26. června 2011

25. týden 20.6 - 26.6.2011

Ladící týden před vrcholem sezóny :-)

V pondělí  už byl i trenér, ale jinak se na docházce nic nezměnilo :-). Po rozplavu jsem dal osm stopadesátek, výplav a a měl jsem to za sebou :-). Zbytek dne už bylo volno.
V úterý  byl jen trenér a divil se co tu dělám, neřekl abych nechodil, tak jsem přišel :-). Po rozplavu, svižnější padesátky a je splněno :-). Odpoledne krátké kolo. Ale byla to loterie, kdy vyjet. Počasí nic moc, pořád poprchalo, občas větší přeháňka. Ale já to vychytal na 100%, vyjel jsem, i když byly cesty ještě mokré, ale dalo se jet. Ani rychlá, ale ani pomalá projížďka, jelo se mi dobře a vyšlo to ještě líp, domů jsem dojel za sucha,ale než jsem vyšel do bytu, prohnala se vydatná přeháňka :-).
Ve středu jsem si vzal sebou na bazén neopren a hned na úvod, jsem si dal čtyřstovku. Nebylo to ono, bez rozplavu jsem byl po stovce zadýchaný a moc to neplavalo, ale to v závodě také nebudu, až v závěru se to trochu zlomilo :-). Ještě jsem si vyzkoušel po padesátce a za běhu vyslíkání z neoprenu a to už mi jde docela dobře :-). Zbytek tréninku už jen vyplavání. Večerní proběhnutí docela dobrým až na to vedro, snad takové v sobotu nebude :-).
Ve čtvrtek jsem nedělal nic. Měl jsem nějaké vyřizování takže bych stejně nic nestihl.
V pátek ráno jsem si šel zaplavat. Ale opravdu jen zaplavat,  jen se tak na pohodu. Odpoledne ještě krátké kolo a po něm krátký běh, jen aby si tělo připomnělo jaký to je a vydal jsem se zaregistrovat do Otrokovic.
V sobotu závod Moraviaman 2011  za 10:33:32
A v neděli jsem nedělal nic :-). Jen jsme se byli celá rodina na kolech projet do Oseka a zpět :-).

Km Čas
Běh 54,08 4:47:48
Plavání 9,30 3:15:22
Kolo 229,97 7:12:34
Celkem 15:45:44

1. Aldo, jak používáš při závodě Garmina? Máš ho na Multisport mode (kde ale hrozí nechtěné zmáčknutí a z plavání je pak kolo) nebo ručně přepínáš sporty? A když třeba plavu, dám Stop, pak přepnu na kolo a dám Start, je to pak v kuse nebo rozdělené? Díky. Nedá mi to spát. :-)

Dnes jsem zkoušel ten Swim mode a nic moc. :)

2. Dej si tam i depa a když to nechtěně odmáčkneš, tak holt máš delší depo, ale kolo si pak odmáčkneš dobře.

3. Po stálém zkoušení a experimentování na závod si Multrisport nedávám vůbec a vše mám v modu \"běh\". Při plavání to stejně měří blbě, takže si dám jen jedno okno s časem ať případně pěkně vidím za kolik plavu. Po výlezu z vody, pokud si vzpomenu odmáčku čas tlačítkem \"lap\" a po výběhu z depa jak sednu na kolo dám také \"lap\". Po kole se také pokusím odmáčknout okruh, depo a na běhu dělám to samé :-).

Tady je Moraviaman 2011 http://connect.garmin.com...4856958
    a v tabulce \"kola\" vidíš kolikrát jsem to odmáčknul. Poprvé to bylo, jak jsem lezl těsně z vody, pak na koberci před depem pak po depu, to už jsem seděl na kole, čas kola, pak depo po kole a následně každý okruh běhu :-).
    Vše mám v modu běh, jelikož na kolem mám cyklokompuetr a sledování rychlosti a vzdálenosti mi bohatě stačí a na běhu sleduji čas a aktuální tempo, případně průměrné tempo a z toho už poznám zda je to pomalu nebo rychle :-).
    Jelikož závody podle tepů nejezdím vůbec, tento údaj skoro vůbec nesleduji, už tak nějak vím co je na mě moc rychlé a co pomalé a podle toho se řídím a zatím letošní závody dopadly velmi dobře :-).
    Takže jedno okno nemám rozdělené vůbec tam je jen čas, ale další už jo na 4 okýnka v každém něco hlásí, takže není problém tam hodit tep, průměrný tep, tep úseku a další hodnoty :-).

4. No právě o toho multisportu nemáš pak jednotlivá kola kola nebo běhu. No teď o víkednu je to krátký, tak to zkusím a pak uvidím. Na záznam z Moraviamana jsem právě koukal a líbil se mi. Jen to plavání do kopce vám nezávidím. :-)

5. Tak jsem ještě proslídil Garmin forum a jde to udělat tak, že si pro kolo i běh nastavíš AutoLap. Na kolo třeba po 30km a na běh po 5. A je to vyřešené. Jde použít Multisport i menší úseky v rámci jednotlivých disciplín.

6. Jasan to jde také :-) Garmin je šikovné zařízení a poskytuje hodně možností nasatavení, aby vyhovovalo kde komu :-). Jen to plavání to měří blbě :-(.
    Já to zas tak neřeším, vyběhnu z depa a mačkám \"lap\" jestli to je přesně nebo kousek dál to už nehraje roli :-). A na okruhové trati opět lap dle mé potřeby buď i kolo a nebo jen běh :-).

7. www.aboutuggshop.com ugg boots sale uk
    www.ukuggbootstore.com ugg boots uk
    www.ukuggbootoutlet.co.uk ugg boots sale uk
    www.uk-ugg-online.com ugg boots sale uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots sale uk
    www.ugg-uk-sales.com ugg boots sale uk
    www.classicuggbootshop-uk.com ugg boots sale uk
    www.uk-uggs-store.com Ugg boots uk
    www.uk-uggs-store.com ugg boots uk sale
    www.buyuggukshop.com ugg boots sale uk