10. dubna 2011

14. týden 4.4 - 10.4.2011

V tomto týdnu jsem odjel první stovku a o víkendu zvládl i závod.

V pondělí jsem byl po nedělním kole docela dolámanej a bylo to poznat i v bazéně. Už při rozplavu to bylo celkem trápení a po stovkách jsem toho měl dost. Na konci tréninku jsem byl rád, že lezu z vody, dost unaven. Ještě, že dnes už budu mít jen volno :-).
Úterní plavání bylo o něco lepší než včera :-). Jardovi včera nebylo dobře a dnes nebyl, ale to neznamenalo, že by se netrénovalo. Novas si nás vzal na povel a vymyslel moc pěkný hlavní motiv. Odpoledne jsem dal delší běh. Dlouho jsem nebyl v terénu, tak jsem to vzal přes Žebračku, za Vinarama do kopečků a zpět pře Žernavou domů. Trochu jsem se v terénu hledal, přece jen rovný asfalt je něco jinýho, ale zvládl sjem to celkem obstojně, i tempo bylo slušný :-).
Středeční plavecké motivy byly hodně výživné, pro mě navíc umocněné únavou ze včerejšího delšího běhu. A jelikož jsem nestíhal měl jsem to sólo a v závěrečném výplavu jsem už chytal křeče do lýtek :-(. A protože je potřeba najíždět kilometry vzal jsem si odpoledne dovolenou a vyjel. V plánu bylo ujet stovku. Vzal jsem to směr Lipník a pak po staré cestě do Olomouce, před Olomoucí na Lošov a už jsem byl na Kopečku. V této fázi kola jsem se docela trápil, po včerejším běhu mě docela bolely nohy a v kopcích jsem necítil žádnou sílu. Ale návratem na rovinu jsem se docela rozjel a po krátké zastávce v Lídlu ve Šternberku, kde jsem si musel koupit pití, protože oba bidony jsem už vypil, jsem s mírným větrem v zádech fičel už dcoela v pohodě. Jen musím příště nějak objed Olomouc, jelikož průjezd Olomoucí byl hodně zajímavý :-). Závěr už jsem odjel v pohodě a byla z toho letošní první stovka. Celkem spokojenost, hlavně s tím, že jsem nedojel úplně hotovej, ale s rezervou :-).
Čtvteční plavání bylo již opět s uzdraveným Jardou :-). Po rozplavu, pěkné padesátky, pak nějakej ten sprintík a záverečná stovka to byla teprve sranda, tolik vody jsem už dlouho nevypil :-). Odpoledne jsem musel s Fildou na plaveckou přípravku, takže jsem opět stihl už jen večer fotbal. Dnes jsem se nějak nemohl chytnout, nohám se nechtělo běhat, zapomněl jsem si dát něco na jídlo, takže jsem měl hlad a bylo nás málo, jen jeden na střídání, takže nebylo moc času na oddech. K tomu ještě prohra o gól, takže spokojenost na bodě mrazu což se projevilo i v návštěvě hospůdky, kde jsem dal dvě pivka a šel domů.
V pátek bylo na programu jen hodinové, ale za to rychlejší kolo. Nejdříve jsem musel zjistit, jak nám fouká, jelikož fouká jak prase tak, abych zpět jel s větrem v zádech :-). Proti větru jsem měl problémy se udržet na cestě a sotva jsme se ploužil, zato zpět to docela frčelo :-).
Sobota byla hodně zajímavá. V plánu byl běžěcký závod - Hranická dvacítka, ale měl jsem zvládnout i kolo, ale díky odpolední oslavě u bráchy jsem to musel zvládnout dopoledne. Takže do Hranic jsem jel na kole, naštěstí foukalo do zad a moc jsme se neunavil, odběhl jsme si závod, který se mi docela povedl a zpět jsem jel zase na kole a to byl bonbónek, po závodě nohy tuhý a celou cestu proti neskutečnému větru. Domů jsem dojel a měl jsem toho plný zuby.
neděli ráno bylo sice jasno, ale pěkná zima, ale včerejší oslava se moc nezvrtla a odpoledne už nebude čas- Ze začátku ještěani moc nefoukalo, ale s přibývajícím čase vítr opět začal sílit. Po včerejším závodě jsem měl ze začátku nohy tuhý, ale jel jsem jen rovinu. Nejhorší byl úsek z Kroměříže do Bedihoště, kde to bylo proti větru a to jsme se jen plazil, ještě že závěr byl s větrem v zádech jinak nevím, jak bych domů dojel :-).

Km Čas
Běh 37,30 3:10:14
Plavání 9,50 3:25:00
Kolo 277,66 10:31:29
Tělocvična 1:30:00
Celkem 18:36:43

1. Koukám, že opět velmi podařený týden! A ten závod - to gratuluji! Z přípravy takhle sřihnout dvacku a odjet domů na kole, to je super výkon:) Snad nám počasí vydrží a na tom kole to v Otrokovicích poletí :)

2. Super výkon, to je trochu přehnané. V běhu cítím, že mám velké rezervy....

3. Rezervy, ok, ale čas pořád je. Objem tam máš, já si myslím, že se budem ještě divit :) Vždyť intenzivní tréninky teprve budou :) Těším se na setkání :)

4. Na fotkách vypadáš jak kdybys zrovna vyběhl z baráku, pohoda a usměv a ne že běžíš dvacitku.Jinak taky blahopřeji - nezapoměn že máš min. 14 dni pauzičku , že byla rýmečka a virozka. čufa

5. To víš, to já jen když jsem viděl fotografa, jako že to je pohoda, ale jak zmizel tak hned byl úsměv pryč :-(.

6. Paráda, pohodový výkon. Těším se na tvůj výkon v Otrokovicích.
    Abych nezapomněl: vše nej k svátku.

7. Milane díky za přání :-). Na Otrokovice se také těším a na výkon jsem sám zvědav :-).