21. listopadu 2010

46. týden 15.11 - 21.11.2010

Docela povedený týden, jen sobota trochu nevyšla :-).

Pondělní plavecký trénink byl opět pestrý a zajímavý. Plavci všech věkových kategorií mají ve středu závody, tak se ladilo :-). Já na závody nejdu, ale ladil jsem také :-). Večer, jak jsem obstaral kluky, jsem se šel ještě proběhnout. Trenér odběhl dřív, ale Petr večer šel, takže to bylo opět ve dvojici, dobře se pokecalo a hodinka běhu uběhla raz dva :-). Při návratu jsme potkali i Martina, škoda že nešel o hodinku dřív mohl jít s náma :-). 
Úterní plavání bylo opět v ladící atmosféře :-). Odpoledne mělo být kolo, v mém případě to musí být rotoped, jelikož kolo venku nejsem přes týden schopen dát. Je to sice nuda, ale pustil jsem si film a celkem to šlo.
Středa státní svátek volný den, plavci jedou na závody takže raní plavání není. Ale já stejně vstávám v šest Ádoš jede hrát do Brna hokej, odvezl jsem ho na zimák, počkal jak odjedou, vrátil se domů a oblékl Fildu opět na zimák na trénink. A až po tréninku jsem se mohl věnovat i svým aktivitám, dnes je v plánu kolo a po kole hned běh. Dnes už není tak teplo a fouká opět docela silný vítr. Jede se mi celkem dobře až na ten vítr, který se nějak točí a i cestou zpět nefouká do zad, proto se mi kolo, o proti plánu, o něco protáhlo  :-(. Doma jsem jen sundal helmu, obul boty a šup na běh. Dlouho jsem po jízdě na kole neběžel a měl jsem z toho trochu obavy, ze začátku to, ale nohy celkem zvládaly a ani tepy nebyly moc vysoké což mě mile překvapilo. Po otočce se už začala projevovat únava sice jsem se pořád snažil běžet rychlostně stejně, ale tepy se už pěkně šplhaly nahoru a v závěru už jsem toho měl celkem dost. Zajímavá kombinace :-).
Čtvrtek začal dobře, v kolárně jsem zjistil, že mám píchnuté přední kolo, auto potřebovala manželka, pěšky se mi nechtělo, tak jsem musel vzít za vděk manželčiným kolem :-). Trénink jsem stihl, ale dnes ho opět nevedl Jarda, ale jeden z nás, že by se z toho stala tradice :-). Plavci po závodech spokojení a tomu odpovídal i trénink, byl takový odpočinkový :-). Večer ještě fotbálek, ze kterého jsem měl velkou radost, opět jsem vyhrál, dal jsem několik gólů a přihrávek, měl jsem ze sebe radost jak mi to jde :-). V hospůdce jsem dal jen tři pivka a šel domů, ráno se vstává tak ať jsem fit :-).
pátek se mi moc vstávat nechtělo, po dlouhé době jsem spal celou noc, že by za to mohlo vypité pivo :-). Dnes se mi plavalo celkem dobře, jen ty kraulové nohy jsou pořád nějaké pomalé :-). Dnes byl v plánu ještě běh s rychlejším i úseky. A počasí opravdu stálo za to. Celé odpoledne vydatně pršelo a ani večer se ráz počasí nezměnil :-(. No nic, vzal jsem pláštěnku a vyběhl. Nohám se po včerejším fotbálku moc nechtělo, ale po chvilce se to zlomilo. Celou dobu vytrvale pršelo, vrchní část těla dobrý, ale nohy byly za chvíli mokré a ke konci už jsem byl rád že to mám za sebou. Doma jsem vylil vodu z botů, vykroutil elasťáky a nahřál se ve vaně:-). 
V Sobotu jsem šel běhat hned ráno a tentokrát sám. V plánu byl delší běh na pohodu, což mi nedělá problémy :-). Dopoledne ještě na zimák Ádoš měl zápas hráli s Kometou Brno Group, momentálně vedoucí tým a byl to vyrovnaný zápas, bohužel v závěru jsem 2x inkasovali a i přes množství šancí se nám už vyrovnat nepodařilo :(. Odpoledne mělo být ještě kolo, ale to už jsem časově nestíhal a bohužel ani rotoped :-(.  
Neděle volno, jen jsem si byl na chvilku zahrát malou kopanou. Naštěstí, už to byl poslední zápas a opět jsem prohráli :-(. Celou řadu vyložených šancí jsme neproměnili a těsně před koncem jsem z nahodilé šance soupeře dostali gól a prohráli 2:1 :-(. A jak na potvoru jsem byl tak šikovně faulován, že jsem si pěkně sedřel koleno a část holeně :-(. To bude pěkně v bazéně štípat.    

Km Čas
Běh 45,82 4:14:03
Plavání 10,10 3:50:00
Kolo 94,76 3:16:52
Tělocvična +
fotbal
2:30:00
Celkem 13:50:55

Žádné komentáře:

Okomentovat