23. srpna 2010

33. týden 16.8 - 22.8.2010

Trošku sjem něco dělal, ale v závěru týdne jsem opět onemocněl :-(.

Plán na tento týden byl následující :

opět bez plánu na co taky :-).

Pondělí 16.8. Volno. Po dlouhé době v práci, to je zase mazec, po návratu domů se mi opravdu nic dělat nechtělo. Navíc po sobotě bolí nohy pořád jako čert a naražená žebra to samé.    
Úterý 17.8. : Volno. Dnes jsem měl v plánu vyjet na kole, ale po příchodu domů z práce začalo pršet a přestalo až večer, takže zase nic :-(.
Středa 18.8. : Souvislý běh 12,52 km  za 1:17:02. Ráno jsem byl domluven opět s Pavlem a měl se přidat i druhý Pavel, ale ten po návratu z dovolené ještě není zvyklý tak brzo vstávat takže nedorazil. Tyhle společné běhy mě baví, nemusím se nikde honit, navíc já bych stejně nějaké rychlé úseky nedal, naražená žebra mě při nádechu to dost omezujeí, ach jo :-(.  Pavlovi to běží čím dál tím lépe, takže i rychlost běhu se zvyšuje :-). Celkově byla průměrná TF 125 a max. byla 138 a průměrné tempo 6:15 min/km. 
Čtvrtek 19.8.Regenerační běh  8,07 km  za 50:37. Večer jsem vyběhl s bráchou. Žebra stále bolí a nějak zvlášť se to nezlepšuje, takže zvládnu jen pomalý běh, což s bráchou není problém :-). Jsem zvědav, jak zvládnu v sobotu Bandatlon :-(. Celkově byla průměrná TF 126 a max. byla 156 a průměrné tempo 6:14 min/km.
Pátek 20.8. : Kolo 87,56 km za 3:21:10. Původně to měl být pohodový výjezd s Pavlem Novákem, ale přidal se i Klakec a z pohodové vyjížďky byl boj o přežití. Už ve stoupání za Lhotou mi ujeli, pak až do Bystřice je to pořád nahoru dolů, to jsem tak tak stíhal a pak hurá na Tesák, hned v prvním prudším stoupání jsem jel osamocen, a nakonec jsme to vyjel za 23:40 což není na mě tak špatný, ale aniž bych stačil vydechnout už jsem valili dál, směr Rajnochovice, kde jsem odbočiy na Foncky, kde na vrcholu jsem toho měl opravdu plný zuby. Už se jelo sice domů, ale kluci to vzali ještě přes Hradčany, prý je to kratší, ha ha, já už se odpojil a přes Domaželice se doplazil domů. U domu na zahrádce seděl brácha u piva, které jsem mu s chutí vypil a hned šel pro druhé, které jsem také lupl snad na 2x, což asi nebylo zrovna rozumné jak se později ukázalo :-(. Celkově byla průměrná TF 137 a max. byla 170, průměrná kadence 84, nastoupané metry 1007 m a průměrná rychlost 26,1 km/h.
Sobota 21.8.
: Souvislý běh 12,55 km za 1:17:31. Po včerejším kole, jsem byl docela dolámanej, ale věřil jsem, že běh mě trochu nakopne, jdu opět s Pavlem Lančem a slíbil účast i brácha a Pavel Novák, který jako už jednou, opět nedorazil. Běh jsem zvládl, ale nějak mě začalo lehce bolet v krku. Celkově byla průměrná TF 129 a max. byla 138 a průměrné tempo 6:10 min/km.
A to jsem se odpoledne ještě zůčastnil netradičně tradičního závodu Baldatlon. Pořádá to kámoš a je to takový krátký sprinttriatlon. Plavání bylo v Bečvě cca 200 m a plavat se moc nedalo, spíše se běželo, anebo se vzdálenost zdolávala přískoky :-). Na kolo jsem sedal v popředí a po chvilce jsme jeli ve čtyřech, bohužel spolupracovali jsem jen dva, kupodivu mi to na kole po včerejšku docela jelo a byl tu běh a tu už byl problém, vůbec mi to neběželo, ztuhlý lýtka nedovolila rychlejší běh, do otočky, cca 2 km jsem to nějak doklusal a zde jsem využil možnosti zlepšit si svůj čas, to asi nikde jinde nejde a dal si dva panáčky vodky. Tato krátká přestávka mně pomohla, lýtka se sklidnila a už šlo aspoň trochu běžet, bohužel nikdo předemnou ani za mnou. Do cíle jsem doběhl asi 9 v čase 47:03, ale v kategorii druhý :-). Po závodě následovalo pivenko, gulášek a velmi přátelská atmosféra. Cítil jsem se v pohodě, takže sjem počítal s tím, že už budu fit. Tentokrát jsem nebyl až do konce, jelikož jsem byl s klukama a syn jel v neděli na trunaj do Rožnova a museli jsem v pět vstávat. Takže alkoholu bylo opravdu přiměřně.
Neděle 22.8. : Volno. Bohužel v noci se stav změnil a začalo mně býti hůře, ale ještě ne tolik, abych do Rožnova nemohl jet. Bohužel zhoršování stavu pokračovalo a v krku už mě opět bolelo tak, že jsem nemohl ani polykat a i kdyý bylo teplo já musel být oblečen jak jsem se třásl. S vypětím všech sil jsem to přečkal, ale dlouho jsem se domů a hlavně do postele tak netešil.       

 KmČas
Běh36,703:43:53
Plavání0,20:04:30
Kolo101,563:45:21
Celkem 7:33:44

Zhodnocení : Už to vypadalo docela nadějně, bohužel nemoc mě opět vrátí na začátek. V pondělí jsem vyfasoval antibiotika na 10 dní, takže letošní triatlonová sezóna je za mnou a já se teď budu snažit pořádně se vykurýrovat, abych se mohl pustit do přípravy nové :-).

 

2 komentáře:

  1. no jo, tomu se říká opatrný rozjezd.....

    OdpovědětVymazat
  2. Rozjížděl jsem se od začátku srpna, a řekl bych opatrně, teď už to mělo být vše o.k. a nakonec jsem z toho k.o. :-(

    OdpovědětVymazat