28. srpna 2011

31. týden 22.8 - 28.8.2011

Celý týden bylo tropické počasí, ještě že to byl "ladící" týden před sobotním závodem :-).

V pondělí jsem si jen zaplaval, měl jsem dovolenou a byl jsem s klukama na bazéně. V úterý jsem byl opět na bazéně, ale jen jsem se tak pomotal mezi lidima :-(. Po návratu domů jsem sedl na kolo a jel se projet. V tom horku to moc zábava nebyla, snad se na sobotu počasí umoudří :-). Ve středu jsem byl opět na bazéně, co také s klukama v tom horku dělat jinýho. Domů jsem přišel, ale tak zničený, že už jsem běhat nešel a nechal jsem to na ráno. Ve čtvrtek ráno se mi sice vůbec nechtělo vstávat, ale nakonec jsem šel a bylo z toho takové příjemné proběhnutí. V pátek už jsem se jel jen tak "zahřát" v tom horku na kole a proběhnout před závodem a pak chystal věci na zítra. Sobota 9.ročník 1/2 ironman Pilman za 5:23:05. V neděli jsem se chtěl jít proběhnout, nebo aspoň projet na kole, ale po sobotním závodě mě bolelo dost koleno, z vnější strany v místech, kde se koleno ohýbá, tak jsem si raději nařídil klid a odpočíval :-).

  Km Čas
Běh 32,80 2:40:36
Plavání 4,10 1:26:04
Kolo 152,65 5:13:15
Celkem 9:19:55

 

1 komentář:

  1. www.aboutuggshop.com ugg boots sale uk
    www.ukuggbootstore.com ugg boots uk
    www.ukuggbootoutlet.co.uk ugg boots sale uk
    www.uk-ugg-online.com ugg boots sale uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots sale uk
    www.ugg-uk-sales.com ugg boots sale uk
    www.classicuggbootshop-uk.com ugg boots sale uk
    www.uk-uggs-store.com Ugg boots uk
    www.uk-uggs-store.com ugg boots uk sale
    www.buyuggukshop.com ugg boots sale uk
    www.buy-ugg-shoes.com ugg boots uk
    www.sheepskinugguk.com ugg boots uk

    OdpovědětVymazat