1. listopadu 2010

43. týden 25.10 - 31.10.2010

Poslední "flákací" týden, nebyl zas až tak flákací :-)).

Pondělí začalo pěkně. Jdu si pro kolo, už chci jet na bazén a najednou zjišťuji, že nemám věci na plavání, což je dost zásadní věc, když chci jít plavat :-). ještě, že jsem si na to vzpomněl u domu a ne až na bazéně :-). Samotný trénink byl super. Jarda zase vymyslel tolik motivů, že jsme se nenudili :-). Hlavně prsa ruce a nohy motýl byla mňamka a technická cvičení také stála za to :-). A jelikož zbytek dne propršelo, už se žádná sportovní aktivita nekonala.
Úterní plavání bylo jednoduché, teda jen co se týká zapamatování :-). Po rozplavu se plavaly třístovky, opět to byla sólová jízda  a po jejich zvládnutí už byl čas odchodu, abych byl včas v práci :-). Večer jsem se šel ještě proběhnout, jen tak lehce žádná divočina :-)
Ve středu jsem si musel vzít dovolenou, byly podzimní prázdniny a nebylo hlídání. Na ranní plavecký trénink jsem šel, opět to bylo super, padesátky, jedny kraulem a jedny polohově. Dopoledne jsem šel s klukama ještě bruslit, málo lidí, dobře jsme si zabruslili, kluci spokojeni :-). Večer ještě pohodový výběh s trenérem, ke kterému se připojil překvapivě i plavec Roman. 
Čtvrtek ráno s bráchou opět delší běh, kdoví jak to bude o víkendu, tak jsme zařadili něco delšího na dnešek. Ráno už byla celkem zima, a chvilkami mě už docela solidně mrzla pusa :-), ale jinak se mi běželo dobře. Pak jsme si šel ještě zabruslit s Fildou, návrat domů opět na zimák, jelikož měl Adoš zápas. Vzal jsem sebou i slivovici, o víkendu mám narozky, tak ať je něco na zahřátí :-). Překvapivá vysoká výhra 9:1, se po zápase ještě trochu oslavovala. A jelikož večer hráli muži, s prvním v tabulce, a kluci se chtěli jít dívat, večer jsme opět vyrazili směr zimák. Muži prohráli až po samostatných nájezdech, pak ještě chvilkové posezení, které ale mělo za následek, že jsem v pátek na trénink nevstal, i když jsem se hlásil, že se určitě dostavím, jedinou omluvenkou je láhev vína Rulandské modré, nejlépe od vinařství Jedlička & Novák. No budu muset asi koupit :-). Odpoledne byla menší rodinná oslava, což znamená volno .-).  
V Sobotu ráno jsme šel s Fildou na trénink, a po obědě za pěkného a slunného počasí jsem opět z bráchou vyběhli, trochu jsem se zapotil, ale jen díky tomu, že jsem se neúměrně oblékl, bylo opravdu teplo.
V neděli ráno jsem si zahrál opět malou kopanou a opět jsme prohráli :-). Co jsem nastoupil, jsem nevyhráli, i když šance jsou góla nedáme :-(. Ale teď se hraje s čelem tabulky, a prý se to dalo čekat :-(. Nikdo na střídání a to se hraje špatně. Odpoledne jsme jeli do Olomouce, Ádoš měl opět zápas. Ádoš dal gól a po napínavém duelu jsme opět vyhráli 6:4. A po návštěvě Globusu, jsem přijeli domů až večer a už jsem nic nedělal :-).
Km Čas
Běh 52,81 5:08:24
Plavání 8,80 3:10:00
Kolo 00,00 0:00:00
Fotbal 1:00:00
Celkem 9:18:24

10 komentářů:

  1. Tak vsechno nejlepsi!
    Jinak mel jsem tu cest nechat se na sobotnim plaveckym kempu v Praze zkritizovat od Jardy a byla to paradni pruprava, tak trochu Ti ho zavidim...:-) Sice slo ale hlavne o techniku, ale ruce bolej jeste ted..:-) Nechal jsem Te pozdravovat, jestli nezapomel...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    Tak to jsi ty, ten Michal co byl na kempu :-)). Nezapomněl, pozdravoval, jen jsem pořád přemýšlel, který Michal to je :-).
    Mně Jardovy rady také hodně pomohly, ale hlavně pravidelné čvachtání ve vodě pod jeho dohledem :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Chtel jsem Ti jako darek poslat nejaky vyzivny plavecky motiv, ale jak tu tak ctu ty vase ranni treninky, tak vyzivny je skoro vsechno...:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Neboj výživných motivů má Jarda v rukávu nespočet :-).

    OdpovědětVymazat
  5. S takovým tréninkem odplaveš celýho Ironmana. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mně bude stačit jen 3,8 km :-))))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak uvidím, co se s tím bude moci dát dělat, že :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Aleši, na Šewyho bacha. Ten to ma spočítané. Zatím co on bude dokončovat cyklistiku, ty budeš někde na 61. kilometru plaváni. To je asi jediný náš způsob jak tě my \"povaleči\" můžeme porazit. Pořádně zblbnout :-))) Tak at ti to fičí.
    Téčko

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, Téčko tebe rád vidím :-). Neboj, spoléhám na to, že i když mě zblbne budu mít nějakého pomocníka na břehu, který se zblbnout nenechá a po třetím okruhu plavání mě nasměřuje do depa pro kolo :-D.

    Zatím to fičí pomalu, ale do cíle je ještě hodně daleko, i tak dík :-)))

    OdpovědětVymazat