16. května 2010

19. týden 10.5 - 16.5.2010

Týden hodně ovlivněn nepříznivým počasím, opravou kola, ale s povedeným sobotním závodem.

Plán na tento týden byl následující :
po- volno
ut- P: co Jarda vymyslí 
     C: kolo 2h, stupnovat po 30'
st- P: co Jarda vymyslí
     B: 3R, 3x2km za 8:20'/ P4', V3
ct- P: co Jarda vymyslí 
     C: kolo venku 2h volne
pa- volno
so- závod Mamut tour
ne- dlouhy klus 18km volne

Pondělí 10.5
. : Plavání 3,7 km za 1:20:00 min. Týden začal opět pěkným počasím - prší. Naštěstí na bazéně to tolik nevadí :-). Dnes to bylo od všeho něco, na rozplav kraul, pak polohovka, nohy ruce a nějaký ten sprintík :-). Pěkný trénink.  
Úterý 11.5. : Plavání 2,0 km za 50:00 min.  Po klasickém rozplavání s polohovkou, jsme si dnes solidně zakopali nohama, já teda o něco méně jak ostatní, jsem holt pomalej :-), pak jsem stihl ještě čtyřstovku jen prsama a musel frčet do práce :-).    
Kolo 63,13 km za 2:02:45. Mělo to být stupňovaně, což je dost široký pojem :-). Konečně bylo teplo a dalo se jet jen v dresu, zato, se ale odpoledne začalo zatahovat. Potřeboval jsem se stavit v Brodku u Aleše v obchodě, bylo to s větrem v zádech a dobře to jelo, po nakoupení věcí v obchodě, jsem jel směr Prostějov, za Dubem byla mokrá silnice, ještě že jsem se v obchodě zdržel, takže jsem nezmokl, stále to jelo dobře a první 30 km jsem zvládl s průměrem nad 31,0 km/h což je pěkný :-). Snažil jsem se teda ještě zrychlit, ale z Prostějova foukalo proti a moc zrychlovat nešlo, tak jsem se aspoň snažil nezpomalovat. Mraky se pořád honily, ale menší přeháňka s malýma kroupama mě chytla za Tovačovem v úseku mezi mostem přes Moravu a mostem přes Bečvu, je to cca 1 km, a pak zase nic, ale to stačilo k tomu, abych byl zase špinavý. Stále proti větru jsem se snažil jet tak, aby  druhá třicítka byla aspoň stejně rychlá jako první a vypadalo, že se to povede a poslední dva kilometry jsem se snažil jet co to jen půjde, větr nevětr :-). Nakonec se to povedlo a oba úseky byly prakticky stejně rychlé. Letos poprvé co se mi podařilo jet kolo rychlostí přes 30 km/h :-). Celkově byla průměrná TF 124 a max. byla 157, průměrná kadence 84, získaná nadmořská výška 118 m a průměrná rychlost 30,9 km/h.
Středa 12.5.Plavání 3,4 km za 1:20:00 min. Tak dnes to byl mazec. Rozplav ještě v pohodě, ale pak  to přišlo, střídání sprintů v různých kombinacích, do toho jen nohy pak ruce atd. Dnes se odplavalo sice míň, ale o to kvalitněji, teda tvrdil to trenér a trenér má vždy pravdu :-).  
Běh 16,77 km za 1:24:48. Odpoledne zase začalo pršet hnus počasí a na běh se mi vůbec nechtělo, ale k večeru na chvilku přestalo, kámoš co mně bude měnit řetěz a kazetu také přijel relativně brzo, nebylo se teda na co vymluvit tak jsem musel :-). Po delší době něco delšího, tentokrát jsem neměl obavy, že bych to nezvládl, když zvládnu 1/2maraton v ještě rychlejším tempu, měl bych tohle zvládnout, ale hlavně se překonat a když už jsem vyběhl, aby nezačalo znova pršet. Naštěstí nechuť hned po vyběhnutí je pryč, když už běžím odběhnu co mám. Neběží se mi sice tak lehce jak při závodě, za celý den jsem trochu unaven, ale i tak první úsek v limitu. Po pauze to otáčím domů a to se mi už vždy běží líp, asi vidina domova :-). Běžím o něco rychleji, než bych měl, ale běží se mi dobře a nechce se mi zpomalovat jelikož začíná opět lehce poprchat, tak ať jsem brzo doma. Až na píchání v boku, které mě chytlo asi po třech kilometrech, ale řekl jsem si že zastavovat nebudu, jsem i druhý úsek zvládl. Pak už jen výklus domů a mám to dnes za sebou a to se mi tak nechtělo :-).  Celkově byla průměrná TF 141 a max. byla 164 a průměrné tempo 5:03 min/km.

Délka
úseku
ČasTempo
úseku
Avg. TF Max. TF
6,0027:494:38 145 156
6,0027:214:34153164

Čtvrtek 13.5.Plavání 2,4 km za 50:00 min. Po včerejším běhu trochu bolely nožičky, tak proč bychom si s něma ještě nezakopali v bazéně. Dnes trénink vedla Jardova svěřenkyně, a já se snad naučím plavat všechny způsoby :-).
Plavání 3,2 km za 60:00 min. Bohužel kolo bude doma až večer, takže plánovaný výjezd dnes nezvládnu. Počasí také nic moc, tak jsem místo pauzy na oběd zařadil ještě jednu návštěvu bazénu. Plave se na šířku a většinou rychlé úseky, což je příjemná změna :-). Dnes nás moc nebylo, většina plavců měla jiné povinosti, ale i tak to byl kvalitní trénink. Kvalitní až tak, že jsem si při motýlu tak lokl vody, že jsem musel zastavit a asi 10 s jsem nemohl popadnout dech a málem jsem se podíval znova co jsem měl na oběd :-).  Odpoledne jak naschvál nepršelo, kdybych měl kolo doma pršet bude, ale stejně jsem hlídal kluky, ještě jsem uvažoval, že bych vyběhl, ale po cestě domů jsem si koupil k čerstvému chlebu tvarůžky a romadůr a tak pěkně do vonělo, že jsem hned musel ochutnat a ochutnávka se změnila v snězení tří krajíců chleba zapité třemi deci mléka a s plným žaludkem, to se běhat nedá, takže jsem zbytek dne už nic nedělal :-). Navíc jsem musel doma čekat, až mně kámoš doveze kolo :-).
Pátek 14.5. : Plavání 2,1 km za 50:00 min. Sice mělo být volno, ale chvilka na bazéně nebude na škodu. Sice jsem šel později spát, jelikož jsem sledoval hokej, ale už jsem tak navyklej, že mi ranní vstávání ani nevadí :-). Teda nesmí se den předem něco oslavovat :-). Po polohovém rozplavu, jsem dnes stihl 2x (12x50 m start 50´) mezi 100m volně. Na doporučení Jardy jsem se snažil druhou sérii dýchat na každý třetí záběr, moc jsem tomu nevěřil, že to udýchám, když plavu pomalu problém mi to nedělá, ale při rychlejší úsecích jo, ale docela to šlo, vždy aspoň 25 m jsem tak odjel. Musím to zkoušet častěji :-).
Odpoledne už nic nebylo, stejně pořád pršelo a navíc máme v práci oslavu padesátin :-). Ale byl jsem pevně rozhodnut alkohol ukočírovat, aby zítřejší Mamut dopadl dobře, což se i podařilo, ale byla to dřina :-).      
Sobota 15.5. : 10. ročník silničního závodu Mamut tour 2010 120,00 km ( garmin naměřil 115,64 km) za 4:32:10.  Celkově byla průměrná TF 137 a max. byla 165, průměrná kadence ?? čidlo nefungovalo, získaná nadmořská výška 1850 m (1680 m dle garminconect ) a průměrná rychlost 26,0 km/h. Více zde.     
Neděle 16.5. : volno. Večer začalo pršet a tak nám prší celý den, teplota se pohybuje kolem 9 C, a v tom nikam nejdu. Nemělo by být v polovině května tepleji ?

 KmČas
Běh16,771:24:48
Plavání16,66:10:00
Kolo178,776:29:25
Celkem 14:04:13

Zhodnocení : Hodně věcí může člověk ovlivnit, ale počasí bohužel ne :-(. To co v posledních dnech u nás je, je hnus fialovej a jsem vůbec rád, že jsem vůbec aspoň něco odtrénoval. Letošní počasí je opravdu hnus, jak se v tom mám trénovat :-(. Ještě, že sobota byla bez deště a u mě velká spokojenost s tím, jak jsem zvládl sobotní cyklistický závod. Když ještě něco najedu, kolo v Otrokovicích by nemuselo být velké trápení :-).

9 komentářů:

  1. Doufal jsem, že jednou ten den přijde. Jen jsem ho nečekal tak brzy. A teď tu sedím a koukám, přepočítávám, ano, je to tak. Stalo se. Mám víc než velký Aldaman:-) Na kole i hodin celkem:-) A to se dva dny flákám:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Z cehoz se da usuzovat, ze velky Vlada dre jako barevnej :D Koukam, ze ta blogovaci motivace fakt frci, kam se podivam, vsichni makaji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Proč bych měl dřít? Jsem se vozil na trekovém kole na kochací výlety a započítal si to:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Z navstev tohodle blogu mam v posledni dobe deprese. Nad 14 hodinama za tyden bych slintal blahem, a oni se tu nad nima litujou...:-)
    Kazdopadne drzim palce, sem hodne zvedavej na tvy vysledky, drz se!

    OdpovědětVymazat
  5. Vlado dres, pac mas vice nez ja, tedy musis drit, pac ja se rozhodne neflakam :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jasně, že blogovací motivace funguje. Každý pondělí poměřuju jaký mám na Aldamana manko :) a i když jsem to chtěl letos kvůli přírůstku v rodině jen tak lechtat, tak jsem dost nervní, když nemám řádně odtrénovaný týden... žena to poznala a sama mě vyhání ven :)

    OdpovědětVymazat
  7. No jo co naděláme, také jsem nervní z toho, když nemám odtrénováno, ale tento týden to jinak nešlo :-(. A nebýt plavání, u kterého je jedno jaké je počasí, a stačí jen ráno vstát, tak mám ještě o 6 hodin méně :-).
    A tento týden to bude ještě horší, už tu máme 3. stupeň povodňové aktivity a jako člen povodňové komise budu muset tuto funkci vykonávat :-(.

    OdpovědětVymazat
  8. Mluvil jsem s Jirkou Dankem. U Atexu dresy objednaval nasledovne: necha se u nich udelat navrh grafiky, coz stoji nejaky peniz (nepamatoval si to presne, cca 5-6 tisic) a pak dle oficialniho ceniku (http://www.atexsport.cz/dresy/). Jinak rikal ze bych se mohl domluvit s Vabrem, mohl by dovezt dresy Blue Seventy (ty u nas moc lidi mit nebude, cenu nevim) a nasledne je nechat potisknout (rikal i kdo by to udelal, ale to sem zapomel, cenu taky nevim :-) To by samozrejme slo udelat i s jakymikoliv jinymi dresy...

    Ja osobne, kdyz uz dres, tak original navrzeny. Otazkou by potom byla ta cena. Deset dresu prepocitano na jeden je potom desetina navrhu (cca 600) + cena dresu (500 v pripade toho dresiku co jsem navrhoval)...

    OdpovědětVymazat
  9. This will astonish you!
    It`s in the interest of as all!

    ZEITGEIST: ADDENDUM

    Money as debt


    Technological breakthrough


    HydrogenCar

    Electrolyzed water

    Soladey eco

    Bio washball

    Solar Air Conditioning

    AMAZING!!

    OZONATED WATER: CURE ANYTHING!

    http://www.stoptherobbery.com/

    Conversations with God

    Zero Point Energy Wand

    Project Camelot

    Monatomic Gold

    Dangerous to your health!

    EXITOTOXINS

    Monosodium glutamate (MSG)
    Aluninum
    Aspartame
    Mercury


    IMPORTANT TO WATCH

    Flouride in water
    Flouride Alert

    OdpovědětVymazat