21. července 2014

16. ročník Morkovského chlapa

A mám za sebou další letošní závod. Morkovský chlap je takový lidový triatlon a vzhledem k vzdálenostem 200 m plavání, 20 km na kolech a 5 km běhu si ho opravdu může vyzkoušet každý. I proto bylo letos na startu neskutečných 257 startujících.

Před závodem byla domluva v týmu jasná, jelikož byla domluvena společná rozplavba, po plavání se počkáme na kole a pojedeme ve skupině, až do Litenčic, kde následuje  docela náročné stoupání na Kleštěnec a pak už bude záležet jak kdo se bude cítit :-). Já byl ještě domluven s Václavem  Klakůrkou, že půjdeme i běh společně. Žena byla v práci tak jsem jel s klukama sám, jen jsem nabral ještě i Dana s klukem, který se staral o zázemí a hlídání :-). Registrace proběhla bez problému, a jelikož  jsem byli přítomni jako první, zabrali jsme strategické místo u bazénu i pro další členy týmu. Pak už jen takové motání se kolem, nachystání si věcí v depu a blížila se naše rozplavba :-). Při řazení se  na start, zjišťuji, že při registraci ( registroval jsem i Václava ) jsem nám prohodil čísla :-), další důvod pro Václava,  aby doběhl se mnou :-). Plave se v 50 m bazénu, někteří z vody, já do vody skáči, bohužel se mi dostává do brýlí vody, takže prvních sto metrů nic nevidí, což ale na výkon vliv nemá, na otočce vody vyleji a plavu dál a nakonec z vody lezu na třetí pozici :-). 
V depu mi to trvá déle, takže na kolo vyrážím kousek za Václavem a Aldou Dedkem. V prvním stoupání se dodržela taktika, teda kromě Čufy :-), sjeli jsme se a za dohledu Aldy se jelo v podstatě společně až do Litenčic. Takhle mi to vyhovovalo, střídání ušetří docela dost sil a v kopcích mi to zatím ještě moc nejede, takže jsem stoupání na Kleštěnec zvládl docela obstojně, na vrcholu jsme počkali ještě na Witolda a do Morkovic přijeli zároveň Václavem Aldou a Witoldem. 
 
Depo zvládám celkem rychle a společně s Václavem, Witold běžel kousek za náma, jsme vyrazili na běh. Od Oseka se běh zase o něco zlepšil, z kopce to sice pořád ještě není ono, ale rovina a stoupání mi už skoro vůbec nevadí. Václav se přizpůsobil mému tempu a celý běh jsme odběhli společně. Sice bylo vedro, ale mně to nějak extra nevadilo, snažil jsem se běžet co jen koleno a plíce dovolí a nakonec z toho bylo průměrné tempo 5:09 min/km, což je super, tak rychle jsem letos ještě neběžel a koleno po závodě v rámci možností v pohodě :-). Cíl jsme s Václavem protli společně v čase 1:08:54, umístění není pro mě důležité, ale pro statistiky z toho byla 66 pozice z 257 závodníku a v kategorii 13 pozice z 57. Záznam z garmina  plavání, kolo,  běh. Celkové výsledky zde.
Po závodě jsme se už jen občerstvili ioňťákem a melounem, schladili se v bazénu, dali výborný guláš a následovala volná zábava :-). Závod byl opět dobře zorganizován, vše fungovalo jak mělo, tradičně dobrá nálada a vše fungovalo jak mělo. Kdo by si chtěl triatlon vyzkoušet tak ať zajede do Morkovic, ideální závod :-). Já jsem se svým výkonem maximálně spokojen, plavání sice pomalejší než loni, ale jen o 9 s, kolo pomalejší o cca 1:30, což také není vůbec špatný a hlavně zvládnutý tak, že jsem mohl běžet v tempu, v které jsem ani nedoufal :-). A co je nejdůležitější, koleno po závodě v pohodě :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat