17. ledna 2010

2. týden 11.1 - 17.1.2010

Tento týden byl plavecky docela výživný se závěrečným osobáčkem :-).

Plán na tento týden byl následující :
po-P: 200rozpl, 4x50KN, 7x200m / start 4', 200vypl
ut- P: 200rozpl, 500tcv, 20x50m / start 1', 200vypl
     B: klus 10km volne
st- P: 100rozpl, 300tcv, 3x500m / mezi 1', 100vypl
     C: trenazer 60'
ct- : 200rozpl, 800m za 16'+700m za 13:45'+600m za 11:35/mezi 50 prsa , 100vypl
pa- volno
so- závod
ne- trenazer 60'

Pondělí 11.1..: Plavání 3,0 km za 1:20. Rozplav 200m 3:40, 4x50KN (1:27, 1:30, 1:28, 1:35 ), 10x200m / start 4', 100m volně, 200m za 3:47, 300m výplav. Tak tu máme další týden, trochu jsem si hned první plavání trochu upravil, jelikož bylo dost času. Ze začátku jsem byl nějakej tuhej, holt nejsem na manuální práci zvyklej :-). Ale i tak, kraul nohy na mě dobrý a hurá na dvoustovky. Ze začátku ještě nikdo v bazénu a časy kolem 3:40, pak se začali plantat lidi tak to bylo o něco málo více a poseldní dvě už jsem toho měl dost, ale pod čtyři minuty to bylo :-). Dal jsme pomalou stovku a na zkoušku ještě jednu rychlou dvoustovku taky pod čtyři dobrý :-). Pak už jen výplav a dnes hotovo :-).           
Úterý 12.1. : Plavání 2,0 km za 50:00 min. Rozplav 200m za 3:38, 500m tcv ( 300m - 50 m záběr jednou rukou druhá natažena, 100 m kraul ruce, 100 m dobíhaný kraul) , 20x50m / start 1' ( všechny za 50s ), 300m výplav. Tak dnes to bylo pro mě maso. Rozplav celkem šel, ale po tcv jsem cítil únavu a to jsem měl poprvé padesátky zvládnout pod minutu. První půlka šla ještě docela dobře, ale s přibývajícími metry rostla únava, ramena a ruce začali vadnout, měl jsem toho plný zuby, takže závěr už byl s vypětím všech sil, ale podařilo se mi všechny odplavat za 50 s. Výplav už byl opravdu pomalý ono to taky jinak už nešlo :-).     
Běh 10,37 km  za 1:00:23. Tak jsem po týdnu vyběhl. No vyběhl, jestli se tomu vlastně dáříkat běh, op zmrzlém sněhu jsem spíš klusal a dával pozor abych si nic neudělal, kotníky i kolena dostali solidně zabrat, ale ve zdraví jsem to přežil, nic zlomeného :-). Celkově byla průměrná TF 127 a max. byla 139 a průměrné tempo 5:49 min/km.  
Středa 13.1.Plavání 3,2 km za 1:20. Rozplav 200m, 800m za 16'(15:49) + 700 m za 13:45(13:36) + 600 za 11:35(11:24)/ mezi 50 m prsa, 100m volně, 500m za 9:49, 200m výplav. Musel jsem z časových důvodů čtvrtek vyměnit za středu :-). Rozplav jsem si zapomněl stopnout, ale to není nic zásadního, co bych nepřežil :-). Po včerejšku mě celkem bolely ruce což se projevilo hlavně při prvním úseku, kdy až ke konci se únava tak nějak vyplavila :-). Druhý úsek byl o poznání lepší, i když jsem si ho málem nechtěně zkrátil, ale při pohledu na hodinky jsem si ještě jednu stovku dal, to bych byl až moc rychlej :-). Třetí úsek už byl opět horší, začala se dostavovat únava a poslední dvě stovky už byly s vypětím všech sil :-). Ale i tak jsem se do limitu dostal :-). Jelikož ještě bylo fůru času, střihl jsem si ještě pětistovku, první stovka ještě šla, ale pak už jsem to tahal vším možným a byl jsem rád, že to mám za sebou a už jsem se jen lehce vyplaval :-).     
Rotoped 31,70 km za 1:00:00. Večer chvilku na rotopedu a pak jsem se nadlábl pizzou :-). Celkově byla průměrná TF 112 a max. byla 124 a průměrná rychlost 31,7 km/h.
Čtvrtek 14.1.Plavání 2,1 km za 50:00 min. Rozplav 200m za 3:40, 300m TCV ( 200m - 50 m záběr jednou rukou druhá natažena, 100 m dobíhaný kraul ), 3x500m / mezi 1' (9:33, 9:24, 9:11) , 100m výplav. Už toho začínám mít plný zuby. Tento týden se mi zdál plavecký dost náročný a dnes už při rozplavu bolely ruce, ramena v podstatě vše kolem krku, a lopatek :-). Ale co se dá dělat, poslední plavání, tak to nějak odplavu a pak bude pauza. Pětistovky jsem chtěl plavat tak, že první půjdu co to jde a druhý dvě už nějak doplácám :-). A co se nestalo, první jsem se snažil jet naplno, čas solidní, ale čekal sjem lepší :-). No co už, asi únava, snad ty další pod deset budou. Síly už moc nebylo, tak jsem se  u druhé snažil protáhnout záběr a jejda lepší čas než u první to jsem nečekal, jelikož se mi zdálo, že plavu pomaleji. Jsem si říkal jsem zvědav co předvedu při poslední :-). A předvedl jsem nečekané :-). Už při první stovce jsem si všiml ve vedlejší dráze určené pro plaveckou školu klučinu co plave jen o něco rychleji než já, tak jsem se ho snažil držet, poslední stovku už jsem jel s posledních sil, vypínám stopky a hele čas 9:11, podívám se znova, jestli jsem se nespletl, je to pravda a pěkný osobáček. Za chvilku bych mohl střihnout pětistovku pod děvet minut :-). A ještě další věc, co z toho vyplývá, když plavu sám nedokáži ze sebe dostat vše, ale jak mám vodiče a soustředím se spíš na to, abych se ho udržel tak plavu rychleji. Sakra potřebuji vodiče na 1500m kdo se hlásí :-).
Tělocvična. Od října do dubna chodím pravidelně na fotbálek do tělocvičny od 18:30 do 20:00. Poprvé letos a pěkně jsem se proběhl :-). A po fotbálku, je potřeba doplnit tekutiny v hospůdce :-).        
Pátek 15.1. : Plavání 1,5 km za 30:00 min. Rozplav 200m za 3:50, 2x500m (10:50, 10:24) 300m výplav. Včera to po fotbale v hospůdce dopadlo dobře :-), takže jsem vyrazil na bazén. Ale dnes to bylo jen lehce, vše pomalu na pohodu, a ještě navíc relaxace ve whirpoolu. Bublinky byly super, ani se mi do práce nechtělo :-).     
Sobota 16.1.Souvislý běh 26,38 km za  za 2:50:10. Měl jsem jít dnes závod, ale jelikož díky nepříznivému počasí byl zrušen, domluvili jsem se s Ječmínkem na společném běhu. Nemělo cenu nějak divočit všude namrzlý sníh, takže raději pohodový delší běh. No pohodový, chvilkama solidně foukalo, že jsem ani mluvit nemohl a do Pavlovic je to solidně do kopce. Ale byla to dobrá volba, opět jsme super pokecali a ve dvou se to v tomto počasí lépe snáší :-). A jelikož jsem dlouho nic delšího neběžel, doma únava byla znát :-).  Celkově byla průměrná TF 127 a max. byla 139 a průměrné tempo 6:27 min/km.      
Neděle 17.1. : Rotoped 30,60 km za 1:00:00. Venku to pořád nejde, tak jen rotoped :-(. Celkově byla průměrná TF 112 a max. byla 124 a průměrná rychlost 30,6 km/h.

 KmČas
Běh36,753:50:33
Plavání11,704:50:00
Kolo62,302:00:00
Tělocvična 1:30:00
Celkem 12:10:33

Zhodnocení :  Povedený týden, jen mně ke konci už docela bolel v bazéně skoro celý člověk. Nevím čím to bylo, ale tento týden se mi zdál po plavecké stránce docela výživný, ale pozitivu je osobáček na pětistovku, paradoxně zaplaván při poslední plavání v tomto týdnu. Za chvíli bych snad mohl zvládnout pětistovku pod devět minut, no uvidíme kdy to bude :-).V sobotu yl závdo nahrazen delším běh s Ječmínkem moc povedeným :-).

9 komentářů:

  1. Ty pyčo, ty si hotovej delfin, voe. U nas v Porubě by ti tleskaly zastupy chacharu. Smekam radiovku,parada!U nas v Ostravě skorem nemozna vec.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, kdyz jsem jeste mel sily vstavat na 6 do bazenu, chodil tam taky takovej klucina. Ale jako vodice sem ho urcite pouzit nemohl, protoze na jednom bazenu mi utek o pulku dalsiho. Mel tam ale vzdy svyho trenera, tak sem si to tolik nebral. Hezky jedes, sem zvedavej na tvoje plavaci casy v sezone. A hele, ted sem si vsimnul ze predemnou je taky Majk. Ahoj Majku!

    OdpovědětVymazat
  3. Jste se nějak majkové rozrostli ne :-)?
    Uvidíme jak to bude v sezóně, hlavně zůstat zdravej :-).
    A do delfína mám hodně daleko :-). Nevím jak u vás v Ostravě, ale zas to není bůhví co :-).

    OdpovědětVymazat
  4. pěkně tomu dáváš strýcu. Já jsem neděli bulnul, po padesátinách nějak nebylo morálních sil navíc po sobotě mi chyběly i fyzické, narozdíl od Tebe jsem tepal v průměru 152...

    OdpovědětVymazat
  5. JM: nedělní rotoped po sobotě taky nic moc. Ale v TV jsem sledoval cyklokros, tak jsem si připadal skoro jako závodník :-D.

    OdpovědětVymazat
  6. To Alda: Teda ve srovnani z Ostravou a napřiklad s bazenem na Strahově co znam, musiš byt doma učiněny kral,ny?Je to parada jak nekdo zvede po sichte takle sportovčit.Je to velka inspirace pro ostatni a patři ti za ni velky dik,ny?
    Sportu zdar,olympskemu trijatlonu dvakrat!
    Z Poruby Ahoj!
    :)

    OdpovědětVymazat
  7. Neboj žádný král v bazéně nejsem. Chodím plavat ráno na 6:00, a ve vedlejší dráze je plavecká škola. Takže já tam jsem spíš jako poddaný :-).
    A když se podíváš, většina sportuje před prácí a nebo po práci, ono to také jinak nejde.
    A inspirace to mě ani nenapadlo, ale pokud ano je to je dobře.
    Také se opatruj, a ať se ti daří.
    P.S. U mě je letos priorita zvládnout ironmana :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Ty Aldo, trénuješ na ironmana, alebo na La Manche :)))). Krásne ti to pláva, len tak ďalej, myslím, že to s Michalom robíte perfektne, teraz plávanie a trošku ostatného, na jar ostatné a plávanie udržať a bude z toho krásny výkon. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  9. IJ: To víš, že na ironmana :-). La Manche. To by byla ale zajímavá výzva, ale na to je zatím času dost :-).
    Ono se v tom počasí toho ani moc dělat nedá, na kolo venku to nejde, a běhat na ledě nic moc :-(. A jelikož toho odplavaný za život moc nemám, pořád mě to ješět baví :-).
    A raději nic neuspěchat, ať nedopadnu jak loni :-).

    OdpovědětVymazat