9. května 2010

18. týden 3.5 - 9.5.2010

Celý týden hnus počasí, ale i tak se mi podařilo pěkně potrénovat.

Plán na tento týden byl následující :

po-P: co Jarda vymyslí
        volno
ut- P: co Jarda vymyslí 
     B: vytrvalost 16km na ubehnuti
st- P: co Jarda vymyslí 
     C: 100km rovina na hrazde ( 50 km pr 27+30km pr 28+20km pr 29)
ct- P: co Jarda vymyslí
        volno
pa- B: 3R, 10x100/MK100, V3
so- C: dlouhe kolo 120km na ujeti (kopecky neskodi ;))
ne- B: souvisle 12Km po 5:30+12km po 5:20

Pondělí 3.5.
.
Plavání 4,0 km za 1:20:00 min. Nový týden a kde jinde ho zahájit než na bazéně. Moc se mi vstávat nechtělo, ale výhoda je, že už je ráno světlo tak to není taková hrůza. Po včerejším delším kole jsem sice trochu unaven, ale nic strašného, bývalo to horší :-). Samotné motivy byly pro některé pohoda, já se snažil jet co to šlo a stejně u delších úseků mě vezmou o kolo :-). Sice jsem si už mohl zvyknout, za dobu co plavu s plavcema, ale s jakou lehkostí se přes mě vždy převalí elita, jen tiše obdivuji :-). Ale já, se také zlepšuji, což mě uklidňuje.
Úterý 4.5. : Plavání 2,5 km za 50:00 min. Kdybych si tak vzpomněl co se dnes plavalo :-).  Jak si to hned po plavání nenapíši zapomenu to :-). Ale, že jsem plaval to vím :-).
Běh 16,17 km  za 1:27:54. Navečer se mi podařilo vyběhnout. nechtělo se mně samotnýmu, tak jsem oslovil Jardu Hýzla jestli nepůjde a šel. Ve dvou to aspoň rychleji uběhne, dobře jsme pokecali a až na houstnoucí déšť ke konci to šlo. Ani jsem tempo nebo tepy nehlídal, vždyť to bylo na uběhnutí :-).  Celkově byla průměrná TF 132 a max. byla 146 a průměrné tempo 5:26 min/km.
Středa 5.5.Plavání 3,3 km za 1:20:00 min. Dnes to bylo opět zajímavé, nejdříve jsem se "trápil" při kraulových nohách a pak byly na pořadu 25 m sprinty, kdy jsem relativně stíhal, na závěr polohovka, kdy jsem ke konci při nekontrolovatelném kopu nohou chytl menší křeč, ještě že už byl konec :-).
Kolo 106,82 km za 3:43:53. Ten nahoře mi to snad dělá naschvál s tím počasí a přípravu mi chce co možná nejvíce znepříjemnit. Ráno sice už nepršelo a do oběda cesty oschly, ale začalo foukat jak prase. Ale kdoví, jak to bude o víkendu, beru si v práci dovolenou a vyrážím. Dnes to není jen na ujetí, ale je potřeba úseky ujet ve stanoveném průměru. Když vidím, jak fouká nic nevymýšlím a  jedu směr Hrancie po rovině a zpět do Přerova a pak opět směr Hranice. První úsek měl být v průměru 27 km/ha ze začátku jsem jel proti větru, teda větru to byla spíš vichřice a při nárazech větru jsem měl co dělat udržet se na cestě !! Průměr se pohyboval kolem 22-23 km/h a nebyla šance jet rychleji. Začal jsem pochybovat, zda je reálné s větrem v zádech se dostat na stanovený průměr. Hned po otočce jsem proto do toho šlápl, pěkně to fičelo průměrná rychlost pěkně stoupala a opět mé obavy byly zbytečné, a to posledních deset kilometrů jsem už jel v pohodě, s větrem v zádech to šlo :-), ale pořád  jsem jel rychle a garmin mě neustále upozorňoval že jedu moc rychle, ale stačilo se poslední dva kiláky otočit opět proti větru a opět jsem zpomaloval :-). V podstatě ten samý scénář byl i u druhého a třetího úseku, nejdříve proti větru a pak s větrem v zádech. V závěru jsem toho měl už celkem dost, začínala mně být zima, takže jsem to už zbytečně neprodlužoval a frčel domů. Spokojenost, ujel jsem co jsem měl a jak jsem měl a další stovka je doma :-). Jen škoda, že tak foukalo, jak foukalo do zad jelo to neskutečně, spíš by mě zajímalo, jestli bych to byl schopen zajet za normálních podmínek. Celkově byla průměrná TF 126 a max. byla 150, průměrná kadence 83, nastoupané metry 287 m a průměrná rychlost 28,6 km/h. 

Délka
úseku
  ČasPrůměrná  rychlostAvg. TF Max. TF
50,001:45:4028,4 km/h 123 140
30,001:02:5828,6 km/h130145
20,0039:0630,7 km/h132150

Čtvrtek 6.5.Plavání 2,0 km za 50:00 min. Po včerejším delším kole, kdy mě večer opět pěkně hrály lýtka, jsem měl trochu obavy zda to dnes odplavu bez křečí. Naštěstí dnes nebyla žádná divočina, ale se zaměřením dýchat na každé třetí tempo, tudíž na obě strany :-). Když plavu pomalu nedělá mi to problém :-) a křeč jsem dostal až při poslední stovce :-).   
Pátek 7.5. : Plavání 2,4 km za 50:00 min. Ve čtvrtek mně už fotbálek skončil, tím pádem i návštěva hospůdky, tudíž se v pátek ráno dobře vstává :-). Dnes to bylo zajímavý ty polohovky je sranda, hlavně motýl, u něho se topím :-).   
Běh 9,06 km  za 46:29. Kluci jeli na kole a já za nima klusal. Počasí se vylepšilo, bylo nádherně teplo, takže se super klusalo :-). Ale musel jsem trochu přidat, aby mi moc neujeli :-). Celkově byla průměrná TF 131 a max. byla 145 a průměrné tempo 5:08 min/km
Sobota 8.5.Kolo 122,85 km za 4:32:31. Když kolo dnes, tak jedině brzo ráno. Bylo sice zataženo, ale celekm teplo a prpto jsem se rozhodl doma nechat návleky na boty a teplejší bundu. Prý neuškodí kopečky, proto jsem se vydal směr Tesák celkem to šlo, bohužel za Trojákem začalo mírně poprchat, i když jsem ten největší liják objel, cesta byla morká a po chvilce jsem byl mokrý i já, mít tak návleky a budnu :-). Ale ani to mě neodrazuje a jedu dál na Hadovnu, opět morko a lesáci cestu pěkně zasrali já dopadl stejně :-(. 70 km v kopečkách stačilo a zbytek jsem už valil po rovině. Kupodivu skoro vůbec nefoukalo a zalehlej v hrazdě jsem dnešní vyjížďku dokončil :-). Čekal jsem to horší, ale opak byl pravdou. Uvidíme jak dopadnu po Mamutovi :-). Celkově byla průměrná TF 122 a max. byla 150, průměrná kadence 72 po dešti odešl senzor, nastoupané metry 1046 m a průměrná rychlost 27,0 km/h.
Neděle 9.5. Souvislý běh 24,08 km  za 2:07:29. Tak jak včera, když potrénovat, tak jedině hned ráno. Přes noc nám opět pršelo, ale ráno bylo bez deště a celkem sucho, tak honem než začne pršet. Michal to na dnešek naplánoval ve volnějším tempu, začátek pohoda, zpět začalo trochu mrholit, a proto jsem zrychlil, abych nedobíhal za deště, sice pršet nezačalo, ale běželo se mi dobře a tak jsem nezpomaloval, snad to nebylo špatně :-). Celkově byla průměrná TF 130 a max. byla 145 a průměrné tempo 5:18 min/km.

Délka
úseku
ČasTempo
úseku
Avg. TF Max. TF
12,001:05:035:25 125 133
12,001:02:015:10134145

  

 KmČas
Běh49,304:21:52
Plavání14,35:10:00
Kolo229,668:16:24
Celkem 17:48:16

Zhodnocení : Vydařený týden, na to počasí co panovalo, jsem to ani lépe odtrénovat nemohl :-). Dvě odjetá kola přes stovku, super, běh pohoda, a plavání klasika :-). 

6 komentářů:

  1. no jo, ti profící. V týdnu jezdí kila přes poledne, o víkendu v dešti;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale už mi tu delší dobu chybí kolo co jedeš do práce, v práci a z práce domů:)))) U Ječmínka se divíš, že si píše kolo, když jede do práce a ty nic:)))) A co dnešní dětský Šelamaraton s Fildou to bylo taky 3,2km a nemáš napsaný:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Až budeš profíkem, také tak budeš jezdit :-))

    Kolo do práce a z práce je jen na zahřátí a dnešní dětská šela to byla jen asistenční jízda:-).

    OdpovědětVymazat
  4. Čeeče jímá mě hrůza kam až ten tvůj trénink zajde. Až dojde dovolená, aby si začal jezdit přes noc. :)) A hlavně mi už nevěs na nos ty tvoje bulíky, že v dešti nejezdíš... ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Do Otrokovic je to už jen 7 týdnů to už nějak s tou dovoelnou vynde .-). A hlavně počítám s tím, že od příštího týdne se počasí umoudří a nebudu muset se řídit podle toho jestli bude pršet a nebo ne.
    A já v dešti nevyjel, a když začalo pršet schoval jsem se na chvilku na zastávku snědl nachystaný rohlík se salámem, vykonal potřebu jelikož už zas přestalo zase jel dál. A byl jsem 45 km od domova tak už bylo jedno jestli se vrátím a nebo odjedu co jsem měl :-).

    OdpovědětVymazat