27. března 2011

12. týden 21.3 - 27.3.2011

Celkem povedený týden :-))

V pondělí byl plavecký trénink už opět s Jardou. Pocitově se mi dnes plavalo daleko líp, než minulý týden, ruce bolely až ke konci tréninku a snad budu opět trochu i zrychlovat :-). Večer jsem si dal ještě hodinku běhu a udělal jsem moc dobře, že jsem se dobře oblékl, po západu slunce se rapidně ochladilo. Nebyla to dnes úplná rovina a ze začátku to moc neběželo.
Úterní plavání bylo velmi jednoduché na zapamatování, nejdříve motýl s kraulem a pak jen kraul. Po dlouhé době opravdu výživný trénink a ke konci už jsem toho měl dost. Odpoledne jsem vyjel na kole a tentokrát ne sám, ale s Pavlem Novákem, který se vrátil ze soustředění z Kanár. Konečně jsem na vlastní oči viděl jeho karbonového krasavce značky Wilier, moc pěkné kolo. Samotná vyjížďka se povedla ze začátku to bylo proti větru, ale díky pokecu to rychle uběhlo a pak fouklo do zad a to zase pěkně fičelo. Pak ještě krátká zastávka u Aldy Dedka a frčeli jsme domů. A byl jsem rád, jelikož už jsem dojížděl s pěkným hlaďákem.
Středeční plavání bylo hodně zajímavé, Jarda vymyslel moc pěkné motivy, které jsem ještě neplaval :-). A sice jsem opět okupoval poslední pozice, ale že to bylo po včerejším kole, tak to nebylo zas tak špatný :-). Po práci dnes pro změnu delší běh. Abych řekl pravdu, vůbec se mi nechtělo, z práce jsem byl nějakej znavenej a chvilku jsem i koketoval smyšlenkou, že nepůjdu vůbec, že to stejně bude stát za prd. Nakonec jsem, ale vyběhl a k mému překvapení se mi běželo dobře, žádné trápení jak před týdnem. Tepy celkem nízký a tempo na mě slušný, vydržet tak až do konce byl bych spokojen :-). Po otočce to pořád bylo v pohodě a stále jsem držel stejné tempo, ke konci jsem už nohy sice cítil, ale vydržel jsem a spokojen doběhl domů :-). Doma jsem ještě zařadil krátký strečink a protáhl mé ztuhlé svalstvo :-).
Kdo by ve čtvrtek ráno očekával bazén, tak ho trochu zklamu dnes byla změna a šel jsem běhat. V plánu měl být jen půlhodinový běh, ale za ta hodně rychlý. Po krátkém rozklusu a protažení jsem šel na to. Dlouho jsem nic rychlého neběžel a natěšen jsem vystartoval jak střela. Po chvilce mi bylo, ale jasný, že v tomto tempu nemám šanci a i když jsem nechtěl, zpomalil jsem. S přibývajícím časem začali nohy tuhnout a v závěr už jsem toho měl plný brejle a byl rád, že to mám za sebou. Říkal jsem si, to bylo ale trápení, ale po včerejším delším běhu co bych chtěl. Pak mě potěšilo zjištění, že cca 5,5 km jsem zvládl v průměrném tempu 4:37 min/km, tak to zas tak špatný není, takže spokojenost. Odpoledne jsem si vzal v práci dovolenou a šup na kolo. O víkendu má být škaredě tak ať něco venku zvládnu. Vzal jsem to směr Holešov a zdálo se mi, že skoro nefouká tak je jednou jak vyjedu. Za Holešovem jsem jel směr Žeranovice a Racková, kde jsem zapomněl odbočit a najednou jsem byl ve Zlíně, Což o to, trefit domů není problém, sic to přes ucpaný Zlín zrovna zábava nebyla, a navíc od Zlína až do Přerova pěkně foukalo a byl to pravý dotlamní vítr a pěkné trápení, ale tahle zajížďka měla za následek, že o proti plánu bylo kolo delší :-(.  Snad to nebude tolik vadit.  Ale asi to tak mělo být, protože když jsem projížděl Zlínem a zrovna stál na červené, na přilehlé parkoviště přijel Petr Vabroušek, toš jsme se pozdravili a já frčel dál :-). A aby toho nebylo málo, večer jsem si skočil ještě na fotbálek. Už jsem byl trochu unaven, ale naštěstí nás bylo dost na střídání. Ze začátku to bylo z naší strany tragédie a prohrávali jsme už 8:1, ale heroickým výkonem jsme to nakonec dotáhli na remízu. Na pivo jsem šel, ale dal jsem jen dvě a šel domů, už jsem byl unaven a navíc jsem manželce slíbil, že přijdu brzo :-).
V pátek jsem byl plavat odpoledne, plave se sice na šířku, ale aspoň je změna :-). Pak jsem ještě stihl hodinku na kole a večer ještě hokej. Kolo bylo taková časovka do Lipníka a zpět. Jako bývalý hokejista se s klukama co jsem hráli spolu, jednou do roka slezeme a na hodinku zahrajem. Půjčil jsem si výstroj a vyjel na led. Bylo nás dost, takže se hrálo na celé hřiště a byla to pěkná makačka, zpocenej a hotovej jsem lezl z ledu. Pak jsme zašli na pivko a tak jako po každé se to protáhlo a návrat byl až hodně pozdě :-).
A i díky tomu jsem v sobotu zařadil volno. Jednak jsem byl z pozdního návratu trochu zničen a i unaven z předchozích dvou dnů. Plánovaný běh bych asi nedal. A stejně jsem ráno musel s Fildou na trénink a odpoledne jsem jeli opět za tchánem do nemocnice a návrat byl až za tmy a to už se mi opravdu nechtělo.
V neděli ráno jsem jel naposledy s Fildou na zápas do Kroměříže. A poslední gól sezóny dal zrovna Filda a byl to gól vyrovnávající cca 20s před koncem :-). Po obědě jsem si chvilku odpočinul a pak za slunného počasí vyběhl. Vzal jsem to směr Čekyně, což znamenalo kopečky a většinou po lesních cestách. Po dlouhé době povedený delší běh :-).

Km Čas
Běh 55,69 5:07:01
Plavání 10,60 3:50:00
Kolo 160,35 6:12:23
Tělocvična +
hokej
2:30:00
Celkem 17:39:24

1. Aldamane, takových hodin, smekám, je vidět, že se daří pomalu natahovat tréninky a 160km je hodně pěkné číslo. Kolik je tak ideální týdenní kilometráž na kole, pokud to člověk chce v těch Otrokovicích zajet slušně?

2. Zaleží na tom co je u tebe \"slušně\". Já loni přes zimu sedlal jen rotoped, pak za duben a květen najel cca 2000 km, červen už jen 750 km. A v Otrokovicích jsem dal kolo za 6:02.

3. Ano, cokoliv kolem této hranice beru v Otrokovicích jako slušné, resp. super :) Nebo aspoň jsem slyšel, že trať kola není úplná rovina, že to není lehké... proto 6hod beru jako fajn výsledek na kole :)

4. a ještě jsem zapomněl na 3 otočky na jednom 30-ti km okruhu. Jezdí se takové téčko...

5. kolo v Otrokovicích není žádná zívačka. Je tam jeden kopeček v Kvasicích, ale i jinak se trať lehce vlní. Navíc většinou dost fouká, je vedro a místy nic moc asfalt :-)). Letos ale bude možná nová trať, tak bude třeba všechno jinak.

6. 2 jmaselnik: máme se tedy na co těšit? :) nečekal sem žádnej med, ale tohle zní fakt náročně :)

7. Jak píše ječmínek, trať to rozhodně není jednoduchá. Už loni se koketovalo o změně trasy, tak uvidíme. Ale kopec v Kvasicích by měl zůstat, jen by se nejel tolikrát :-).
    Uvidíme co nám pořadatel nového připraví, zatím na stránkách mlčí :-).

8. Jezdí se takové téčko... chudák Péťa Tongel, ale snad si to nebere osobně. :))

9. Šewy, máš recht. Cítím se nějak ojetej ;-))
    Téčko

10. Ale pan Téčko žije, já už myslel, že jsi přestal komunikovat se světem :-))).

11. Tak přezuj na letní gumy. ;))

12. no já hlavně doufám, že své ojetí zúročí pan T. na mamutovi a uvidíme se na Labuti!
    Což mi ostatně připomíná, že nějakej šewy kdesi v komentáři psal, jak uvažuje a pak ticho po pěšině, mluvka jeden.

13. Neboj zúročím. Už mám najeto svých prvních 100 jarních kilometrů v tomto roce a kolo v autorizovaném servisu. Takže není čeho se obávat
    :-)
    Nějaké ojetí mě rozhodně nemůže rozhodit ;-)
    Téčko

14. Jsem uvážlivý člověk, takže uvažuji neustále. :))