15. května 2011

19. týden 9.5 - 15.5.2011

Tentokrát týden s víkendovým závodem :-).

V pondělí jsem byl zase na tréninku od začátku. Unaven jsem sice byl, ale dobře jsem se vyspal a naštěstí plavci ladí na závody, takže trénink byl spíše volnější :-). A tím, dnešní sportování skončilo, už byl jen odpočinek :-).
Úterý, ráno plavání, a dnes mi to tak nějak šlo :-). Aspoň mně se zdálo :-) a na závěr tréninku jsem zvládal stovky za cca 1:35, což je na mě docela slušný výkon :-). Odpoledne byla zajímavá kombinace. Nejdříve kolo, s výjezdem třikrát kopeček z Týna do Lhoty. Dvakrát ve stoje a poslední v sedle. První úsek jsem se podcenil a zvolil lehčí převod, druhý už jsem to opravdu valil přes sílu a šlo to, a i když to bylo na nejtěžší převod, vyjel jsem to ze všech tří nejrychleji. Poslední byl v sedle a ten se mi zdál i nejnáročnější :-). Po návratu domů jsem přezul botky a vyběhl. Začátek opět co nejrychleji a zbytek volněji. A i když nebyl okruh zrovna rovina docela to běželo :-).
Plavecká středa byla opět v duchu ladění a nějaký ten sprintík. A zkoušel jsem si i kotoulovku, moc mi nejde, naštěstí ji při triatlonu moc nevyužiji a na plavecké závody se zatím nechystám :-). Odpoledne jsem si vzal v práci dovolenou, je nádherné teplé počasí je potřeba toho využít a vyjel jsem na kole. Začátek směr Bystřice byl opět proti hnusnému větru, ale Tesák jsem vyjel svižně, ještě rychleji než minule. Sjezdy ty mi vůbec nejdou, bojím se riskovat, nerad bych se zase někde válel, a proto sjezd z Trojáku do Hošťálkové byl hodně opatrný a tudíž i pomalý :-). Až na křižovatku Valmez Vsetín to je mírně z kope, ale díky protivětru jsem si moc neodpočinul a nevím jak se dnes ten vítr točil, ale do Valmezu to bylo proti. Až z Valmezu fouklo trochu dozad a jelo to slušně. Před Hranicema jsem odbočil na Bělotín a do Oder na Potštát kdy to je pořád do kopce. Nějak jsem trasu špatně naplánoval, když jsem projížděl Potštátem a už jsem měl stovku za sebou a ukazatel na Přerova ukazoval 38 km to asi bude více jak 120 km co jsem měl jet :-). Do Kozlova ještě jedno větší stoupání a pak sjezd, kdy při rychlosti cca 70km/h jsem se modlil ať to přižiji. Přežil jsem a už jsem se těšil domů, jelikož jsem toho začínal mít plné zuby. Domů jsem nakonec dojel v pořádku, ale hodně unaven, docela jsem si dnes mákl :-).
Čtvrteční plavecký trénink 2,1 km za 50 min. byl velmi jednoduchý 10x300m a každý si zvolí co poplave, jen žádná třístovka se nesmí opakovat. Po včerejším kole jsem ráno byl trochu unaven, ale v bazéně jsem se cítil dobře :-). Odpoledne jsem zavedl Fildu na plavání a v pauze jsem si šel zaběhat. Předpovědi o bouřkách se u nás nepotvrdily, ale bylo docela dusno, naštěstí byl v plánu pomalejší běh, u kterého to tolik nevadilo :-).
V pátek ráno jsem si skočil zaplavat. 1,5 km 40min. Trénink se vedl v duchu finálního ladění na sobotní plavecké závody :-).  Odpoledne jsme si šel ještě na hodinku zaběhat a pak zajel vyzvednout čip a číslo na zítřejší cyklistický závod, abych ráno nemusel nikam spěchat.
Sobota byla ve znamení 11. ročníku silničního závodu Mamut tour 2011 120 km ( garmin naměřil 115,76 km) za 3:58:28.225. Více zde.  A nesmím zapomenout na večerní Mamut after párty na Labuti, kde se podávala výborná pečená krůtička na rožní s bešamelovou omáčkou a čestvými bagetkami :-). K tomu ležák od Zubru, no byla to pochoutka :-).
V neděli ráno hnus počasí, leje jak z konve, odjezd na chatu odkládám na později, s manželkou jdeme udělat vetší nákup. V poledne už tolik neprší tak odjíždím na chatu zprovoznit čerpadlo a provést údržbářské práce, tak aby se tam dalo již bez problému jezdit. Po návratu se opět rozpršelo, navíc manželka domluvila návštěvu u známých, kde jsme sledovali hokej a po návratu domů už na plánovaný běh jít nešlo.