3. dubna 2011

13. týden 28.3 - 3.4.2011

I když s mírným nachlazením se mně podařilo celkem slušně odtrénovat.

V pondělí byl plavecký trénink pěkný mazec. Opět motýlkové šou, zakončené sprintíky, při kterých jsem už v závěru necítil ruce. Ale pozitivum je, že už se tak netrápím :-). V neděli jsem se díky posunutí času o hodinu míň vyspal, ale má to jednu výhodu, zase je déle světlo, čehož jsem využil a na hodinku po práci vyjel na kole. Mělo to být svižnější kolo. Jel jsem směr Tovačov, ze začátku proti mírnému větru a i když to podle průměru nevypadalo snažil jsme se jet svižně. Zpět už to bylo lepší, sice mi připadalo, že přestalo foukat, protože na průměr přes třicet jsem se docela nadřel :-).          
Úterní se mi nechtělo z pelechu, ale plavat jsem nakonec šel a udělal jsem dobře. Po krátkém rozplavu jsme dávali stovky v různých rychlostních kombinacích. A některé úseky trenér i měřil, takže jsem se dozvěděl, že už jsem schopen dát padesátku za 38,7 s. Odpoledne trenér naplánoval opět kolo. Bylo nádherné slunečné počasí, ale mírný větřík byl studený, raději jsem oblékl ještě teplé věci a udělal jsem dobře. Snažil jsem se jet svižněji a nebylo to vůbec špatný :-).    
Na středeční plavání jsem měl dilema jestli jít. Včera večer mě začalo lechtat v nose a přes se mi spustila rýmečka. Sice to není extra nemoc, ale hlavně je otravná. Naštěstí kapky do nosa zabraly a aspoň jsem mohl spát a ráno to nebylo nic drastického uvidím jak se to vybarví. Samotný trénink byl opět zajímavý s rychlými úseky, pomalu už se opět do toho dostávám a nebyla to už taková tragédie jako po nemoci :-). Po práci ještě rychlejší běh, na který se mi opět vůbec nechtělo, asi jsou ty středy nějak zakletý, nebo už se projevuje trochu únava. Ale bylo hezky a přece jen kvůli tomu, že se mi nechce nebulnu trénink. A jak už to tak bývá udělal jsem dobře, běželo se mi překvapivě dobře, nebylo to naplno, ale ani na pohodu, tak nějak svižněji a výsledné tempo něco málo přes pět minut na celkem nízkých tepech a jsem nečekal, o to více jsem byl potěšen a byl rád, že jsem běhat šel :-). Večer mě ještě potěšila výhra Třince nad Slávií v hokeji a mohl jsem jít spát :-).
Ve čtvrtek na bazéně jsem se trochu bál, byl jen Jarda, ten dnes neplaval a Eliška, která si plavala svoje :-). Rýma zatím stále ne a ne ustoupit, ale plavat se s tím dá :-). Po rozplavu jsem si dal deset stovek a frčel do práce :-). Odpoledne jsem byl s Fildou na závěrečném tréninku, takže dnes už jsem stihl jen večer fotbálek, losoloval jsem a vybral jsem si vítězný tým :-). Na pivko jsem si skočil, ale v rozumném stavu a hodině jsem šel domů.        
V pátek jsem měl běžet úseky, ale ráno mi nebylo vůbec dobře a přemýšlel jsem zda do toho jít a nebo raději zařadit volno a odpočinout si. Nerad ruším trénink, ale dnes jsem musel a raději doma odpočíval. Aspoň jsem klukům nachystal kola na sezónu.
V sobotu už mně bylo daleko líp, volno prospělo a v plánu bylo kolo, ale začalo pršet, tak jsem pomohl doma s úklidem atd. a počkal do poledne, zda se počasí neumoudří. Bohužel tomu tak nebylo, ale bez tréninku jsem nechtěl být, tak jsem šel aspoň běhat. Dal jsem si pět dvoukilometrových úseků, které jsem měl jít v pátek. Za mírného deště jsem šel na to a nebylo to vůbec jednoduché. První ještě šla, ale pak to byl čím dál větší boj, ale bojoval jsem statečně a v průměru byly skoro všechny stejně rychlé. Na závěr už jen výklus a mám to za sebou. Více takových úseků a bude to jen a jen lepší. A kupodivu se i počasí zlepšilo a začaly osychat cestu, zkusil jsem zavolat Martinovi H, zda nepojede na chvilku na kolo. Souhlasil a cestou jsem i dostihli Pavla Nováka. Pěkná, i když krátká vyjížďka, ale když vemu jaký bylo počasí v kolo venku jsem vůbec nevěřil.. 
V neděli opět společný výjezd s Martinem a ještě k nám přibyl další Martin (Doom) :-). Počasí i dnes ráno nic moc, ale nepršelo. Jeli jsme směr Holešov a pak směr Hadovna a jelikož chtěl Doom ještě zkusit Grapy, jely se i Grapy :-). Poprvé v kopcích a celkem to šlo, i když jsem měl jít spíše rovinu, samotnému se mi nechtělo, toš jsem se přidal. Dnes nastoupáno dobrých 1000 m, mně ale dalo zabrat a domů jsem dojel celkem hotovej :-).  Po obědě krátký odpočinek a pak jsem jel ještě se syny k Oseckému splavu a zpět, ale tohle už jsem si do deníčku nepsal :-)).
Km Čas
Běh 31,89 2:46:58
Plavání 9,80 3:30:00
Kolo 228,15 8:38:37
Tělocvična
1:30:00
Celkem
16:25:35

Březen, ještě ovlivněn nemocí už celkem šel :-). Zvládl jsem uběhnout 116,35 km za 10:40:09, odplaval 36,70 km za 13:30:00 a ujel na kole, rotopedu + spinning 399,67 km za 16:54:37 a ostatní sportovní aktivity 7:00:00.  Celkově to dělá 48:04:46.

2 komentáře:

  1. Ahoj Aleši! Nelze přehlédnout, že tvůj běžecký objem nebyl zatím moc vysoký. Nebude ti to chybět? Sice v Otrokovicích polezeš z vody možná mezi prvními, ale aby pak maraton nebyl za 7 hodin. Tak ať to běhá! Ríša

    OdpovědětVymazat
  2. Do ledna to ještě šlo, ale únor jsem byl nemocnej a březen první týden také a pak jsem se jen pomalu rozjížděl. Vím, že to není o.k, ale v dubnu s tím něco provedem :-).

    OdpovědětVymazat