25. dubna 2010

16. týden 19.4 - 25.4.2010

Tentokrát tu máme odpočinkový týden, zakončený dobře zvládnutým sobotním závodem.

Plán na tento týden byl následující :

po- volno
ut- P- co Jarda vymyslí 
     B -volny klus 14km ( VOLNY!!!!!!!)
st- P: co Jarda vymyslí 
     C: kolo venku 2h volne
ct-  volno
Pa- P: co Jarda vymyslí 
     B: 3R, 500m svizne, V2
so- závod 1/2maraton
ne- C: vykmih 2h volne

Pondělí 19.4.
volno.  Opravdu jsem nic nedělal, sice jsem se ráno probudil, ale zůstal jsem v posteli a na bazén nešel a po práci jsem hlídal kluky, takže stejně nebyl ani na nějaké sportování čas. Ale není to špatné si občas tak zalenošit :-).  
Úterý 20.4. : Plavání 2,2 km za 50:00 min. Dnes už jsem byl opět ráno na bazéně :-). Rozplav 2x polohovkou, delfínem už zvládnu padesátku :-), pak nějaké kraulové ruce a nohy a rychlé padesátky :-).    
Souvislý běh 14,61 km za 1:23:33. Vyběhl jsem až navečer, dřív to nešlo a po dvou kilometech začlo pršet, tak jsem si řekl, že se schovám v Žebračce, pod stromy, a nebylo to úplně dobrá volba, než jsem do Žebračky doběhl, byl jsem mokrý a v Žebračce bahna takže k tomu ještě jako čuně,. Po opuštění Žebračky, pršet přestalo a zbytek běhu jsem absolvoval už po asfaltu. Snad to bylo volné, tak jak trenér napsal :-).  Celkově byla průměrná TF 125 a max. byla 134 a průměrné tempo 5:43 min/km.
Středa 21.4.Plavání 3,7 km za 1:20:00 min. Dnes to bylo zajímavé, dlouho jsem si tak nohama nazakopal jako dnes :-). 
Kolo 54,40 km za 2:04:12. Opět sjem si vzal dovolenou, stejně jsem musel ještě něco vyřídit. Počasi sice nevypadalo nějak dobře, sice nefoukalo, ale bylo zataženo. Ale co neprší, takže jsem vyjel. Vzal jsem o směr Břest a Kromeříž a jelo to celkem slušně, jsem si říkal, že by se projevily naježděné kilometr ? Omyl, ono se nám pěkně rozfoukalo a bylo to s větrem v zádech, což jsme zjistil, hned jak jsem to otočil směr Chropyně. Studený vítr čím dál tím více sílil takže to byl, až do Brodku, opět takový menší boj. Z Brodku naštěstí fouklo z boku do zad, takže už se jelo lehčeji. Celkově byla průměrná TF 117 a max. byla 136, průměrná kadence 81 a průměrná rychlost 26,3 km/h.
Čtvrtek 22.4.Plavání 2,1 km za 50:00 min. Mělo být sice volno, ale v pátek nebude na nic čas, takže bdue stejně volno, tak jsem ráno skončil na bazén. Nebylo to špatný, dnes trénink vedl Jardův svěřenec :-). Super na plaveckém tréninku s plavcema je to, že to nikdy není stejný a dá se vymýšlet tolik kombinací, že to nikdy není nuda :-).
Tělocvična. Od října do dubna chodím pravidelně na fotbálek do tělocvičny od 18:30 do 20:00. Dnes to je naposledy, je to sice i příští týden, ale to nemůžu :-). Na konci už jsem toho měl plné zuby. A po fotbálku, je potřeba doplnit tekutiny v hospůdce, ale dnes jen na chvilku, v sobotu je závod, takže je potřeba být brzo doma :-). 
Pátek 23.4. : Běh 6,82 km za 38:02. Původně jsem chtěl mít volno, ale trenér doporučil, abych se šel před sobotním závodem trochu rozklusat, tak jsem šel :-). Celkově byla průměrná TF 125 a max. byla 151 a průměrné tempo 5:35 min/km.
Sobota 24.4. : závod 12. ročník Hanáckého půlmaratonu 21,1 km za 1:35:17. Celkově byla průměrná TF 154 a TFmax. byla 167 a průměrné tempo 4:31 min/km. Více zde.
Neděle 25.4.Kolo 52,96 km za 1:59:21. Po sobotním závodu a večerním plesání, které jsme ukončili příchodem domů v 2:30 a to jen díky manželce, která v těchto situacích má více rozumu než já, který musí být všude až do konce a odcházet poslední, se mi ráno vstávalo v mezích normy a mohl jsem vyjet. Teplé počasí, ale zase hnus větr, takže nejprve jsem se trápil proti větru a pak frčel domů :-). Celkově byla průměrná TF 117 a max. byla 132, průměrná kadence 80 a průměrná rychlost 26,6 km/h.      

 KmČas
Běh42,533:36:52
Plavání8,003:00:00
Kolo107,364:03:33
Tělocvična 1:30:00
Celkem 12:10:25

Zhodnocení : Po dlouhé době odpočinkový týden, byl potřeba koncem minulého týdne jsem toho už měl plné zuby :-). A bylo to dobře naplánováno vzhledem k víkendovému závodu, který se povedl a po dlouhé době jsem si zlepšil osobák na běžeckých tratí :-).

4 komentáře:

  1. Když odpočinkový týden, tak i my odpočíváme a nekomentujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skoro to tak vypadá, jako by po předchozích vášnivých diskuzích všichni nabírali síly. Zřejmě je potřeba vyhodit nějaké chytlavé téma. Na Tvé bušení už si všichni zvykli. Počkej, až vylezeš se svým novým časem v testu. A to si musím posypat hlavu popelem. Já tvrdil, že se dostaneš pod 27, a ejhle už je to o dost lepší.

    OdpovědětVymazat
  3. S takovým tréninkem bude za chvíli šlapat na paty Ironpepovi, jen by to chtělo trošku upgradovat Aldamanova oceláčka. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ha Ha Ha, k tréninku ironpepy mám hooooooodně daleko.
    O upgradu kola uvažuji, ale zatím se to doma nepotkalo s porozumněním :-(.

    OdpovědětVymazat