18. července 2011

28. týden 11.7 - 17.7.2011

Jen takový udržovací týden :-).

V pondělí se mi nechtělo nic dělat, tak nějak jsem cítil, že by bylo potřeba si dát volno tak jsem nic nedělal.
V  úterý jsem si byl zaplavat, teda ale byla to dřina. Čtrnáct dní bez bez plaveckého tréninku a ve vodě to bylo sakra poznat. Ruce malátné, takové bez síly, vůbec se jim nechtělo. Až ke konci to trošku bylo lepší :-). Odpoledne jsem se byl projet na kole. A až na ten protivítr to nebylo špatný :-).
Ve středu jsem vyběhl hned ráno, odpoeldne má být až 33 C, a po celodenní práci ve vyhřáté kanceláři se mi určitě bude jetšě v tom vedru běhat. Opět klasika, ze začátku to moc neběželo, což se po chvilce změnilo a v solidním tempu jsem spokojen doběhl domů :-).
Ve čtvrtek jsem na běh ráno nevstal, nějak se mi nechtělo, přes oběd jsem stihl něco odplavat a bylo to o něco lepší než v úterý, dvoustovky za cca 3:32 ( start v 3:45) to jsem ani nečekal. Odpoledne sjem chtěl jít běhat, počasí nic moc, pořád dešťové přeháňky a navíc jsem musel řešit nefungující klimatizaci v autě, velký nákup na dovolenou a domů jsem přijel až za tmy a to už z běhu nebylo nic :-).
V pátek jen krátké proběhnutí a projetí na kole a odpočívat na zítřejší závod :-).
V sobotu závod Sobáčovský triatlon 1,5-40-10 za 2:26:00.
V neděli odpočinek, a příprava na dovolenou :-).

Km Čas
Běh 26,81 2:10:35
Plavání 5,80 2:07:37
Kolo 110,07 3:40:57
Celkem 8:01:02

 





2 komentáře:

  1. Sakra já mám naběhaný za týden víc jak ty. To je cenný skalp:)))

    OdpovědětVymazat
  2. www.aboutuggshop.com ugg boots sale uk
    www.ukuggbootstore.com ugg boots uk
    www.ukuggbootoutlet.co.uk ugg boots sale uk
    www.uk-ugg-online.com ugg boots sale uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots sale uk
    www.ugg-uk-sales.com ugg boots sale uk
    www.classicuggbootshop-uk.com ugg boots sale uk
    www.uk-uggs-store.com Ugg boots uk
    www.uk-uggs-store.com ugg boots uk sale
    www.buyuggukshop.com ugg boots sale uk
    www.buy-ugg-shoes.com ugg boots uk
    www.sheepskinugguk.com ugg boots uk

    OdpovědětVymazat