23. května 2010

20. týden 17.5 - 23.5.2010

Tak nám stále pršelo, až z toho jsou povodně a tím i ovlivněn tréninkový týden :-(.

Plán na tento týden byl následující :

po- P: co Jarda vymyslí 
     B:dlouhy klus 18km volne
ut- P: co Jarda vymyslí
     B: 3R, 10x100/MK100, V3
st- P: co Jarda vymyslí
     B: 3R, 2x4km za 16:10'/ P5', V3
ct- P: co Jarda vymyslí 
     C: kolo dle chuti
pa-C: kolo volne 40km
so- dlouhe kolo stupnovane 50 pr. 28+40 pr.29+ 30 pr 30
ne- vytrvalost 8km po 5'+ 8km po 4:50

Pondělí 17.5.
.
Plavání 3,3 km za 1:20:00 min. Počasí stále na prd, prší a voda v Bečvě nebezpečně stoupá, ale ještě to je relativně v normě, bazén, ale ještě funguje :-). Po rozplavu jsme si opět pěkně zakopali nožkama, zaplácali ručkama a dali nějaké ty sprintíky :-). Odpoledne už byla ale situace horší byl vyhlášen 3. povodňový stupeň, povodňová komise  zasedá a jako člen povodňové komise, i když jsem zatím nebyl vybrán do žádné hlídky, musel jsem být na příjmu, kdyby bylo něco potřeba. A stejně pořád prší.   
Úterý 18.5. : Rotoped 46,65 km za 1:30:02. Voda zatopila Teplárnu, tím pádem je zavřen i bazén. Situace je stále stejná, voda v noci kulminovala, ale klesá pomalu. Venku počasí hnus, takže jestli něco dělat, tak jedině oprášit rotoped. Teda to mě ani ve snu nenapadlo, že v polovině května budu sedlat rotoped :-(.  Celkově byla průměrná TF 104 a max. byla 121 a průměrná rychlost 31,1 km/h.
Středa 19.5. : volno. Ráno prší, takže nic a po práci se mi večer už nic nechtělo, navíc zítra jedu na školení, tak raději doma :-).   
Čtvrtek 20.5.
: Kolo 73,67 km za 2:26:07. Jedu na školení na Rusavu na kole a  abych zvládl něco najet, musím si přivstat. Konečně ráno neprší a je celkem teplo, a pocitově se mi jelo moc dobře. Celkově byla průměrná TF 131 a max. byla 169, nastoupané metry 341 m a průměrná rychlost 30,3 km/h. Večer jsem chtěl jít ještě klusnout, ale sledovali jsem hokej a hned večeře, nějaké pivo a už to nešlo nevadí zkusím jít ráno :-).
Pátek 21.5. : Kolo 44,44 km za 1:32:47. Večer se to nezvrtlo, v pohodě vstávám, ale opět perší, takže běhat nejdu :-(. Cesta zpět začíná solidní přeháňkou, dobrá pláštěnka, navíc od Hulína pěkně fouká proti. Více se stihnout nedalo, odpoledne hlídám kluky a počasí opět nic moc :-(. Celkově byla průměrná TF 124 a max. byla 149, nastoupané metry 132 m a průměrná rychlost 28,7 km/h.
Sobota 22.5. : Kolo  131,81 km za 4:38:55. Jestli chci něco najet musím si přivstat, což se mi v pohodě daří. Směr Olomouc zataženo, tak vyjíždím směr Hranice, kde to není tak hrozné. Až do Starého Jičína to jde v pohodě a první úsek jedu podle plánu, bohužel se pěkně zatahuje a první přeháňka, musí to točit směr Odry. Déšť ustává, ale rozpadá se mi garmin. Sice upadlou část najdu, ale nedrží pohromadě, takže ho strkám do kapsy a zbytek trasy pojedu bez dat, snad je ještě v záruce kvůli reklamaci (naštěstí je :-). Ještě že mám i tachometr :-). Těsně před Odrama další přeháňka, chvilku se schovám na zastávce a vyrážím dál, Musím jet směr Potštát, tam není zataženo, bohužel je to pořád do kopce, takže další úsek ve stanovené rychlosti není možné dodržet. Ale co hlavně, že neprší. Z Potštátu to stáčím směr Hranice, parádně to jede, aby ne, když to je z kopce :-). A v Hranicích svíti slunce pěkné počasí, si říkám paráda, to už domů dojedu za sucha. Ale omyl, před Přerovem to stáčím ještě na Buk a Sobíšky je sice zataženo, cesta mokrá, ale mělo by být podle mraků po dešti. No raději už jedu domů, v Čekyni ještě pohoda, bez deště, ale v Předmostí už regulérně sere, že nejde pomalu vidět a než dojedu domů jsem mokrý až na kost. Tak jsem ještě nezmokl :-). Data bohužel nemám, garmin je kaput, aspoň že vím kolik jsem ujel a za jak dlouho :-). Průměrná rychlost 28,4 km/h. 
Neděle 23.5. : Souvislý běh 16,26 km  za 1:19:53. Opět ráno, také kdy jindy, jsem vyběhl. A hned od začátku to moc nešlo, trochu jsem cítil únavu ze včerejšího kola a moc to neběželo :-(. Zvolil jsem klasickou trať kolem Bečvy, ale bohužel část trasy je stále pod bahnem a moc se po tom nedá běhat :-(. První úsek jsem nějak zvládl a do druhého jsem šel s tím, že buď to vydržím a když ne co už :-). Začátek druhého úseku to šlo dobře, ale ke konci už se ozývala únava a musel jsem se kousnout abych to dal. Měl jsem toho na konci celkem plný zuby :-(. Celkově byla průměrná TF 143 a max. byla 160 a průměrné tempo 4:55 min/km. Ne nemám garmina spravenýho, ale půjčil jsem si od bráchy, takže data zase mám :-).     

Délka
úseku
ČasTempo
úseku
Avg. TF Max. TF
8,0039:524:59 137 158
8,0038:294:49149160

 KmČas
Běh16,261:19:53
Plavání3,31:20:00
Kolo296,5710:07:51
Celkem 12:47:44

Zhodnocení : Tento týden byl hodně ovlivněn špatným počasím a povodněmi. Takže jsem byl vůbec rád, že jsem aspoň něco odtrénoval.S plaváním nic nenadělám, když je zavřený bazén, a běhat bohužel nešlo, jen kolo bylo myslím solidní :-). A předpověď na další týden není opět vůbec příznivá :-(. 

7 komentářů:

  1. ty brďo, tempa pod 5, no hezky hezky. Co s tím garminem vůbec máš, nešťastníku?

    OdpovědětVymazat
  2. Ale byla to dřina :-).
    Ty jsi garmina už pitval co. Normálně se rozlepil ve spoji :-(. Oddělila se část s baterkou a část s displejem :-(.

    OdpovědětVymazat
  3. Stále je to paráda. Z toho bazénu si nic nedělej, stejně bys měl plavání teď hodit na chvíli do údržby a honit kolo. ( ale ať tě nevyhodí z oddílu pro špatnou docházku :)) Jo, a jaká teplárna ? Musíš taky naplavat nějaký kilometr v neoprenu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. jo aha, jenom to. No tak to slep a jedem dál :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ječmínek mi sliboval, že tentokrát budu mít naplaváno víc než ty. A zase to nevyšlo :-D

    OdpovědětVymazat
  6. sem zapomněl, že v pondělí bylo ještě otevřeno :-)

    OdpovědětVymazat
  7. A tady je to taky furt stejný, bušení a zase bušení. By jsi to mohl rozčísnout nějakou dovolenou, závodem nebo ožíračkou. :)))

    OdpovědětVymazat