30. května 2011

21. týden 23.5 - 29.5.2011

Opět týden zakončený závodem :-).

Čas se nám krátí a Moraviaman se dnem ode dne blíží a proto jsem ani v pondělí nezahálel a šel jsem ráno plavat :-). Dnes to bylo po závodě  jen vyplavání, rozplav dvě pětistovky a pak už jsem si jen tak plaval :-) a pro zbytek dne jsem měl už volno :-).
V úterý už se opět plavalo naostro  a po rozplavu se šlo do stovek a pak do padesátek motýlem, to byla zábava :-). Odpoledne bylo v plánu svižnější kolo v kopečkách. Začíná se nám oteplovat a to já moc nemusím, ale je potřeba si zvykat v Otrokovicích bude určitě opět pařák :-). Kolo bylo s Pavlem Novákem, kterého jsem potkal v Pavlovicích a zbytek kola jsme jeli spolu. Ve dvou to je vždy lepší a kolo rychle uběhlo :-). Po návratu jsem se přezul a vyběhl, ze začátku opět rychleji a pak jsem to už jen doklusal, takový pěkný přechod :-). Když si vzpomenu na začátky, když jsem po kole měl běžet byla to tragédie, ale rok od roku se to lepší, teď bych řekl trénink od tréninku :-). 
Středa ráno opět bazén. ze začátku celkem dobrý, ale ke konci mě začaly chytat křeče do lýtek :-(. Odpoledne jsem si vzal dovolenou, Ádoš měl slavnostní akademie v Městském domě při příležitosti 55. výročí vzniku ZŠ Želatovská a pak jsem musel jet s řemeslníkem na chatu. Takže jsem si šel zaběhat hned. Byla to rovina a běželo se mi dobře, a stále jsem držel tempo pod pět min což je super. Jen kolem dvanáctého kilometru mě opět začalo neskutečně píchat v boku, až jsem musel zastavit a protáhnout se, přestalo to tak jsem běžel dál, ale po zbytek běhu jsem to bylo buď horší nebo lepší, ale už jsem nezastavoval a nějak to vydržel. ŠKoda, běželo se mi dobře a klidně bych mohl i rychleji, ale píchání v boku mě v tom limitovalo :-(. 
Čtvrteční plavecký trénink byl v pohodě, dnes bez křečí :-). Odpoledne kolo :-). Nevím co je dle meteorologů mírný vítr, jak předpovídali, ale to co bylo u nás, to byl prasovítr. Takže začátek jsme naplánoval proti větru směr Holešov, dokud mám ještě trochu sil :-). Moc to nejelo a ještě, že jsem měl hrazdu. Do Otrokovic to byl celkem boj. Z Otrokovic jsem jel po trase Moraviamana a už foukalo z boku a do zad a konečně to jelo, Kroměříž jsem také celkem v pohodě projel a s větrem v zádech to nádherně jelo a uháněl jsem k domovu, to byla paráda :-).
V pátek jsem si skočil ráno ještě zaplavat. Dnes jsem to měl kratší, jelikož jsem musel spěchat do práce na poradu. Ale i tak jsem stihl odplavat pěkný motiv :-). Odpoledne bylo volno, jelikož zítra mám jít závod :-).
V sobotu jsem měl jít tréninkový závod na trati Moraviamana, ale třináct stupňů a vytrvalý déšť, v tom se mi závodit nechtělo, nechtěl jsem se nachladil měsíc před vrcholem sezóny. Takže jsem plány změnil a v sobotu jsem jel na chatu. Budeme provádět opravu koupelny a kuchyně, takže jsem musel vybourat stávající sprchový kout a omlátit kladivem a majzlem dřevěné obložení a staré keramické obklady atd. Taková dobrá posilovna :-).
V neděli jsem se zúčastnil 29. ročníku Blanenského plecháče - sprinttriatlon na distancích 0,7-20-5 km za 1:18:20. A rámci tréninku jsem pak po závodě jel domů na kole. Přidal se i Čufa ze ZAPROTRITEAMU, takže to pěkně ubíhalo :-). Až do Plumlova to bylo v kopečkách, pak rovina a i když ke konci už nohy byly trochu unavené podařilo se nám udržet slušný průměr :-).

Km Čas
Běh 29,99 2:24:57
Plavání 11,60 4:55:00
Kolo 237,08 8:00:23
Celkem 14:38:15

3 komentáře:

  1. Měl jsem v nedeli večer slíbený ale díky tobě nic nebylo.Když se dívám na týdenní tabulku tak máš za týden odplaváno jak já za měsíc.Držím palce na Pardubice. čufa

    OdpovědětVymazat
  2. Vždyť jsme dojeli brzo, rozhodně večer ještě nebyl :-). Tak s tím plaváním něco dělej :-).

    Dík v Pardubicích to bude sranda :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak doufam ze Czechman bude delfinem jak si sliboval...:-))))

    OdpovědětVymazat