14. října 2014

7.ročník Královského triatlonu

Své letošní závodění jsem zakončil v Majetíně. Cíl byl ve zdraví dokončit, jelikož v neděli jsme jeli na dovolenou :-).
Bylo opět nádherné počasí, rodina se slunila na místním koupališti, kde je zázemí celého závodu a dopoledne závodí ti nejmenší závodníci a já se tak motal všude. Kluci tentokrát nezávodili, Filda, ten si tak v Morkovicích sedřel patu od achilovky dolů, že nemohl obout ani botu a nemělo cenu před dovolenou něco riskovat a starší ten... raději ani nemluvit.
A jinak zase klasika, registrace, pokec, chystání věcí do depa, v Majetíně jsou dvě a pak se pomalu přesunout na start. Plave se v nedaleké štěrkovně. Sluníčko pěkně hřálo, to zas bude nádhera. Přesunul jsme se ke štěrkáči a trošku jsem se rozplaval. Včera jsme umísťovali bojky, tak jsem věděl, že vody moc není, ale lepší plavat než se bořit v bahně a mít pořezané nohy od škeblí. Bohužel někteří v závodě spíše chodili a tudíž bylo dost pořezaných. Čtrnáctá hodina se blížila, všichni na startu i já a šlo se na to. Start se mi celkem povedl a nemusel jsem se s nikým bít o místo, ale to je tak asi vše co bylo pozitivní. Vůbec se mi po zbytek závodu neplavalo dobře, zadýchaný a ruce jak z gumy.  Nějak jsem to přežil a šup do depa. To jsem měl celkem rychlý a jdeme se projet.

Na kole se hned od začátku jelo hodně svižně. Naštěstí jsem nejel sám a podařilo se mi vždy ve skupince udržet, hlavně při krátkém stoupání za Týnem. Cíl byl jasný udržet se skupinky za každou cenu, jelikož proti větru sám to bych umřel. Někoho jsme dojeli, někdo nás, no nakonec nás byla velmi slušná o více jak deseti lidech. Bohužel jak to tak bývá moc se nikomu nechtělo jet, já se sice střídat snažil, ale s tím co jsem měl odtrénováno, neměl jsem na to, být na špici delší dobu. Navíc, když se zpět do Týna jelo proti dosti silnému větru.  Naštěstí to začal trochu dirigoval Mira Pazdera, kterému to letos pěkně lítá a jelo se opět svižně. Kolo za mnou v průměrné rychlosti 36,4 km/h na mě moc slušný, depo jsem zvládl opět hodně rychle a jde se na běh.
Bohužel tím mé účinkování v popředí skončilo. V Majetíně se běží kolem zahrádek a 90% je to polní cestička, většinou plná drnů, což mému kolenu vůbec nesvědčí. Každá nerovnost, drn či výmol to byla opravdu chuťovka a každý takový došlap způsobil píchnutí v koleni a bohužel běžet v nějakém rozumném temp se nedalo. Naštěstí s tím jsem počítal, takže mě to, že se propadám startovním polem,  zase tak nerozhodilo a hlavně se soustředil, aby jsem doběhl do cíle v pořádku. To se povedlo ještě jsem si zaběhl pro polibek od manželky a v cíli jsem byl nakonec za 1:38:49. Celkově z toho byla 45 pozice z 163 závodníku a v kategorii 15 pozice z 47. Záznam z garmina  plavání, kolo, běh. Celkové výsledky zde.  
Rychle jsem doplnil tekutiny, osvěžení v bazénu, diskuze jak se komu dařilo, vyhlášení výsledků, chvilku jsme ještě poseděli, ale tentokrát opravdu jen chvilku, a jelo se domů, jelikož následovalo balení a hurá na dovolenou.
Samotný závod opět skvěle připraven, vše fungovalo jak mělo, po organizační stránce nebylo co vytknout. A to že se pár lidí ve vodě pořezalo od škeblí, to už pořadatel zařídit nemůže, kdyby se nechodilo, ale plavalo, což se dalo po celé trase, tak se to nestane. Nové umístění depa také krok k lepšímu. Fakt povedený závod. Já jsem spokojen s tím, že jsem dokončil ve zdraví. Plavání pocitově hrozné, ale podle loňska o 20s pomalejší. S kolem velká spokojenost oproti loňsku o více jak 2 minuty rychlejší.  A běh, jak to šlo, tak jsem běžel a ono to nešlo, kdybych zaběhl jak loni, tak jsem mohl být v kategorii hodně vysoko,  ale na kdyby se nehraje... 

Žádné komentáře:

Okomentovat