1. března 2013

Únor 2013

A mám další měsíc trénování za sebou. Třetí únorový týden byly u nás jarní prázdniny, což mi vyhovovalo zařadil jsem volnější týden. No volnější, tréninkově jo, ale byla jiná práce, takže zas tak moc jsem si neodpočinul :-).

Po rekordním plaveckém týdnu na konci ledna, měl být další spíše odpočinkový, no nevím mě tak nepřipadal, a to jsem stihl jen tři tréninky. Další týden už jsem zase přidal a jelikož sem věděl, že další týden budou jarní prázdniny a palvat se nebude snažil jsem se odplavat co nejvíc šlo. O jarních prázdninách čas na plavání moc nebyl a když jsem se ve středu dostal na bazén zkusil jsem si odplavat na čas 1500m.  I když jsme se necítil extra dobře, při rozplavu to vůbec nešlo a lehce mě bolelo rameno, dal jsem to za 26:00 min. (8:40, 8:50, 8:30).  Což je na mě super čas, za osobákem jsem sice zaostal o 12 s, ale když si vzpomenu na začátek podzimu, jak jsem se trápil, jsem spokojen. Bohužel jsem si při posilování něco udělal z ramenem a bolelo to tak, že jsem musel zařadit klid a mazal rameno mastičkou. Po týdenním klidu se naštěstí rameno zlepšilo, zkoušku ve vodě vydrželo tak snad zase něco v březnu naplavu :-).
Běžecky, co se týká objemu si nemůžu stěžovat, tolik kilometrů jsem už dlouho v únoru nenaběhal. Interval jsem zařadil jen jeden, bohužel více nedovolil terén a pár rychlejších běhu, ale opět jen co terén dovolil. Ale i tak se mně pocitově běhá dobře. Snad už je pomalu zima pryč a podaří se mi i postupně zrychlovat :-).
Co se týká kola nic nového, venku se dát nedalo, takže až na jednu výjimku jsem vše odjel na spinningu.
A do toho jsem opět ještě zařadil fotbálek a posilovací trénink  move-it. Opět to celkem odsýpalo a podařilo se celkem slušně odtrénovat. Už by se, ale mohlo oteplit, přestat sněžit abych si na kole mohl zajezdil venku, no uvidíme jaký březen bude :-).  A jelikož to docela dobře jde a zatím nepředpokládám, že bych musel trénování, nějak razantně omezit, závazně se zúčastním, pokud zdraví dovolí Czechmana a Moraviamana :-).            

V únoru jsem zvládl uběhnout 204,13 km za 18:23:33, odplaval 37,90 km za 13:15:00 a ujel na trenažéru a spinningu 262,50 km za 11:30:00, posilovna 3:00:00, fotbal 4:30:00, Celkově to dělá 50:38:34.

1 komentář:

  1. jak na kolo venku se stále nedalo? Naopak, venku se stále dalo :-D. Ale dobrý, hodin jak máku. Dokonce i já mám míň :-D

    OdpovědětVymazat