18. července 2010

28. týden 12.7 - 18.7.2010

Bohužel tento týden jsem nedělal vůbec nic, jelikož jsem byl nemocen a s hnisavou angínou jsem musel dokonce ležet v nemocnici :-(

Plán na tento týden byl následující :

nebyl

Pondělí 12.7.
: volno. Vzal jsem si dovolenou a se synem šup na bazén. 
Úterý 13.7.volno. Ráno mi už není dobře, začíná mě bolet v krku a proto jdu odpoledne k doktorce, dostanu antibiotika a jdu si doml lehnout. Do večera už mám přes 38 :-(.
Středa 14.7. : volno. Jsem hotovej, horečky a v krku bolí tak, že nejde ani polknout sliny :-(.
Čtvrtek 15.7. : volno.  Jdu opět k doktorce, jelikož krk je hroznej posílá mě na ORL do nemocnine na vyšetření, po asi 2,5 hodine trápení se v čekárně se dostávám na řadu s konstatováním, že silnou hnisavou angínu a  půjdu si lehnout na místní oddělení ORL a pokusí se to injekcema rozehnat :-(.
Pátek 16.7. : volno. Injekce trochu pomohla a hlavně nemám už horečku.
Sobota 17.7.
: volno. Krk už je zase o něco lepší a vypadáto, že v pondělí už půjdu domů
Neděle 18.7. : volno. Už jsem v pohodě, jsem zvědav co na to v pondělí primář :-)      

 KmČas
Běh00,000:00:00
Plavání00,00:00:00
Kolo00,000:00:00
Celkem 00:00:00

Zhodnocení : Povedlo se vyléčit hnusnou hnisavou angínu :-).

 

4 komentáře:

  1. Se Ti asi podarilo na Grafimanovi nastydnout, clovece, to jses docela expert...:-) Tak hlavne ze uz to mas snad za sebou...

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to není hezké. Hlavně se pořádně uzdrav, ať se ti to nevrátí nebo ještě nestane něco horšího. Zdraví má člověk jen jedno a sport počká:oD Tak hodně sil a co nejrychlejší uzdravení přeji a pozdravuj doma. Zuzka (od Advida):o)

    OdpovědětVymazat
  3. Vědět, že jsi celej týden chcíplej tak se k něčemu dokopu ať mám konečně někdy víc než ty, ale jak jsem naznačil, taky jsem nezvládl nic. Tož se uzdravuj.

    OdpovědětVymazat
  4. Týden bez tréninku to už jsem dlouho nezažil, ale teď to opravdu nešlo :-).
    Už jsem doma, jsem už celekm v pohodě, ale do sobory ještě beru Penicilin 3x denně. Takže bude další týden s nulou :-).
    Ale jak píše Zuzka, zdraví je jen jedno, vrchol sezóny je za mnou, takže není kam spěchat a raději se pořádně vyléčit a pak se pomalu začnu zase hýbat. Navíc přelom čerenec srpen mám dovolenou :-). Jen mě mrzí, že přijdu o několik závodů, kde jsem nechtěl chybět :-(.

    OdpovědětVymazat