10. října 2010

40. týden 4.10 - 10.10.2010

Díky nachlazení, to byl týden bez tréninku :-(.

Tento týden jsem toho moc nepředvedl. Od pondělka jsem bojoval s nachlazením a až ve středu se začal stav zlepšovat :-).
A proto jsem mohl ve čtvrtek večer zajít na fotbálek do tělocvičny. Zahajujeme sezónu a na první se přijí prostě musí :-). Zase příjemná atmosféra, super jsem si zahrál, i když prohrál. Po fotbálku ještě pivečko, byl i panáček, ale v rozumném stavu jsem se dostavil domů. V pátek mě po fotbálku docela bolí nohy :-). Odpoledne jsem byl s klukama venku, ale žádnou sportovní aktivitu už jsem nevyvíjel :-). Teda jestli se nepočítá hraní fotbálku s pětiletýma klukama :-). Večer byla taková akcička s rodiči a trenéry hokeje, která se trochu protáhla, což mělo za následek, že jsem v sobotu ráno na běh nevstal a celý den jsem odpočíval :-). Neděle byla hokejová, v devět se vyjíždělo směr Jihlava a návrat byl až v osm večer, takže zase nic. Prohráli jsme 5:3, a i když výkon byl hroznej máme aspoň asistenci na třetím gólu :-).       

  Km Čas
Běh 0,0 0:00:00
Plavání 0,0 0:00:00
Kolo 0,0 0:00:00
Tělocvična   1:30:00 
Celkem   1:30:00

 

1 komentář:

  1. Sice je nejvyšší čas začít s přípravou na novou sezonu, ale Tvůj tréninkový plán je mi nějak bližší. Mám to dost podobné, musíme to zlepšit!!!
    petrhal

    OdpovědětVymazat