29. listopadu 2010

47. týden 22.11 - 28.11.2010

Povedený týden, jen počasí začíná být už zimní a kolo venku bude asi čím dál tím větší oříšek.

V Pondělí při odchodu z domu se se mnou manželka rozloučila slovy, "5:32 a ty jdeš plavat, když můžeš ještě v klidu spát, ty jsi blázen" a já ji dal za to pusu a šel jsem :-). Odřené koleno docela bolelo, ale po chvilce ve vodě už to bylo v pohodě. Dnes to bylo i se stopkama a opět paráda :-). To počasí mi to snad dělá naschvál, opět při běhu docela slušně pršelo :-(. Naštěstí dnes to byla jen taková  rychlovka, dalo se to vydržet :-).
Úterní  plavání bylo zajímavé po rozplavu stovečky, začátek ještě dobrý skoro jsem s ostatníma stíhal, ale v závěru už jsem toho měl dost :-). Po práci jsem měl jít plavat, ale díky rodinným záležitostem to nevyšlo, druhá varianta byl rotoped, to už problém nebyl a hodinku a půl jsem se projel :-).
Středa a dnes byl plavecký trénink maso. Rozplav ještě v pohodě, ale pak byl na řadě čtyřikrát hodně zajímavý motiv, po kterém jsem přestal cítit ruce a nohy toho měly také dost. A to nebylo všechno, pak ještě nějaké sprintíky, takže dnes jsem z bazénu odcházel docela zničen. Večer ještě běh s Petrem. Hlásili sice sněžení, ale Přerovu se to vyhlo a jen se ochladilo, takže z toho bylo proběhnutí za dobrých klimatických podmínek :-). Bylo to sice o něco rychlejší, ale pořád v kolonce pohodový běh :-) .   
Čtvrtek poslední dobou býval v bazéně odpočinkový, dnes ale pod vedením jediné Jardovy svěřenkyně co chodí ráno to moc pohodové nebylo, teda aspoň pro mě, pěkně jsem si mákl :-). A jelikož je čtvrtek stihl jsem ještě i fotbálek. Dobře jsem si zahrál opět vyhrál, na pivo šel tentokrát i brácha a u toho jsem nemohl chybět :-).
V pátek jsem ráno plavat nešel, jelikož rodiče ráno pálí slivovici a slíbil jsem, že pomůžu s bečkama, nalít kvas do kotle a časově to nevychází :-). Třeba dostanu za odměnu ochutnat vzorek :-). Ale podařilo se mi zařídit plavání odpoledne, sice to bylo na šířku, ale o to to bylo zajímavější a příjemná změna :-).
 V sobotu opět ranní běh, jinak to bohužel nejde, musím být do osmi doma, Filda má trénink :-). Ráno už byly teploty jen těsně nad nulou, což mi při běhu nedělalo problémy. Opět jsem to vzal směr Čekyně, do menších kopečků a super jsem se proběhl :-). Po doběhu s Fildou na trénink a jelikož se počasí ani přes poledne moc nelepšilo a dokonce chvilku začal poletovat sníh, kolo venku jsem zavrhl a musel sednout jen na rotoped. 
Neděle volno. Teda volno sportovní, jinak jsem se aktivně zapojil do domacích úklídových prací, je potřeba mé milované manželce pomoci, jako odměnu za její toleranci a pochopení :-)).

Km Čas
Běh 39,69 3:35:15
Plavání 14,80 5:20:00
Kolo 93,30 3:00:00
Tělocvična 1:30:00
Celkem 13:25:15

2 komentáře:

  1. Kucí, nepřehánějte to nebo nás zjara roznesete na kopytech :D Mějte ohledy ke slabším, který víc jak 10 hodin týdně nedaj. A neděle je od slova \"nedělat\". Cožpak nejsme křesťané a lidé kulturní?
    ZdařBůh!
    Michal

    OdpovědětVymazat
  2. Do jara je ještě hodně daleko :-))).

    OdpovědětVymazat