23. května 2011

20. týden 16.5 - 22.5.2011

A pro změnu, opět týden s víkendovým závodem :-).

V pondělí plavecký trénink nebyl, plavci odpočívali po velmi vydařeném víkendovém závodě v Nové Jičíně, kde bylo Mezinárodní mistrovství republiky Masters a kluci byli velice úspěšní, jelikož každý se ve své kategorii stal mistrem republiky. Zřejmě slušný oddíl se skvělým trenérem a s takovýma mám tu čest plavat :-). Odpoledne jsme se byl jen projet na kole. A opravdu to byla jen taková kochací projížďka, abych vytočil lehce nohy.
V úterý už jsem plavat byl, mistři se jen vyplavávali, já mistr nejsem, takže po rozplavu jsem si střihl pár stovek a padesátek a musel frčet do práce :-). Odpoledne byl na programu opět kopeček v Týně a jelikož už jsem věděl do čeho jdu, už od začátku to bylo na nejtěžší převod. Trochu jsem měl obavy, zda po víkendovém závodě budou nohy stíhat, a stíhaly :-).
Středa opět bazén, a už se přestalo ladit na závody a opět se začalo trénovat, stopadesátky byly výživné, a u padesátky na sedmé tempo mně ke konci brněl celý člověk :-). Odpoledne byla ještě kombinace kratší běh a hned na to kratší kolo, což jsem zvládl celkem v pohodě.
Ve čtvrtek jsem šel hned ráno na bazén odplaval si svoje a pak sedl na kolo a jel na Rusavu, kde máme dvoudenní školení. Školení skončilo v rozumnou dobu, takže jsem stihl ještě před večeří vyběhnout. Moc vymýšlet kudy běžet nešlo, všude kopce :-(. Ono také hledej v Hostýnských vrších rovinu, kdo jel mamuta asi ví své :-). Takže to byl opravdu výživný běh, při které, jsem nastoupal přes čtyřista výškových metrů. A seběhy jsem šel opravdu opatrně, jelikož lesní cestičky byly hodně rozbité. No měl jsem toho plný zuby. V podvečer ještě krátká procházka a po večeři jsme si ještě zahráli bowling a potom se posedělo, takže jsem šel spát až po půlnoci :-(.    
pátek byl včerejší běh a i následné ponocování znát a byl jsem pěkně dolámanej. Ale trénink jsem nezabalil a po školení jsem to vzal směr Tesák, Rajnochovice, Opatovice, Paršovice do Přerova. Opět to nebyla žádná rovina, ale pěkně zvlněná trať, foukalo proti, jak jinak, takže jsem byl rád, že už jsem doma a mám to za sebou.
V sobotu jsem po dlouhé době ráno nevstával, nemusel jsem, před závodem jsem byl jen lehce vyjet nohy na kole a byl se proběhnout a to jsem zvládl odpoledne :-).
V neděli jsem se zúčastnil 2. ročníku sprinttriatlonu v Hranicích na distancích 0,7-25-5 km za 1:16:20.

Km Čas
Běh 27,70 2:27:04
Plavání 8,05 2:53:00
Kolo 224,91 7:57:42
Celkem 13:17:46

 

 

1 komentář: