30. prosince 2007

Týden 24.12 - 30.12

Co se dá dělat, nachlazení z konce minulého týdne mě nechtělo jen tak opustit, a tak jsem až do středy běhat nešel. Pak už to bylo lepší a tak jsem to pomalu zkoušel,ale bolest kolene mně opět narušilo plány.

Pondělí 24.12. : volno. Štědrý den, stále jsem nachlazen a raději zůstávám doma, navíc jsem musel dopoledne se synem na pohotovost, začalo ho bolet ucho.
Úterý 25.12. : volno. V naší rodině je tradice, že na boží hod jdou chlapi ráno na pivo. Tradici jsem dodržel a i přes velmi malou nabídku otevřených hospůdek, jsme jednu našli, kde nám čepovali Plzničku, na obídek byla pečená krůta s rýží a odpoledne přišel na návštěvu kamarád, tak běh nepřipadal v úvahu, navíc stejně jsem ještě nachlazen.
Středa 26.12. : volno. už je mi vcelku dobře a uvažuji o výběhu, jenže dopoledne je návštěva u manželčiny babička a odpoledne návštěva u kamaráda, tak si říkám asi to tak má být ještě den počkám.
Čtvrtek 27.12. : regenerační běh 11,4 km za 1:03:12. Tak jsem se dočkal a mohl jsme vyběhnout. Už jsem se moc těšil. Byl to jen takový pohodový výklus průměrná TF 136, max TF 148. čekal jsem to horší, ale bylo to v pohodě.
Pátek 28.12. : měl to být delší výběh s Ječmínkem Máselníkem, ale po včerejším výkluse mě začalo večer bolet koleno. Ráno to bylo lepší, tak jsem to chtěl zkusit, ale po 1,0 km jsem musel otočit k domovu opravdu to nešlo. Takže jsem uběhl 2,0 km za 15:00
Sobota 29.12. : volno. Koleno je už lepší - nebolí, ale raději ho nechám v klidu a stále mažu Fastum gelem, hlavně ať jsem fit na silvestrovský běh.
Neděle 30.12. : regenerační běh 6,3 km 33:39. Chtěl jsem vyzkoušet koleno před silvestrovským během a drží, takže zítra hurá do toho :-).

 


Km Čas
Běh 19,71:51:51


Zhodnocení : Už jsem si na to zvykl, že konec roku je takový pohodový, už slyším Ječmínka jak píše, že se stále jen vymlouvám, ale co s tím mám dělat? Nemoc nechodí po horách, ale po lidech že. Ale abych řekl pravdu, už by to mohlo skončit a rád bych naběhl na klasický běžecký týden. Uvidíme, třeba v novém roku už to bude lepší.

5 komentářů:

  1. No je to slabý! Musíš se zlepšit:)))) A oprav si tam překlepy:))

    OdpovědětVymazat
  2. Opraveno, že budeš zrovna ty kritizovat to jsem si nemyslel :-).

    OdpovědětVymazat
  3. ha, a to jsi kromě nachlazení nevytáhl své oblíbené křeče do lýtek:-D. Na Silvestrovském jsi mi ale dal pěkně, takže ten výpadek Ti evidentně zase až tak moc neuškodil.

    OdpovědětVymazat
  4. Místo lýtek vytáhl přece koleno, že ho bolí:))))

    OdpovědětVymazat
  5. Křeče jsem dostal jen na konci přepáleného maratonu a pak jen při triatlonu, když jsem slezl z kola a vyběhl. V tréninku křeče nechytám neřádi.

    OdpovědětVymazat