26. července 2010

29. týden 19.7 - 25.7.2010

Z nemocnice doma, ale i tak jsem nic nedělal :-).

Plán na tento týden byl následující :

Nebyl žádný :-).

Pondělí 19.7.
: Volno.   Stále ležím v nemocnici, ale zítra už bych měl jít snad domů. Primář na ORL je vtipálek, když jsem mu řekl, že už se cítím zdráv, odvětil, Zdravý pacient, špatně vyšetřený pacient a domů mě ještě nepustil.   
Úterý 20.7. : volno. Tak dnes už jdu domů, konečně.Ještě jsem dostal injekci na cestu a mohl jsem jít. Bohužel ještě do soboty budu užívat antibiotika :-(:
Středa 21.7. : volno.  Už jsem v pohodě, ale až do soboty beru antibiotika takže stejně zbytek týdne bude bez sportu.
Čtvrtek 22.7.
: volno. Do práce a odpoeldne s klukama na bazén, já teda pod deštník :-(.
Pátek 23.7. : volno. V noci jsem si udělal výlet do Prahy, vezl jsem bráchu s rodinou na letiště. Jeli na dovolenou a nástup v 4:00.  Cesta byla zajímavá, od Brna pršelo tak, že nebylo vidět na metr a po dálnici jsme se plazili šedesátkou, ale ještě že tak, v jednom podjezdu bylo tolik vody, že předjíždějící vozidlo na naše přední sklo vrhalo tolik vody, že stěrače nestíhali a v jeden okamžik nebylo nic vidět, to už jsem brzdil co to šlo a najednou se před námi objevilo auto napříč, asi dostalo díky aquaplaningu smyk, a my jen tak tak se mu vyhli. Pak už byla cesta celkem v pohodě, když pominu, stále se mlčící přední sklo a vytrvalý déšť :-).  
Sobota 24.7. : volno. Ráno návrat z Prahy a hned pro syna, byl na oslavě spolužákových narozenin, včera jsem si nemohl nic dát, dnes jsem si dal aspoň pivo, a nějak na mě dolehla únava a chytl jsem pěknýho draka :-). 
Neděle 25.7.
: volno. Dnes jsem raději jen odpočíval :-).

 KmČas
Běh00,000:00:00
Plavání0,00:00:00
Kolo00,000:00:00
Celkem 00:00:00

Zhodnocení :  Není co hodnotit, jelikož jsem nic nedělal. A i kdybych mohl stejně nevím, jestli bych něco dělal, poslední dobou se mi ani nic dělat nechce. V tom horku je nejlíp na bazéně :-). 

2 komentáře:

  1. Já jsem zdráv jako rybička a tabulku mám stejnou jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  2. nekecej, tak to mě těší, že nejsem jediný, kdo to trochu fláká :-).

    OdpovědětVymazat