1. května 2011

17. týden 25.4 - 1.5.2011

Další solidní týden, ale ke konci už jsem byl docela unaven...

V pondělí jsem měl volno. Bylo potřeba si odpočinou a stejně jsou velikonoce a s klukama jsem chodil tatarovat. No navštívil jsem jen babičky a sestřenici, ale bohatě to stačilo :-). Po příchodu domů jsem se na chvilku natáhl a podařilo se mi i usnout :-). Ale nebylo to díky nadměrnému požití alkoholických nápojů, ale  únavou.
V úterý ráno to byl boj vstát. Trochu jsem si odvyknul, tak brzo vstávat, navíc hnus počasí, prší :-(. Ale vstal jsem, přece nepřijdu o plavecký trénink,  a i když se mi neplavalo nějak extra lehce byl jsem rád, že jsem šel :-). Odpoledne bylo počasí o ničem, stále prší, po práci jsem se doma na chvilku natáhl, nějak na mě dolehla únava, ale plánovaných 30 min. běhu na pohodu jsem i za deště potom dal :-).
Středa 3,0 km ráno zase na bazéně :-). Odplaval jsem hlavní motiv, který mi dal docela zabrat, že by se mi plavalo lehce to říct nemůžu, ale snad se to zase zlepší.
Čtvrtek 1,9 km plavání bylo volnější, hodně se kopalo nohama a mlátilo rukama :-).  Večer jsem absolvoval poslední fotbal v tělocvičně  se závěrečnou. Na poslední mač přišli všichni co mohli, našemu týmu se podařilo vyhrát a musím se pochválit dal jsem asi tři góly a dva opravdu stály za to. U prvního jsem vylákal brankáře na přihrávku spoluhráči a alá panenka jsem zasunul balón do prázdné branky a druhý byl i gólem závěrečným, kdy jsem z půlky hřiště přeloboval všechny a balón pěkně  zapadl do brány :-). Závěrečná v hospůdce s řízkem a bramborovým salátem a výborným májovým přerovským ležáčkem se naštěstí moc neprotáhla :-)
V pátek sice odpoledne byly dešťové přeháňky, ale pak už nepršelo a vybaven pláštěnkou jsem vyjel. Na úvod jsem se stavil ještě u Aldy Dedka v obchodě, měl mít pro mě tretry, bohužel jen malé :-(. Pláštěnku jsem bral samozřejmě zbytečně, po zbytek dne už nepršelo, jen trochu foukalo, naštěstí ve zvlněném terénu co jsem jel, to tolik nevadilo :-).
Na sobotu byly v plánu dvě tréninkové fáze a ještě k tomu oběd u rodičů. Naštěstí se mi to podařilo skloubit. Na kolo jsem vyjel hned v šest ráno, byla sice zima, ale hlavně bez náznaků deště. První polovina byla v kopečkách přes Pavlovice, Rajnochovice se závěrečným výjezdem přes Foncky na Tesák. Pak už jen rovina, ale jak ráno nefoukalo tak opět začalo a poměrně dost, ještě že už to bylo jen kousek domů :-). Po příjezdu rychle okoupat a na oběd. A jelikož bylo i odpoledne pěkně, domluvila krátká vyjížďka na kole kolem Bečvy a já toho využil a místo kola jsem si odběhl co bylo v plánu. Večer ještě u rodičů grilovačka a pak už jen sledování hokeje a sobota je minulostí :-).
V neděli ráno bylo pěkně zataženo, ale ještě nepršelo, tak jsem vyběhl. Po včerejšku se mi moc nechtělo, už jsem se cítil unaven a bolely docela nohy. Začátek po rovině, moc to neběželo, výběh do Pavlovic už byl lepší a po odlehčení v křoví, to bylo většinou z kopce a už to celkem šlo a naplánováno jsem to měl skvěle, pršet začalo, když už jsem byl doma:-). Kolo jsem moc reálně neviděl, počasí nic moc a odpoledne jsme jeli za tchánem do Pasek, slíbil jsem mu, že mu koupíme set-top-box, aby mohl sledovat hokej a manželka to nainstalovat neumí. Vyřešil jsem to tak, že jsem dal kolo do auta, vzal věci sebou a podle počasí bych jel zpět na kole. Mraky se protrhaly svítilo slunce, nebylo se na co vymluvit a i když se mi moc nechtělo už jsem cítil únavu, jel jsem domů na kole. Foukal pěkný prasovítr, naštěstí spíše z boku a nebo do zad. A už to bylo z mé strany takové trápení a pěkný průměr přes třicet je jen díky větru. Kdybych to jel proti větru, dojedu domů asi až v pondělí :-)).

Km Čas
Běh 45,85 4:07:10
Plavání 6,80 2:25:00
Kolo 227,78 7:56:02
Tělocvična 1:30:00
Celkem 15:58:12

Duben už stál za to :-). Zvládl jsem uběhnout 161,73 km za 14:15:34, odplaval 35,30 km za 12:30:00, ujel na kole 1336,27 km za 48:28:08 a ostatní sportovní aktivity 4:30:00.  Celkově to dělá 79:43:42.

1. Moc pěkná kilometráž na kole. O plavání už ani nemluvím. :-D

2. jj, konečně pořádný kolo. Ten plaveckej trénink už ani nebavilo číst :-)

3. Kolu hlavně pomohl výlet do Rakous :-).
    vl001: To je mi jasný, když tebe to plavání moc nebaví, ne tak o tom číst co :-)). A do zimního se zatím moc nehrnu :-)

4. už od minulého týdne fakt čumím - prvně ty kilometry na kole a teď ty celkové hodiny a kilometry v dubnu... Za kolik chceš ty Otrokovice \"proletět\" ? :)

5. Secan co nejrychelji to jen půjde, ale neboj, určitě to bude až za tebou :-)))

6. Tak aspoň naběháno mám víc :) IM

7. Tiež mi tak vychádza... Jimmi

8. Po dlouhé době povedený měsíc, bez nemoci a už to zase srovnáváte :-))). Už vám to asi chybělo co, za únor a březen nebylo moc co srovnávat :-))))

9. No to víš srovnávat se s třeba s Honzou Wainerem, co má dnes članej na etri nemá smysl :) IM

10. IM: S tím by se mohl srovnávat zase Aldamana se svými plaveckými objemy :-)(má za březen a duben 140km).

11. IM: H.Wainer je také úplně jiná liga, to s náma hobíkama nelze srovnávat to máš pravdu :-).
    Advid : to není moc k srovnání já mám za stejnou dobu odplaváno jen polovinu :-).
    Ale loni jsem měl za stejnou dobu odplaváno 106 km :-).