6. září 2009

36. týden 31.8. - 6.9.

Moc toho nebylo, taky nemá cenu moc něco hrotit, když jdu příští týden do nemocnice vytahovat dráty z lokte. 

Pondělí 31.8. :  Souvislý běh 13,26 km za 1:14:12. Jelikož jsem ráno nevstal, šel jsem běhat po práci. Moc to nešlo a ještě navíc jsem byl svědkem autonehody, kdy řidič diabetik, za volantem zřejmě omdlel a sjel ze silnice a skončil v příkopu tak nešťastně, že z cesty nebyl vůbec vidět a až projíždějící cyklista si všiml rozbitého skla a jak dojel blíže zjistil, že v příkopu je v havarovaném autě muž. Byl v autě zaklíněný a čekal na pomoc už asi 15 min. Já jsem probíhal v momentě, kdy už volali sanitu a u řidiče byla lékařka, co kolem projížděla. Sanita, hasiči a policie byli na místě za chvíli. Co se dělo dál jsem už nesledoval, nemusím vidět vše, a běžel dál. Už to bylo, ale o ničem, stále jsem na to musel myslet, jednak na chlápka jestli bude v pořádku a i na to, že v místě kde sjel jsem přecházel cestu,  jak by to dopadlo, kdybych běžel o 20 min. dřív ? A nejen já, mohl tam jet v klidu cyklista, no raději nic nedomýšlet. Celkově byla průměrná TF 138 a max. byla 152 a průměrné tempo 5:35 min/km.  
Úterý 1.9.Plavání 2,0 km za 50:00. 200m za 3:50, 4x400 m pauza 1´ (8:36, 8:35,8:38,8:45) 200m výplav. Po dlouhé době opět v bazénu, aby ne už nám začala škola a tím i ranní plavání. Docela to šlo, vzhledem k tomu, že jsem 14 dní neplaval a v podstatě celé prázdniny jsem toho moc nenaplaval, nedaly se čekat zázraky.      
Středa 2.9. : Plavání 2,0 km za 50:00. 200m za 3:50, 2x800 m pauza 1´ (17:55, 17:56) 200m výplav. Ráno opět hurá na bazén. Po včerejšku mě bolely ruce, ze začátku to moc nešlo, tak jsem byl rád, že jsem to vůbec uplaval :-).  
Souvislý běh 10,54 km za 52:32. Navečer jsem ještě na chvilku vyběhl. V plánu byl trochu rychlejší běh v tempu kolem 5 min/km a moc to nešlo. Nemohl jsem se nějak rozběhnout, nohy jak kameň, no prostě trápení. Celkově byla průměrná TF 155 a max. byla 172 a průměrné tempo 4:59 min/km.        
Čtvrtek 3.9.Volno. Odpoledne menší oslava, volno přišlo vhod.   
Pátek 4.9.Souvislý běh 9,63 km za 54:14. Odpoledne byla naplánovaná menší firemní akce, kousek od Přerova v Pavlovicích, sice pršelo, ale i tak jsem si na akci doběhl. Akce se trochu protáhla zpět jsem už jel taxálem. Celkově byla průměrná TF 143 a max. byla 159 a průměrné tempo 5:38 min/km.
Sobota 5.9. : Volno. Nejdříve byl v plánu s Ječmínkem společný výběh, ale po páteční akci mně bylo tak blbě, že jsem v sobotu byl úplně nepoužitý :-(. A to už se mi dlouho nestalo, to je tak, když se k pivu přimotá slivovice, i když to by ještě šlo, ale k tomu ještě moc jídla, hlavně oříšky a brambůrky :-(.    
Neděle 6.9. : Kolo 51,90 km za 1:58:32.  Dnes jsem vyzkoušel časovku do vrchu Slavkovské radary. Stavil jsem se pro Ječmínka, a vyrazily směr Loučka. Cesta probíhala v pohodě, jen jsem v Lipníku zjistil, že jsem si nezapl garmina, co už. Registrace v místě startu proběhla v pohodě, chvilku jsme pokecali a jak nebyla fronta na startu šli jsme na to. Ječmínek chtěl, abych jel před ním, prý by ho psychicky zlomilo, kdybych ho předjížděl. No v mém stavu jsem tomu moc nevěřil, páteční oslava, byla ještě cítit a navíc v poslední době jsem na kole vůbec nejezdil. První kilometr je celkem v pohodě, ale pak už je hnus stoupání. Snažil jsem se, ne že by ne, ale když se na kole nejezdí, těžko se může dostavit nějaké super výkony, navíc i převod 39/23 není ideální do kopců tohoto formátu. Ale i přesto jsem pár cyklistů předjel, ale i někteří chrti se kolem mě převalily, jako kdyby jeli po rovině :-). Štěstí pro mě bylo i to, že jsem ráno moc nesnídal, jinak bych asi v půlce vrhl :-). Nakonec jsem vrchol úplně hotový proťal v čase 25:53. Je to osobáček, aby ne, když jsem to jel poprvé :-). Z chvíli po mě dorazil i Ječmínek. Jak jsem se dostal trochu dohromady, sjeli jsme dolů. kde na nás čekala odměna v podobě točeného piva  :-). Bylo pěkné počasí, dobře se kecelo, nezůstalo jen u jednoho :-). Počkali jsem na vyhlášení a pak proti solidnímu větru odjezd domů, kdy to Ječmínek pěkně prasil :-).Celkové výsledky jsou zde.

  KmČas
Běh33,433:00:58
Plavání4,001:40:00
Kolo51,901:58:32
Celkem 6:39:30

Zhodnocení : Takový celkem pohodový týden, a kdyby nebylo pátku bylo by to ještě lepší. Ale i zábava patří k životu.
Celkem jsem v srpnu zvládl uběhnout 144,90 km za 13:05:07, v průměrném tempu 5:24 max. TF 166 průměrná TF 141, odplaval 7,2 km za 2:58:19 a ujel na kole 286,47 km za 10:22:41 průměrnou rychlostí 27,6 max. TF 168 a Avg. TF 133. Celkově to dělá 26:26:12. Holt přes prázdniny na trénink nebylo moc času.

3 komentáře:

  1. chlape, už to nehul: ve středu tam máš 10,54 km za 43:44 v tempu 4:59. To je něco blbě ne? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ještě že tě mám :-). Občas se chybička vloudí, a nic nehulím, víš, že jsem nekuřák. Kouření akceptuji jen při jedné činnosti :-).

    OdpovědětVymazat
  3. To byla jistě chyba v Metrixu. :))

    OdpovědětVymazat