to jde.  Zajímavé je, že vítr se nějak divně točí chvilku do zad, pak z boku, pak proti divný. Zpět jedem velmi svižně, s pravidelným střídáním na garmina kašlu, jede to tak proč zpomalovat :-). V Přerově to točíme zpět a ještě dojedu do Oseka, kde Majlan končí a já také a jedu už domů :-). Docela povedená vyjížďka, i když trochu rychlejší než by měla být, snad to nebude vadit :-). Celkově byla průměrná TF 136 a max. byla 152, získaná nadmořská výška 121 m a průměrná rychlost 34,0 km/h.

Délka
úseku
  ČasPrůměrná  rychlostAvg. TF Max. TF
30,0052:2934,2 km/h 132 152
20,0034:0835,2 km/h137152
10,0017:1634,7 km/h137146

Středa 26.5.Plavání 4,0 km za 1:20:00 min. Tak dnes to byl, aspoň pro mě docela výživný trénink, ke konci jsem už necítil ruce a měl jsem toho plný zuby.  Rozplav ještě dobrý, pak nějaké sprintíky, kyslíkové diety no prostě paráda :-). A to jsem plaval se samýma mladíkama, věkový průměr dráhy i se mnou byl cca 42 roků, a přesto jsem vlál na konci, ale byl to samý bývalý plavec :-).
Souvislý běh 15,95 km za 1:18:32. Sice se mi už večer moc nechtělo, ale poslední dobou jsem toho moc nenaběhal, tak je potřeba to změnit :-). Ze začátku se mi extra lehce neběželo, byl jsem nějaký zatuhlý, ale věřil jsem, že zahřátí a krátkém protažení úseky zvládnu. První byl lehce proti větru a po části cyklostezky, která byla ještě z povodní od bahnitá, což mě dost zpomalilo, a chvilku trvalo, než jsem se dostal do tempa takže v závěru jsem musel sakra přidat, abych to ve stanoveném tempu zvládl :-). Po kilometrovém pomalém meziklusu, jsem začal ukrajovat metry z druhého úseku. Ze začátku se mně běželo už celkem dobře, až na poslední kilometr, kdy už  jsem začal lehce pociťovat únavu, ale i tak jsem běžel rychleji než první :-). Na závěr už jen výklus domů a pro dnešek splněno :-). Celkově byla průměrná TF 140 a max. byla 168 a průměrné tempo 4:55 min/km.

Délka
úseku
ČasTempo
úseku
Avg. TF Max. TF
4,0017:184:20 152 168
4,0017:124:18 153162

Čtvrtek 27.5.Plavání 2,1 km za 50:00 min. Po včerejšku jsem byl trochu unaven, a včerejší, pro mě, náročnější trénink, jsem pociťoval už při rozplavu, ruce tuhý, naštěstí  jsme se nějak rozhýbal, a zbytek tréninku celkem šel. Dnes nic složitýho, po rozplavu jsem dal piškot mezi nohy a jel kilák s dýcháním na obě strany. Už se tak snažím dýchat nějaký ten den a při pomalejším plavání mi to už docela jde, ještě to vypilovat při sprintech a zase budu o kousek vepředu :-). A protože kilák odpočívaly nohy, přišla dvoustovka noh, a pak už jen dvoustovky rychlejšího kraula s dýcháním na obě strany a musel jsem frčet do práce.  
Souvislý běh 9,58 km za 49:30. Tak to zas bylo. Sice jsem vyběhl za celkem slušného počasí, bez deště, ale během chvilky se zatáhlo a byla z toho taková bouřka, že jsem domů doběhl úplně mokrý a mezi blesky a hromobitím opravdu běhat nebudu. Celkově byla průměrná TF 134 a max. byla 149 a průměrné tempo 5:10 min/km.
Pátek 28.5. : Kolo 114,95 km za 4:12:43.  Jsem u voleb, naštěstí nástup je až před polednem tak vyrážím hned ráno na kolo, pak už nebude šance. Chtěl jsem jet s Martinem, ale pořád nevěděl, jestli pojede nebo ne. Vyrazil jsem směr Pavlovice a za pěkného slunečného počasí jsem si pádil víceméně po trase dlouhého mamuta, přes Foncky, Tesák, Troják, Kašavu takže kopečky pořád nahoru dolů :-).  Opět jsem, ale neodhadl čas a vzdálenost a ze Zlína, přes Otrokovice, i když proti větru jsem musel jet co to jen šlo, abych vůbec stihl být v čas při předávání materiálů. Pěkně jsme si mákl a měl jsme toho koncem plné zuby, ale dobrá stovečka :-). Celkově byla průměrná TF 125 a max. byla 151, průměrná kadence 81, nastoupané metry 1014m a průměrná rychlost 27,3 km/h.
Sobota 29.5. : Volno. Ráno jsem nevstal, jelikož jsem se trochu zdržel po volbách na pivu a nebylo v mých silách ráno vstát :-). A pak opět na volbách a po úspěšném spočítání už jsem odpoledne neměl sil, ani se mi nechtělo :-). Takže volno :-(.
Neděle 30.5.
: Souvislý běh 20,05 km za 1:37:39
. Dnes už jsem o.k., ale hlásí přeháňky tak se rozhoduji pro běh místo kola. A dělám dobře, hned po vyběhnutí menší přeháňka. Ale je teplo a jen mírně fouká. Oproti minulému týdnu se mně běží lehce a není problém tempo, i proti mírnému větru, pod pět minut udržet. Po desítce si odskočím a potkávám na kole jedoucího Pavla Jurčíka, chvilku kecáme, hlavně se ptá jak to, že jsem nebyl včera v Sobáčově, kde se jel triatlon, já byl bohužel u voleb :-(. Ale dost bylo kecání loučíme se a já se opět rozbíhám a i když je to rychlejší pořád se mně běží lehce. V pohodě dokončuji osmičku a ještě si dám rychlejší kiláček. Pak už jen výklus domů a pro dnešek splněno a spokojen, tak dobře se mi už dlouho neběželo :-). Celkově byla průměrná TF 139 a max. byla 154 a průměrné tempo 4:52 min/km.

Délka
úseku
ČasTempo
úseku
Avg. TF Max. TF
10,0049:244:56 136 143
8,0037:584:45141150
1,004:324:32
151154

 KmČas
Běh45,573:45:41
Plavání8,53:00:00
Kolo182,276:11:30
Celkem 12:57:11

Zhodnocení : Skoro se povedlo všehno jak mělo, hlavně nedělní běh mě potěšil. S volnou sobotou trenér nepočítal a já také ne, ale co se dá dělat, zas nemůžu být tak úplně vzorný :-). A už se mně to krátí, ještě 26 dní a hurá do Otrokovic. Ale před tím si ještě otestuji formu, příští týden v Mělicích :-).

10 komentářů:

  1. Posílám pochvalu, že jsi to u těch voleba dobře zařídil :) ... no a sportovní výkony tradičně výborný

    OdpovědětVymazat
  2. Tak kdy se to tu rozhoří, jestli to Aldaman dá pod 5 hodin nebo ne? :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Realný čas, podle trenéra, by to mělo klapnout někde kolem 5 hodin, plavání za cca 35 min., kolo 2:50, běh 1:40. Ale vše lepší jak 5:25 bude osobák a to se počítá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dresové vlákno zapadlo, tak píšu sem. Po včerejší zkušenosti měním názor a hlasuji pro kombinézu. Mám pěkný spálený proužek v kříži. :)

    OdpovědětVymazat
  5. a co s tim ma spolecneho kombineza? Dres a la Crowie :) tomu to zamezi velmi dobre ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ale pokud by bylo jako včera, tak už nic navíc na sebe neberu, takže by to dres a la Crowie nevyřešil.

    OdpovědětVymazat
  7. moje zkusenost je, ze ve vedru lepe ventiluje nez kombineza, vcera v nem jel Jirka, tak by nam mohl rici, jak se mu jelo.

    OdpovědětVymazat
  8. bylo teplo tak ten dres byl dobry. prohlizel jsem si vcera od elevenu podobny http://www.eleven.cz...n-orange-25/ ten od atexu ma dve male kapsy a rozepinani jen do 1/3, ten od elevenu je delsi, ma tri klasicke kapsy a je celorozepinaci. musi ric ze elevenovsky se mi libil asi jeste vic...

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ještě ze soboty trochu zmatený , tak nevím zda se vyjadřuje správně a k tématu :). Já jel v kombinéze od Atexu a mírně měním názor. Dvě malé kapsičky na zádech jsou skoro k ničemu , nic se do nich nevejde a když, tak hrozí že to ztratíš. .. jo ten elenovský vypadá dobře

    OdpovědětVymazat